کاشی پرسلان بین کابینتی جان 10 مرد را در آتش سوزی پلاسکو نجات داد

آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. اگر بالقوه صرفه جویی در کاشی پرسلان بین کابینتی همچنان باعث می شود که به جای کاشی کاری زیر واحدها به سمت کاشی کاری متمایل شوید، ادامه مطلب را بخوانید.

نصب و راه اندازی فاکتور بسیار مهم دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود و آن هزینه نصب کاشی های کف است. یک کاشی خوب به راحتی نصف هزینه کلی کاشی کاری کف آشپزخانه است.

اگر به دنبال کاشی کاری روی کابینت هستید و نه دیوار به دیوار، پیشنهاد می کنم به یک کاشی کاری خوب نیاز داشته باشید. می بینید، کاشی کاری تا پایه های کابینت و داخل محفظه های لوازم خانگی نیاز به برش های پیچیده زیادی دارد.

همه اینها به زمان و برنامه ریزی نیاز دارد تا به لغزش های کوچک کاشی های برش خورده ختم نشود. در مقابل، کاشی کاری دیوار به دیوار اغلب زمان کمتری را برای کاشی کار می گیرد. اگر کاشی‌کار به‌جای یک متر مربع مسطح، برای کار هزینه کند، اغلب می‌تواند ارزان‌ترین گزینه باشد.

هزینه کاشی ها را به اضافه هزینه کار اضافه کنید و اغلب تفاوت بین دو گزینه کاشی کاری ناچیز است.

کاشی

که منجر به آنچه که ما معتقدیم، ملاحظات اساسی است:

نشتی وقتی وسیله ای مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی یا حتی سینک نشت کند چه اتفاقی می افتد؟

این سناریوی کاملاً رایج را در نظر بگیرید. آشپزخانه ای که تا پای کابینت (و زیر وسایل) و ماشین لباسشویی کاشی کاری شده است دچار نشتی می شود. بعید است تا زمانی که آسیب قابل توجهی ایجاد نشود، نشت متوجه نشت شود.

آب به طور طبیعی تا پایین ترین نقطه جریان دارد. “چاه”های باقی مانده در زیر واحدهای بدون کاشی برای جمع شدن و گسترش آن عالی است. اگر کنترل نشود، شروع به کشیده شدن به داخل گچ روی دیوارها می کند.

اغلب فقط ماه ها بعد زمانی که بوی مشک شروع به غلبه بر بوی شیرین آشپزی می کند، کشف می شود.

در مقابل، اگر آشپزخانه دیوار به دیوار کاشی کاری شده باشد، احتمال مشاهده نشتی که از زیر دستگاه بیرون می‌آید بسیار بهبود می‌یابد. آب فرصتی برای خیس شدن در کف بتنی پیدا نمی کند و در عوض از روی کاشی ها عبور می کند.

اغلب اولین نشانه حتی یک نشتی جزئی با تغییر رنگ خط دوغاب هنگام خیس شدن در نزدیکی دستگاه مشاهده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.