کارخانه تولید پنل ال ای دی سقفی گرد

پنل ال ای دی سقفی گرد یکی از انواع پنل هایی است که از قطعات ال ای ساخته شده است.نوع جدیدی از تکنولوژی در جهت تولید محصولی به صرفه تر از نظر هزینه و انرژی،دارای نور روشنایی بیشتر ،طراحی مدرن ترو شیک و طیف رنگی متفاوت بوده است که باعث شده در طراحی ساختمان ها امروزه بیشترین استفاده را داشته باشد.این محصول دارای عمر بیشتر نسبت به انواع قدیمی خود بوده و کیفیت و زیبایی دو چندانی رادارد.

پنل ال ای دی سقفی گرد یکی از انواع پنل هایی است که در جهت تولید محصولی به صرفه تر از لحاظ هزینه و انرژی، دارای نور روشنایی بیشتر، طراحی مدرن تر و شیک و طیف رنگی متفاوت بوده است که باعث شده در طراحی ساختمان ها امروزه بیشترین استفاده را داشته باشد. این محصول دارای عمر بیشتری نسبت به انواع قدیمی خود بوده، کیفیت و زیبایی دو چندانی را دارا می باشد.

کارخانه تولید پنل ال ای دی سقفی گرد

اطلاعات کامل درباره پنل ال ای دی سقفی

اطلاعات کامل درباره پنل ال ای دی سقفی

ال ای دی های سقفی گرد خود دارای اندازه های گوناگون کوچک و بزرگ هستندکه می توان آنهارادر انواع شکاف های سقفی جایگذاری به راحتی جایگزاری کردو این قابلیت را دارند تا در هنگام خاموش و روشن شدن از خود رنگ های گوناگونی را ساطع کنندهم چنین در رنگهای آفتابی و مهتابی عرضه می شوند.

انواع گرد آن به شکل مسطح ساخته شده تا بتواند به راحتی در مکان های مسطح مانند سقف ها نصب گردد.

ال ای دی های این پنل ها در برابر روشن و خاموش شدن مداوم مقاومت خوبی داشته و خراب نمی شوند.این پنل ها قابلیت تنظیم فنر درپوشت خورا دارند که ازین جهت مشکل نصب پنل های ال ای دی را رفع کرده اند.قیمت این محصول بسته به اندازه، مقدار ولتاژ، روشنایی و جنس آن متفاوت است.

پنل های ال ای دی جزء مدرن ترین محصولات روشنایی به حساب می آید که در اندازه هاو در اشکال گوناگون مربع ، دایره و … تولید می شوند، جای کمی ازفضا را اشغال کرده و به شکل تو کار در سقف ها نصب می شوند. جنس اغلب پنل ها از آلومینیوم بوده این جنس به دلیل عایق خوب حرارتی از هدر رفت انرژی جلوگیری کرده با عث بهینه مصرف شدن انرژی وحفظ آن می شود.

عوامل موثر در انتخاب پنل ال ای دی

عوامل موثر در انتخاب پنل ال ای دی جنس آلومینیومی این محصول که باعث طول عمر و افزایش راندمان در این محصول شده است چرا که دارا بودن قاب آلومینیومی که هدایت حرارتی بالایی دارد اتلاف حرارتی خوبی را تضمین نموده که این امر باعث بالا رفتن طول عمر چراغ میشود. شکل ساختاری ال ای دی های گرد به گونه‌ای است که نوردهی از تمامی زوایا انجام شده و پوشش نوری بسیار مناسبی را برای محیط ایجاد می کند.

به صرفه بودن این محصول نسبت به نوع قدیمی آن بهتر است. در واقع با مصرف کمتر برق وانرژی، نوردهی بیشتری را انجام می دهند شکل ظاهری، مدرن و شیکی که به ساختمان می دهند واندازه و ابعاد کوچک آن و کم جا بودن آن یکی از صدها دلایل استفاده این محصول بوده است. جنس آلومینیومی این محصول که باعث طول عمر این محصول شده است. دارا بودن قاب آلومینیومی که حرارتی بالایی دارد اتلاف حرارتی خوبی را تضمین نموده است.

این امر باعث بالا رفتن طول عمر چراغ می شود. شکل ساختاری ال ای دی های گرد به گونه‌ای است که نوردهی از تمامی زوایا انجام می شود و پوشش نوری بسیار مناسبی را برای محیط ایجاد می کند. از دیگر ویژگی های چراغ های سقفی ال ای دی می توان به نور ملایم آن اشاره کرد که باعث راحتی و عدم خستگی چشم می شود این چراغ ها فاقد اشعه فرابنفش می باشند.

توزیع انواع پنل ال ای دی سقفی گرد

توزیع انواع پنل ال ای دی سقفی گرد قیمت پنل سقفی اگرچه نسبت به ال ای دی ها و لامپ های قدیمی گران تر به نظر می رسد ولی در واقع با صرفه جویی که در مصرف انرژی و مصرف برق داشته همچنین طول عمر طولانی تر این محصولدر گذر زمان نشان‌دهنده به صرفه بودن آن است . توزیع پنل ال ای دی سقفی به اشکال گوناگونی صورت می گیرد .آنها را می توان به صورت مستقیم ازنمایندگی‌های این محصول و یا سایت های مختلف فروش به همراه ضمانت نامه های معتبری که ارائه می دهند و یا به صورت حضوری خریداری کرد.

قیمت پنل سقفی اگرچه نسبت به ال ای دی ها و لامپ های قدیمی گران تر می باشد ولی در واقع با صرفه جویی در آن از عمر بالاتری برخوردار می شوند که نشان‌دهنده به صرفه بودن آن است. توزیع این محصول به اشکال گوناگونی صورت می گیرد. این پنل ها را می توان به صورت مستقیم و از طریق نمایندگی‌های این محصول و یا سایت های مختلف فروش به همراه ضمانت نامه های معتبری که ارائه می دهند و یا به صورت حضوری خریداری کرد.

نکات مهم هنگام خرید پنل ال ای دی سقفی

نکات مهم هنگام خرید پنل ال ای دی سقفی در هنگام خرید این محصول باید توجه داشته باشیم که از نظر کیفیت و مرغوبیت عالی باشد، تا بهترین استفاده از آن را داشته باشیم که باید این نکات را در نظر داشته باشیم:

  1. رنگ ال ای دی : پنل ها به دو رنگ زرد و سفید تولید می شود؛ به استثناء مدل های دورنگ، که با توجه به اینکه پزشکان علت ضعیفی چشم را عدم استفاده از رنگ افتابی یا همان زرد می ادانند باید با توجه به طراحی خانه از دو رنگ استفاده شود‌.
  2. اندازه پنل: باید به اندازه قسمتی که قرار است پنل در آن نصب شود اندازه گیری شود که کوچک و بزرگ تر نشود و باید هم اندازه باشد.
  3. میزان محافظت: هر پنل با توجه به مقدار استقامت خود در برابر گرد و غبار، میزان مقاومت خود را نشان می دهد که این میزان مقاومت با نشان IP بر روی پنل قید شده که عدد اول نشان دهنده میزان مقاومت در برابر گرد و خاک و عدد دوم نشان دهنده میزان مقاومت در برابر آب است. عدد ۸ نشان دهنده بیشترین میزان مقاومت است. هر چه این عدد کمتر شود به معنی این است که میزان مقاومت به مراتب پایین تر می اید.

فروش بدون واسطه پنل ال ای دی سقفی گرد از کارخانه

فروش بدون واسطه پنل ال ای دی سقفی گرد از کارخانه خریداری پنل های ال ای دی امروزه به خاطر تنوع زیاد و توزیع انها در تمام کشور بسیار اسان است. متقاضیان خرید این محصول می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی محصول مدنظر خود را خریداری کنند. این نوع پنل ها در کنار زیبایی بسیار با دوام هستند و بسیار کارآمد بوده که می تواند جلوه زیبایی را به محیط مورد نظرمان الهام کند. در توزیع مستقیم پنل های ال ای دی و بدون واسطه، خرید از کارخانه بهترین روش است.

در این روش تمامی هزینه های اضافی حذف می‌شود و از همین جهت قیمت محصول به صورت قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند به این دلیل که تمامی واسطه ها در زمان خرید و فروش وجود ندارد. از این جهت کارخانه ها توانسته اند با تولید این پنل ها با شیشه ای جذاب و بسیار زیبا از محبوبیت خاصی برخوردار شوند و در کشور ایران با تولید زیاد این محصول توانسته اند از محبوبیت خاصی برخوردار شوند و به عنوان صادر کننده در کشورمان باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.