پشم سنگ اصفهان موجب مسمومیت کودکان در مهد کودک شد

پشم معدنی یا پشم سنگ اصفهان از مواد معدنی طبیعی یا مصنوعی ساخته می شود. برای ساخت عایق پشم سنگ، مواد معدنی و سایر مواد خام تا حدود 2910 درجه فارنهایت (حدود 1600 درجه سانتیگراد) در کوره گرم می شوند و جریان هوا یا بخار از طریق آن دمیده می شود.

تکنیک‌های پیشرفته‌تر تولید مبتنی بر چرخش سنگ مذاب با سرعت بالا در چرخ ریسندگی است که از جهاتی شبیه به روشی است که پنبه‌نباتی درست می‌شود. محصول نهایی توده ای از الیاف در هم تنیده بسیار ظریف است که با نشاسته به هم متصل شده اند.

همچنین در حین تولید به روغن اضافه می شود تا تشکیل گرد و غبار را کاهش دهد.

پلیمریزاسیون: محصولات آغشته به بایندر به اجاقی که با دمای بیش از 200 درجه سانتیگراد گرم شده است منتقل می شود. هوای گرمی که از پتوی پشم سنگ عبور می کند، رزین را پلیمریزه می کند که ضخامت و قوام نهایی پتو را می دهد.

بسته بندی پالت سازی: پس از خارج شدن از فر، پتو به عرض لازم بریده می شود.

پشم

هر گونه زباله لبه ای در طول فرآیند تولید بازیافت می شود. پتو پشم سنگ را می توان با روکش کاغذی یا آلومینیومی یا حصیر شیشه ای یا آسفالتی پوشاند.

عایق پشم سنگ چیست؟ عایق کاری موثر در هر نوع ساختمان و کاربرد فنی برای اطمینان از حداکثر راحتی و هزینه کمتر ضروری است.

محصولات عایق پشم سنگ که سال ها توسط ISOVER توسعه، استفاده و بهبود یافته اند، مقاومت مکانیکی را با عملکرد حرارتی عالی، ایمنی در برابر آتش و مناسب بودن دمای بالا ترکیب می کنند.

همه محصولات ما در طیف وسیعی از ضخامت ها هستند که به طور خاص برای کاربردهای فردی طراحی شده اند.

حفاظت در برابر آتش کارآمد پشم سنگ محافظت عالی در برابر آتش غیرفعال را فراهم می کند.

این ماده غیر قابل احتراق با ظرفیت مقاومت در برابر دمای بیش از 1000 درجه سانتیگراد بدون ایجاد سوخت در آتش یا گسترش شعله است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.