پرتاب صیفی جات امروز مشهد موجب مرگ یک کودک شد

صیفی جات امروز مشهد برای ایجاد یک محیط متعادل برای باکتری های مفید در روده، پاکسازی سموم در بدن و نرم شدن مدفوع مهم است همچنین خوردن آن به پیشگیری از یبوست و در نتیجه پیشگیری از برخی مشکلات سلامتی مانند: هموروئید کمک می کند.

علاوه بر این، ثابت شده است که مصرف سبزیجات، به ویژه سبزیجات برگ دار، به پیشگیری از سرطان های دستگاه گوارش، به ویژه سرطان روده بزرگ کمک می کند.

سبزیجات همچنین منبع تعدادی از مواد معدنی مهم و ضروری در حرکت و عملکرد روده هستند، مانند: پتاسیم، منیزیم و کلسیم، بنابراین خوردن سبزیجات به اندازه کافی به معنای تقویت عملکرد و حرکت روده است.

پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی خوردن وعده های غذایی سرشار از سبزیجات و میوه ها به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم ممکن است خطر بیماری قلبی ، حمله قلبی و سکته را کاهش دهد .

سبزیجات به ویژه سیب زمینی شیرین ، لوبیا، گوجه فرنگی، چغندر و اسفناج منبع پتاسیم هستند که عنصر مهمی برای کاهش و کنترل فشار خون است.

محتوای فیبر بالای سبزیجات همچنین برای کاهش سطح کلسترول خون مفید است، بنابراین خطر تصلب شرایین و بیماری‌های عروقی مرتبط را کاهش می‌دهد.

محتوای سبزیجات مواد معدنی مهم برای عملکرد قلب، ماهیچه ها و رگ های خونی به ارتقای سلامت قلب و گردش خون کمک می کند.

منبع آهن و اسید فولیک است که برای ساخت و تشکیل گلبول های قرمز مهم است حاوی پتاسیم، منیزیم و کلسیم است که از مواد معدنی مهم در حفظ منظم قلب و عروق هستند.

پیشگیری از دیابت فواید سبزیجات در محتوای فیبر بالای آنها نهفته است که باعث می شود نقش مهمی در تنظیم سطح قند خون و حفظ آنها در میزان طبیعی داشته باشند.

مطالعات متعدد اهمیت آن را در سیستم و تغذیه بیماران دیابتی نشان داده است مشخص شد که خوردن سبزیجات به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.