وارد کننده پنل ال ای دی چینی به ایران

وارد کننده پنل ال ای دی چینی به ایران بر آن شده تا با هدف ارائه ی بهترین خدمات به هموطنان خود، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار دهد.

این تولیدات طبق شرایط استاندارد و مطابق تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده، و بدلیل قیمت مناسب و صرفه ی اقتصادی که در مقایسه با سایر محصولات روشنی بخش داشته از استقبال و فروش چشمگیری برخوردار گردیده است.

می توان همه روزه و بصورت آنلاین هریک از انواع این محصولات وارد شده را بصورت عمده و با قیمت مناسب تهیه نمود.

وارد کننده پنل ال ای دی چینی به ایران

آشنایی با پنل ال ای دی چینی

آشنایی با پنل ال ای دی چینی		پنل ال ای دی که یکی از جدیدترین و نوپاترین محصولات عرضه شده به بازار در زمینه ی ایجاد روشنایی به محیط پیرامون ما می باشد، بدلیل طراحی منحصربفرد و خاصی که داراست تاثیرات شگرفی در زمینه های اقتصادی و زیبایی فضای موردنظر خریداران داشته است.

این پنل ها در انواع بسیار کاربردی و متنوع، توسط برندها و شرکت های مختلف در کشورهای توسعه یافته تولید گشته و به سایر نقاط جهان صادر می گردد.

یکی از کشورهای تولیدکننده و صادرکننده ی انواع پنل ال ای دی، کشور چین می باشد.

همانطور که می دانیم کشور چین در زمینه ی تکنولوژی یکی از کشورهای رده بالا و موفقی بوده که محصولات و خدمات نوینی را به جهان نیز عرضه نموده است. از آن جمله می توان به انواع پنل ال ای دی تولید شده در این کشور، اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مواد استفاده شده در طراحی و ساخت پنل ها از مرغوب ترین مواد موجود می باشد.

میزان روشنایی بالا و منعطف در این پنل ها یکی از چندین مورد رعایت شده در طراحی آنهاست. می توان هریک از انواع این محصولات را در سایزها و اشکال گوناگون مشاهده کرد.

پنل دایره ای، مربع و مستطیلی شکل و… در سایزهای بزرگ، متوسط و گوچک که هریک از این تولیدات بسته به شکل و سایز در نظر گرفته شده برای آنها دارای روشنایی و میزان مصرف انرژی مخصوص به خود می باشند.

همچنین تولیدات کشور چین در این زمینه علاوه بر کیفیت قابل قبول، دارای قیمت های به نسبت مناسبی است که هر مصرف کننده ای را به خود جذب کرده است. و از این رو شاهد واردات عمده ی انواع این تولیدات از کشور چین به ایران می باشیم. تا با ارائه ی محصولاتی به صرفه، خدمتی نوین به مصرف کنندگان ایرانی داشته باشیم.

تفاوت پنل ال ای دی چینی با ال ای دی ایرانی

تفاوت پنل ال ای دی چینی با ال ای دی ایرانیپنل های ال ای دی موجود در بازار ایران که همه روزه افراد زیادی برای مصارف خانگی و یا اماکن عمومی از این محصولات خریداری می کنند، نتیجه ی زحمات تولیدکنندگان ایرانی و یا یکی از چندین نمونه ی تولیدات کشورهای خارجی می باشند.

یکی از پر فروش ترین محصولاتی که توسط تولیدکنندگان خارجی در ایران به وفور مشاهده می گردد، پنل ال ای دی تولید کشور چین می باشد. در اینجا تصمیم به مقایسه ی مختصری از این دو نوع پنل طراحی شده توسط کشور ایران و چین داریم.

  • تولیدات چینی گاها بدلیل تنوع بسیار بالا و بهره گیری از بهترین شرایط و تکنولوژی روز دنیا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده، در کنار این محصولات برخی از برندهای تولید کننده ی ایرانی نیز، هم تراز و هم سطح با این میزان کیفیت محصولاتی تهیه کرده و به بازار ایران ارائه کرده اند. اما کیفیت مناسب در تولیدات ایرانی را تنها در برندهای معتبر شاهد هستیم. و به هنگام خرید باید به این نکته توجه ویژه ای داشت که از چه نوع برندی، با چه میزان سابقه در فروش محصولات خریداری می کنیم. 
  • قیمت تمام شده ی محصولات ایرانی بدلیل تولید قطعات در داخل کشور از مبالغ مناسبی برخوردار بوده، در صورتیکه واردات انواع پنل ال ای دی از سایر کشورهای خارجی بدلیل هزینه های وارد کردن محصولات و عوامل این چنینی، قیمت بیشتری را برای خریدار رقم می زند.
  • تولید کنندگان ایرانی در تلاش برای ایجاد تنوع و کیفیت بالا، محصولاتی مختلف و دارای کاربردهای فراوان در اماکن مختلف از جمله، اماکن تجاری و مسکونی به خریداران خود ارائه می کنند. در صورتیکه محصولات چینی بیشتر بر روی نتیجه ی نهایی محصول و بازدهی آن تمرکز کرده و تنوع به نسبت پایین تری در مقایسه با محصولات ایرانی داشته است.

در انتها و برای جمع بندی باید اینگونه گفت که هر خریداری قبل از هرگونه اقدام برای تهیه ی پنل ال ای دی در انواع مختلف، می بایست تا تمامی ویژگی ها و مشخصات محصول را از جمله، شرایط تولید، قطعات به کار رفته در ساخت محصول، میزان کارایی و طول عمر محصول که از بررسی میزان رضایت مشتریان کاملا مشهود خواهد بود، ویژگی های ظاهری محصول از جمله سایز و ابعاد و در نهایت مقایسه ی قیمت ها که از فاکتورهای اصلی هر خریداری است از نظر بگذراند و در مرحله ی بعد با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهد.

تفاوت کفیت نور پنل ال ای دی چینی با ال ای دی ایرانی

تفاوت کفیت نور پنل ال ای دی چینی با ال ای دی ایرانیکفیت نور پنل ال ای دی به شرایط ویژه های بستگی داشته و نمی توان به طور قطع و یقین گفت که چه نوع محصولی از کیفیت بالا برخوردار بوده و چه نوع تولیدی کیفیت پایینی دارد.

اما با بررسی و در نظر گرفتن این موارد می توان به راحتی نتیجه گیری کرد که کدامیک از پنل ها، چه پنل ال ای دی ایرانی و چه تولیدات چینی از کیفیت نور خوبی بهره مند هستند. و تفاوت هریک از محصولات چینی و ایرانی با توجه به دارا بودن یا عدم وجود این فاکتورها در آنها مشخص می گردد.

  • میزان هماهنگی دیفیوزر و هدایت کننده که این عمل به یکنواخت بودن نوری که از پنل ساطع می گردد کمک بسیاری می کند.
  • تکنولوژی به کار رفته در طراحی و تولید پنل ال ای دی که امر مهمی در روشن کردن آن بطور ناگهانی و آنی است. اما هرچه این روش های نوین در ساخت پنل پیشرفته تر و دقیق تر باشد، روشنایی ناگهانی بدون ایجاد هیچ نوع لرزش در نور، ساطع شدن اشعه ی فرابنفش و … خواهد بود. و این یکی از عوامل کیفیت در نور و روشنایی این تولیدات است.
  • مواد و قطعات به کار رفته در پنل نیز از جمله عوامل تاثیرگذار در کیفیت نور آن می باشد.
  • سایز هریک از انواع پنل تاثیر بسزایی در میزان روشنایی آن خواهد داشت.

قطعا محصولات وارد شده به کشور در صورتیکه بررسی های لازم بر روی محصولات انجام شده باشد و همچنین تولیدات ایرانی توسط برندهای معتبر در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد، هیچ گونه نگرانی در خصوص کیفیت نور پنل ها و سایر ویژگی های آنها نخواهیم داشت.

شرکت های وارد کننده پنل ال ای دی چینی

شرکت های وارد کننده پنل ال ای دی چینیشرکت های وارد کننده پنل ال ای دی چینی، یکی از موفق ترین و سخت کوش ترین شرکت هاییست که بعد از تلاش های بی وقفه در زمینه ی واردات بهترین و معروف ترین برندهای چینی، موفق به کسب رضایت مشتریان خود گردیده است.

این شرکت، مصرف کنندگان، خریداران و مشتریان را تنها الویت خود قرار داده و از این رو محصولاتی با کیفیت و متنوع را به بازار ایران عرضه نموده است. محصولاتی با قیمت های بسیار مناسب که متناسب با بودجه ی مصرف کنندگان بوده و قابل استفاده در هر مکانی است.

با خرید این محصولات، مصرف انرژی خود را کاهش داده و به کمک روشنایی منعطف و ملایم این نوع پنل ها فضایی آرام و روح نواز را برای خود به ارمغان بیاورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.