واردات بهترین پنل ال ای دی 7 وات

این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای لامپ های قدیمی و مهتابی ها هستند. پنل ها از لامپ های ال ای دی بهره می برند. به کار بردن این پنل ها دارای مزایای زیادی است. یکی از این مزیت که سبب برتری آن ها شده است، مصرف کم و بهینه انرژی است. همچنین طول عمر بالاتری نسبت به بقیه لامپ ها دارند و با به گذشت زمان نور پردازی آن دچار افت نمی شود. واردات پنل ال ای دی 7 وات با توجه به کیفیت، دارای قیمت های مختلفی است. با توجه به توسعه صنعت ساختمان سازی، واردات این محصول به طور عمده، نیازهای داخلی را بر طرف می کند. در کل این محصول با نور پردازی و روشنایی مناسب، باعث صرفه جویی در هزینه پرداختی برق می شود.

قدیمی و مهتابی ها است .

واردات بهترین پنل ال ای دی 7 وات

آشنایی با انواع پنل های ال ای دی وارداتی

آشنایی با انواع پنل های ال ای دی وارداتی

امروزه از این محصول در ساختمان های تجاری و اداری به طور گسترده استفاده می شود. این پنل ها بخاطر مصرف کم برق همیشه مورد توجه بوده اند. حال به بحث در مورد انواع پنل ال ای دی وارداتی و کاربرد آن ها می پردازیم.

در کل مدل های مختلفی از آن وجود دارد، که با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن، دارای مشخصات و ویژگی هایی می باشد، که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نوعی از فناوری ال ای دی وجود دارد، که از قدیمی ترین و شناخته شده ترین در بازار ایران می باشد. این نمونه در سال های اولیه معرفی به طور گسترده ای مورد توجه قرار گرفتند، و سهم ویژه ای در نورپردازی و تولید روشنایی داشتند، شکل آن به گونه ای است، که از یک پکیج پلاستیکی شبیه به کپسول به وجود آمده است. این پوشش پلاستیکی وظیفه نور پردازی را به عهده گرفته و سبب توزیع متناسب نور می شود. اگر چه طول عمر این محصول نسبت به بقیه محصولات مدرن تر کمتر می باشد، اما همچنان در نمایشگر های بزرگ، تابلو ها و علائم کمابیش به کار برده می شود.

استفاده از آن ها به دلیل روشنایی عالی و هزینه پایین می باشد. در حال حاضر این نوع ال ای دی ها کمتر استفاده می شود، زیرا در مقایسه با سایر نور دهی کمتری را دارد و این بخاطر ساختار پلاستیکی آن است، که مانع از خروج گرمای تولیدی می شود و در نتیجه دما افزایش می یابد، و با گذشت زمان روشنایی آن کم می شود. نوع دیگری از آن ها که دارای تنوع زیادی هستند، و بخاطر کاربردشان بسیار محبوب شده اند، و تاثیر شگرفی در پیشرفت صنعت ال ای دی داشته اند.

این پنل ها با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی توانایی تولید نورهای مختلف را دارند، که مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند، و گرما را به طور متناسب توزیع می کنند. همچنین طول عمر بیشتری را دارند. گونه دیگر از پنل ها، باعث توسعه زیادی در این صنعت شده اند. با وجود مزیت هایی نظیر عملکرد بالا و توزیع نور مناسب، توانایی لازم در تولید نور در رنگ های مختلف را ندارد.

پایین برق همیشه مورد توجه بوده اند.

در ضمن مدل های مختلف پنل های ال ای دی وجود دارد.

نوع دیگری از آن ها وجود دارند که دارای تنوع زیادی هستند

این پنل ها با این که باعث توسعه زیادی در این صنعت شده اند ،

تفاوت پنل های ال ای دی وارداتی با ایرانی

تفاوت پنل های ال ای دی وارداتی با ایرانی

یکی از تفاوت های اساسی و مهم پنل های ال ای دی وارداتی نسبت به نوع ایرانی آن این است، که این پنل ها دارای عملکرد و کارایی بالاتری هستند. همچنین طول عمر بیشتری دارند، و قیمت آن ها بسته به نوع، اندازه و کیفیت آن متغیر است. در کل هر پنل به ازای هر واتی که دارد و چه میزان نور و روشنایی تولید می کند، در بروشور آن نوشته شده است. انتقال گرما یکی از موضوعات مهم و اساسی در انتخاب پنل ها می باشد، هرچه عدد مربوط به وات آن بیشتر باشد، قدرت روشنایی بالاتر و در نتیجه گرمای بیشتری تولید می کند.

از موارد دیگری که باید به آن توجه ویژه شود، میزان روشنایی و نور پردازی پنل است که از کیفیت بالایی بهره مند باشد. برخی از پنل ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا نورهای راه راهی شکل تولید می کنند، از این رو از محبوبیت خاصی برخوردارند. علاوه بر میزان نور تولیدی، کیفیت نوردهی هم حائز اهمیت است. از دیگر تفاوت ها اندازه و ضخامت است.

ضخامت یکی از شاخصه های زیبایی این محصولات است. هرچه پنل دارای ضخامت کمتری باشد، زیباتر و نصب آن راحت است. به دکوراسیون داخلی هم جلوه ای چشم نواز می بخشد.

به طور کلی هر پنل به ازای هر واتی که دارد

و نصب آن راحت تر است. در ضمن به دکوراسیون داخلی جلوه ای چشم نواز می بخشد.

دلایل متعدد سوختن پنل ال ای دی

دلایل متعدد سوختن پنل ال ای دی

اغلب افراد دوست دارند با استفاده از پنل در مکان های مختلف علاوه بر نوردهی مناسب، طول عمر بیشتری داشته باشند. در واقع لامپ های پنل های مختلف، هرکدام دارای طول عمر مشخصی می باشند و بعد از مدتی کم سوتر و در نهایت ممکن است بسوزند. حال علت های متعدد در سوختن پنل ها را شرح می دهیم.

یکی از دلایلی که باعث می شود، لامپ های پنل قبل از موعد مقرر بسوزد، ولتاژ بالای برق مکان مورد نظر است، درست که در صورت ولتاژ بالا پنل نور بیشتری تولید می کند، اما خیلی زود لامپ ها می سوزند. بنابراین باید ولتاژ استاندارد را در کاتالوگ محصول مطالعه کرده و طبق آن ولتاژ را توسط متخصصین برق تنظیم نمایید. از دیگر دلایلی که موجب سوختن لامپ های پنل می شود، وجود لرزش اضافی در آن ها است. برای مثال اگر پنکه در موقعیت مخصوص به خود به درستی نصب نشده باشد، با به حرکت در آمدن آن ایجاد لرزش در لامپ ها می شود و باعث سوختگی آن ها می شود. اگر یک پنل در بازه زمانی زیادی روشن بماند یا ولتاژی غیر از استاندارد خود را تحمل نماید بعد از مدتی عایق سیم ها ذوب شده و از عمر لامپ کاسته می شود. باید دقت شود لامپ های پنل به طور دقیق در سوکت قرار گرفته باشند، زیرا اگر سوکت شل شود لامپ سو سو کرده و روشن و خاموش می شود. بنابراین تا زمانی که لامپ به طور کامل محکم نشده است، آن را روشن نکنید.

اغلب افراد دوست دارند پنل ها علاوه بر نور دهی، طول عمر بیشتری داشته باشند.

کشور های صادر کننده پنل ال ای دی 7 وات به ایران

کشور های صادر کننده پنل ال ای دی 7 وات به ایران

امروزه کشورهای زیادی با بهره گیری از تکنولوژی و فناوری روز دنیا به تولید این محصول می پردازند. از کشور های صادر کننده پنل ال ای دی می توان به ایتالیا، ترکیه، آلمان و چین اشاره کرد، که در بین این کشورها چین دارای بالاترین صادرات روشنایی به ایران است. آنچه که در بحث صادرات مهم است، مواد اولیه به کار رفته در آن و کیفیت محصول است.

مواد اولیه به کار رفته و کیفیت محصول است.

آشنایی با انواع پنل های ال ای دی وارداتی

آشنایی با انواع پنل های ال ای دی وارداتی پنل های ال ای دی وارداتی هر کدام دارای مشخصات و ویژگی های خاصی است که با توجه به مکان مورد استفاده انتخاب می شوند .

یکی از انواع این پنل ها که از قدیمی ترین و شناخته شده ترن پنل ها هستند گونه ای است که در ابتدای ورودشان به بازار مورد استقبال زیادی قرار گرفتند این پنل ها که به شکل یک پکیج پلاستیکی شبیه کپسول هستند سهم گسترده ای در تولید روشنایی داشتند. این پنل ها روشنایی خوب و هزینه پایینی دارند اما نور دهی آنها نسبت به پنل های دیگر کمتر است ، برای همین در حال حاضر کمتر از آنها استفاده می شود.

پنل های دیگری وجود دارند که تنوع بسیاری دارند و نور های مختلفی تولید می کنند این پنل ها کیفیت ساخت بالایی دارند و طول عمرشان بیشتر است و گرما را به طور متناسبی توزیع می کنند.

گونه دیگری از پنل ها هستند که باعث توسعه زیادی در صنعت شده اند که با وجود عملکرد بالا و توزیع نور مناسب توانایی لازم در تولید نور در رنگ های مختلف را ندارند.

تفاوت پنل های ال ای دی وارداتی با ایرانی

تفاوت پنل های ال ای دی وارداتی با ایرانی پنل های ال ای دی وارداتی نسبت به پنل های ایرانی عملکرد و کیفیت بالاتر و طول عمر بیشتری دارند. قیمت این پنل ها با توجه به کیفیت و عملکرد آنها متفاوت است. همچنین از نظر روشنایی و نور پردازی از کیفیت بالایی برخوردارند.

مزایای پنل ال ای دی 7 وات چیست؟

مزایای پنل ال ای دی 7 وات چیست؟ مزایای پنل ال ای دی 7 وات :

  • کم مصرف هستند و عمری طولانی دارند.
  • نازک هستند .
  • نصب آنها در محل های مختلف امکان پذیر است.
  • نور یکنواخت تولید می کنند.
  • قیمت مناسبی دارند و مقرون به صرفه هستند.
  • با استفاده از این پنل ها مصرف انرژی کاهش می یابد.

پخش عمده پنل ال ای دی 7 وات

پخش عمده پنل ال ای دی 7 وات پنل های ال ای دی 7 وات بهترین و مناسب ترین جایگزین برای لامپ های رشته ای پر مصرف و مهتابی ها هستند. این پنل ها فروش فوق العاده ای دارند.

فروش و پخش عمده پنل ال ای دی 7 وات این فرصت را به خریدار می دهد تا این محصول را با قیمت مناسب تر تهیه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.