نمایندگی فروش پنل ال ای دی 12 وات

در سال‌های اخیر با توجه به استفاده گسترده از انواع مختلف لامپ های  L E D به جای لامپ های قدیمی به دلیل ویژگی های خاص آنها، استفاده از انواع مختلف پنل ال ای دی  12 وات در محیط های اداری و خانگی نیز بسیار رواج پیدا کرد است.  همچنین استفاده از انواع مختلف این پنل ها در محیط های تجاری نیز به علت شکل بسیار زیبای آنها رواج گسترده ای داشته است، که به همین دلیل گونه های متفاوتی از آنها در دسترس استفاده کنندگان قرار گرفته است.

نمایندگی فروش پنل ال ای دی 12 وات

معرفی اجمالی پنل ال ای دی 12 وات

معرفی اجمالی پنل ال ای دی 12 وات	انواع مختلف پنل های L E D  معمولاً شامل چندین لامپ ال ای دی کوچک هستند، که به واسطه تعداد آنها نیز میزان مصرف پنل تعیین می گردد، چرا که هر چه تعداد لامپ های ال ای دی استفاده شده در این پنل ها زیاد تر باشد نسبت به آن نیز مصرف بالاتر می رود.


شرکت های تولید کننده انواع مختلف این پنل ها معمولا وابسته به نوع مصرفشان در محیط های گوناگون اقدام به تولید پنل های متفاوتی می کنند، که هر یک از آنها وابسته به تعداد ال ای دی به کار رفته در برد پنل دارای مقدار نور متفاوتی هستند و همچنین مقدار مصرف این محصولات نیز وابسته به تعداد لامپ های L E D به کار رفته در آن متفاوت است.

با توجه به افزایش استفاده از انواع مختلف پنل ال ای دی به جای لامپ های قدیمی در ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری به دلیل مقدار مصرف کمتر آنها و نور بسیار بهتر این نوع پنل ها در مقایسه با سایر انواع مختلف لوازم روشن کننده، فروش پنل ال ای دی نیز در شکل های گوناگون رواج پیدا کرده است.
شرکت های تولیدکننده این محصولات معمولا وابسته به اینکه در کدام یک از مکان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند پنل های گوناگونی به صورت پنل توکار و پنل روکار تولید می کنند، تا امکان استفاده از آن در محیط های گوناگونی مانند محیط حمام یا محیط پذیرایی یک واحد مسکونی را به وجود بیاورند.

انواع مختلف پنل های ال ای دی روکار معمولاً به وسیله استفاده از قاب های متفاوتی از یکدیگر تمیز داده می شود، همین مسئله اجازه و امکان استفاده از آنها در محیط های گوناگون را به وجود می آورد چرا که در محیط های مانند محیط حمام نیازمند استفاده از پنل های ال ای دی هستیم که امکان نفوذ آب به داخل آن از بین رفته باشد.

انواع مختلف پنل ها معمولاً به شکل های گوناگونی مانند دایره شکل یا مربع تولید می شوند، تا طراحان دکوراسیون داخلی محیط های متفاوتی بتوانند از آنها در محیط ها ای که دارای طراحی دکوراسیون متفاوتی هستند استفاده کنند، حتی در سال‌های اخیر عرضه انواع مختلف پنل ال ای دی نواری نیز رواج پیدا کرده است و امکان استفاده از آن را در محیط هایی که نیازمند ایجاد نور به صورت طولی هستیم فراهم می کند.


انواع رنگ های پنل های ال ای دی

انواع رنگ های پنل های ال ای دی پنل های سقفی و دیواری ال ای دی معمولاً در رنگ‌های متفاوتی تولید می شوند تا امکان استفاده از آنها را در محیط های گوناگون را پدید بیاورند، چرا که در بسیاری از محیط ها تنها نیازمند استفاده از نور سفید یا نور زرد خورشیدی نیستیم به همین دلیل شرکت های تولید کننده پنل های LED محصولات خود را در رنگ های متفاوت تولید می‌کنند که همین خود موجب استفاده از این نوع پنل ها در نمای خارجی ساختمان نیز شده است، چرا که در بسیاری از ساختمان‌ها برای اینکه نمای ساختمان دارای شکل بهتری باشد از نور رنگی استفاده می گردد.

همانطور که گفته شد رایج ترین نوع رنگ پنل مورد استفاده معمولاً نور خورشیدی یا نور سفید مهتابی است، که به همین دلیل حجم قابل توجهی از محصولات تولید شده توسط شرکت های تولیدکننده انواع مختلف پنل های روشنایی از جمله پنل های ال ای دی در رنگ های خورشیدی یا رنگ سفید مهتابی تولید می گردد، در کنار انواع مختلف رنگ های مهتابی و رنگ‌های خورشیدی استفاده از رنگ‌های سبز، قرمز و آبی نیز از بیشترین حجم مصرف برخوردار هستند، اما شرکت‌های تولیدکننده با تولید رنگ‌های خاص دیگری از جمله رنگ بنفش، سبز فسفری، نارنجی، سرخابی و بسیاری از رنگ های ترکیبی دیگر امکان برخورداری از تنوع موردنیاز را برای مصرف کنندگان به وجود آورده اند.

البته باید گفت به جز رنگ نور ساطع شده از پنل های روشنایی ال ای دی، قاب های پنل ها نیز در رنگ های متفاوت تولید می شود تا اجازه استفاده از آنها را در محیط هایی با رنگ بندی های متفاوت فراهم شده باشد.

مهم‌ ترین مزیت و کاربرد پنل ال ای دی

مهم‌ ترین مزیت و کاربرد پنل ال ای دی دلایل بسیاری برای استفاده از پنل های گوناگون ال ای دی در محیط های متفاوتی وجود دارد که به چند مزیت مهم این پنل ها اشاره می کنیم:

اشغال فضای کمتر: این پنل ها معمولا حجم بسیار کمتری نسبت به انواع مختلف منابع تولید کننده نور اشغال می‌کنند که همین خود موجب زیبایی منحصر به فردی در محیط مورد نظر می گردد.

ایجاد گرمای کمتر: انواع مختلف لامپها و منابع ایجاد کننده روشنایی در هنگام استفاده مقدار قابل توجهی از گرما را نیز به همراه دارند، به همین دلیل لامپ های ال ای دی به علت این که گرمای بسیار کمتری را تولید می‌کنند مورد توجه قرار گرفته اند.

نور بسیار عالی: نور ساطع شده از لامپ ال ای دی معمولاً دارای درجه کیفی بسیار بالاتری هستند و به همین دلیل نیز در بسیاری از محیط ها ای که امکان استفاده از سایر منابع ایجاد کننده نور وجود ندارد می‌توان از انواع مختلف لامپ های L E D بهره برد، همچنین پنل های دیواری و سقفی ال ای دی معمولا به دلیل این که متشکل از چندین لامپ کوچک هستند وابسته به میزان نور مورد نیاز می‌توان پنل های با تعداد ال ای دی های بیشتر یا کمتر را تهیه نمود.

مقدار مصرف انرژی بسیار کمتر: این لامپها از میزان مصرف انرژی بسیار پایین تری برخوردار هستند که این خود موجب افزایش صرفه جویی در بلند مدت و کاهش هزینه های ناشی از مصرف آنها می گردد.

نمایندگان فروش پنل ال ای دی 12 وات

نمایندگان فروش پنل ال ای دی 12 وات عرضه مستقیم محصولات تولید شده توسط شرکت های تولید کننده انواع مختلف پنل های نوری LED این امکان را به وجود آورده است که افراد نیازمند به مصرف این نوع محصولات بتوانند به راحتی به محصولات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

همچنین عرضه محصولات به واسطه نمایندگی فروش این امکان را به وجود آورده است تا در صورتی که محصولات خریداری شده دارای اشکالات فنی یا هرگونه خرابی باشند به کارخانه تولید کننده ارجاع داده شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.