نمایندگی فروش اسیلوسکوپ هانتک به صورت عمده

اسیلوسکوپ هانتک در نمایندگی های فروش در سراسر کشور به صورت عمده، با قیمت های مناسبی به فروش می رسد. خرید اسیلوسکوپ هانتک در انواع مختلف را، از طریق سایت ها نیز می توانید دنبال کنید.

اسیلوسکوپ هانتک از محصولات کشور چین می باشد. که با برند هانتک محصولات مختلف خود را، وارد بازار ایران می کند. اسیلوسکوپ هانتک به صورت دستی و رومیزی و کارتی در بازار یافت می شود. کارت اسیلوسکوپ هانتک از جمله پرفروش ترین کارت های اسکوپ در حال حاضر هست. انواع مدل های مختلف از تجهیزات هانتک را می توانید به صورت عمده و جزئی از این سایت خریداری کنید، که یکی از نمایندگی های فروش اسیلوسکوپ هانتک در سراسر کشور می باشد.

بهترین ابزار اندازه گیری الکترونیکی

اگر به دنبال وسیله ی الکترونیکی هستید که به راحتی اندازه گیری دامنه سیگنال یا ولتاژ را بر حسب زمان برای شما انجام دهد، اسیلوسکوپ بهترین پیشنهاد است.این دستگاه به شکل گسترده در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. اسیلوسکوپ ها به دلیل اهمیت ویژه ای که دارند، امروزه در پیشرفته ترین نوع خود در کشور های مختلف ساخته می شوند.گفتنی است که اسیلوسکوپ نوع هانتک، از تولیدات کشور چین می باشد.

انواع اسیلوسکوپ هانتک

از جمله اسیلوسکوپ های دستی هانتک می توان به نوع 70 مگاهرتزی اشاره کرد که 2 کانال بوده و حافظه دار نیز می باشد.

  • سرعت نمونه برداری 1GS/s
  • دارای حافظه داخلی 2Mpts
  • امکان اتصال به pc
  • دارای فانکشن ژنراتور 25 مگا هرتز که قابل برنامه ریزی با رزولوشن 12  بیت نیز هست.
  • دارای نمایشگر رنگی 5.6 اینچی
  • و…

همچنین انواع اسیلوسکوپ های زیر، از تولیدات شرکت هانتک می باشد.

  1. کارت اسیلوسکوپ 20 مگاهرتز 2 کاناله
  2. اسیلوسکوپ دستی مدل DSO 8152E
  3. اسیلوسکوپ دیجیتال 100 مگاهرتز دو کاناله
  4. اسیلوسکوپ دیجیتال مدل 5202P
  5. و…

اسیلوسکوپ هانتک

عمده فروشی اسیلوسکوپ هانتک

عمده فروشی ها امروزه بهترین مکان برای خرید هر نوع محصولی با قیمت مناسب هستند. زیرا با افزایش قیمتی که در تجهیزات الکترونیکی ایجاد شده است، خرید از عمده فروش، بهترین راه برای فروشندگان تجهیزات الکترونیکی می تواند باشد.
که اسیلوسکوپ ها نیز از این قضیه مستثنا نیستند. برای خرید اسیلوسکوپ هانتک یا هر نوع اسیلوسکوپ دیگری، می توانید با مراجعه به عمده فروشی های آن، محصولات خود را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید.این سایت نیز از جمله معتبرترین عمده فروش های اسیلوسکوپ هانتک در سراسر کشور می باشد.

اسیلوسکوپ هانتک

نمایندگی فروش اسیلوسکوپ هانتک

نمایندگی های فروش اسیلوسکوپ ها، در واقع محصول اصلی را برای فروش به دست مشتری ها می رسانند.شاید در سراسر کشور نمایندگی های فروش مختلفی برای اسیلوسکوپ های هانتک وجود داشته باشد، اما کمتر فروشنده ای است که خدمات پس از فروش ویژه ای را در اختیار مشتریان قرار دهد.

این نمایندگی فروش بهترین اسیلوسکوپ های هانتک را به صورت عمده و جزئی با کم هزینه ترین راه ها، به دست مشتریان آن می رساند.اگر می خواهید از خدمات پس از فروش ویژه ای هم برخوردار شوید، ما را فراموش نکنید.

اسیلوسکوپ هانتک

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.