مرکز پخش انواع پنل های ال ای دی

پنل های ال ای دی، از جمله محصولات عمده ای می باشند که در
محیط های مختلف کاربرد دارند مانند: ساختمان های اداری، آموزشی، بیمارستان ها،
خانه های مسکونی و تجاری، فروشگاه های خرده فروشی، و غیره که از اهمیت بالایی
برخوردار می باشند.

این محصولات عمده
توسط مهندسین و متخصصین رشته های برق و الکترونیک با کیفیت عالی و مرغوب با
استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفت تکنولوژی و نیروی زبده و فعال انسانی در این
زمینه تولید و ساخته می شوند که افراد جامعه از این محصولات بهره های زیادی را می
برند.

 

مرکز پخش انواع پنل های ال ای دی

آشنایی با انواع پنل های ال ای دی تولید شده

آشنایی با انواع پنل های ال ای دی تولید شده

این محصولات عمده اکثرا برای روشنایی محیط نسبت به دیگر چراغ ها استفاده می شوند و با طراحی های مدرنی که دارند جایگزین مناسب و مرغوبی برای انواع چراغ ها می باشند . 

از مهمترین مزیت های این نوع محصولات عمده، انعطاف پذیری بالا در طراحی، کیفیت نور بالا، قابلیت استفاده مداوم و طولانی مدت، ایجاد تنوع در رنگ، سازگاری با دیگر نرم افزارها و غیره می باشند که می تواند از نقطه قوتی برخوردار باشند.

یکی دیگر از مزیت ها و ویژگی های مهم در انتخاب این نوع محصولات عمده، شار نوری می باشد که میزان شار نوری برای محیط های مختلف متفاوت می باشد و منبع اصلی آن از نور می باشد که باعث روشنایی هر چه بهتر محیط می شود.


همچنین پنل های ال ای دی، دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند که بسته به محیط انتخاب می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. این پنل ها، معمولا دارای قاب آلومینیومی و نیز وزن سبک می باشند که از سه لایه مهم تشکیل شده اند و برای جلوگیری از هدر رفتن نور طراحی شده اند.

لایه های داخلی این نوع محصولات عمده شامل چیپ های ال ای دی می باشند که صفحه هدایت کننده نور و دیفیوزر می باشند که دیفیوزر، در مقابل صفحه هدایت کننده نور قرار گرفته و کار آن توزیع و پخش نور به طور مساوی و یکنواخت در سطح پنل می باشد.

همچنین بخش دیگر این نوع محصول، صفحه انتهایی پنل می باشد که بر روی دید کلی چراغ های روشنایی تاثیر بسزایی دارد و این پنل ها توسط هیت سینک تجهیز می شوند تا از ایمنی بالایی برخوردار باشند.

هر کدام از پنل ها دارای انواع مختلف و با کیفیت و نیز دارای طرح و رنگ های متنوع می باشند که در بازار وجود دارند و با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رسند.

برای خرید این نوع محصولات عمده از طریق سایت اینترنتی به صورت حضوری و مستقیم می توان مراجعه و آن ها را با قیمت مناسب به صورت عمده خریداری نمود.

چگونگی تقسیم بندی پنل های ال ای دی

چگونگی تقسیم بندی پنل های ال ای دی

بهترین پنل ها، پنل های ال ای دی می باشند که با توجه به این که دارای مزیت های خاصی می باشند یکی از بهترین محصولات روشنایی محسوب می شوند و نیز هزینه کمتری نسبت به لامپ های روشنایی سنتی و نیز انرژی کمتری مصرف می کنند که امروزه در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.

پنل ها دارای دو نوع مختلف به نام یک لایت و اج لایت تولید و ساخته می شوند که در کیفیت روشنایی، طول عمر، تولید طیف رنگی گسترده متفاوت می باشند ولی از جهات دیگر به یکدیگر شباهت دارند. این محصولات عمده دارای کاربرد های زیادی می باشند که دارای طرفداران زیادی می باشند .

این دو نوع پنل دارای شاخصه های مهمی می باشند که ضخامت آن ها یکی از شاخصه های مهم در این محصولات می باشد و نیز دارای طراحی های نازک و خاص می باشند که پنل های ال ای دی یک لایت ضخیم تر است نسبت به نوع دیگر آن که در روشنایی موثر می باشد.

پنل های یک لیت برای ایجاد نور از جیب های روشنایی که به طور مستقیم در پشت صفحه انتشار تعبیه شده استفاده می کند در صورتی که پنل اج لایت در کناره های صفحه انتشار قرار گرفته و دارای ظاهری بسیار نازک می باشد که در روشنایی بسیار مهم و ضروری می باشند.

علاوه بر میزان نور تولید شده در پنل ها، کیفیت نور تولید شده توسط پنل ها از اهمیت بالایی برای افراد برخوردار می باشد و همچنین انتقال گرما یکی دیگر از موارد مهم در زمینه روشنایی می باشد که با قدرت هر چه بالاتر باعث روشنایی بیشتری می شوند.

مزایا و معایب پنل های ال ای دی

مزایا و معایب پنل های ال ای دی

 پنل های ال ای دی علاوه بر اینکه دارای مزیت
های به خصوصی هستند دارای معایبی نیز می باشند که از جمله معایب پنل ها، طیف نوری
آنها می باشد که در رنگ های سفید، آبی، سبز، قرمز، یخی، صورتی، آفتابی و غیره می
باشد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد
.

مراکز پخش عمده بهترین پنل های ال ای دی

مراکز پخش عمده بهترین پنل های ال ای دیپخش پنل ال ای دی، نمایندگی ها و مراکز پخش زیادی در سراسر کشور وجود دارند مانند لوازم الکتریکی ها، مغازه ها و فروشگاه های تجهیزات لوازم برقی که در این زمینه فعالیت زیادی دارند. 

امروزه یکی از محصولات عمده ای که دارای کاربرد زیاد می باشد استفاده از این محصولات عمده می باشد که در نورپردازی محیط های مناسب کاربرد دارند همچنین این نورپردازی ها در مکان ها و محیط های مناسب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

این محصولات عمده دارای انواع شکل ها، اندازه ها و کاربردهای مختلفی می باشند که هر کدام بسته به نوع محیط از یک نوع کاربرد استفاده می شوند این محصولات دارای نشان استاندارد بین المللی می باشند که کیفیت بالای محصول و نیز اطمینان از سالم بودن آنها را می رساند.

قیمت این گونه از محصولات به نوع کیفیت، جنس و نور استفاده شده در آن ها بستگی دارد که از اهمیت خاصی برخوردار می باشند و نیز دارای پروانه ساخت، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء و مهر استاندارد مدرن می باشد که اطمینان از سالم بودن محصول را به همراه دارد.

پنل های ال ای دی به صورت های مختلفی انجام می گیرند که یکی به صورت توکار، روکار و غیره می باشد که در روش توکار، از پرکاربردترین روش می باشد و اغلب در سقف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرند که روشنایی خاصی به محیط می دهند از این پنل ها در ادارات، بیمارستان ها، هتل ها، راهروها و دیگر موارد استفاده های زیادی می شود. همچنین این نوع محصول به راحتی قابل تعویض می باشند.

ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع پنل های الکتریکی با تکنولوژی های نوین و جدید می باشد که توانسته این محصولات عمده را با کیفیت عالی ساخته و در اختیار مشتریان و بازارهای داخلی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.