مرکز فروش پنل ال ای دی دو رنگ صادراتی

مرکز فروش پنل ال ای دی دو رنگ صادراتی با بهترین کیفیت و مدل‌ها این محصول را به صورت مستقیم عرضه می کند. پنل ال ای دی نه تنها زیبایی ساختمان و دکوراسیون منزل و محیط کاری شما را دو چندان می کند بلکه با وضعیت کنونی برق و کمبود منابع آبی در برق و هزینه های آن نیز صرفه جویی می کند. برای آشنایی بیشتر با مزایای این محصول و نحوه خرید مستقیم کافی است ادامه مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.

مرکز فروش پنل ال ای دی دو رنگ صادراتی

مزایا استفاده پنل ال ای دی دو رنگ

مزایا استفاده پنل ال ای دی دو رنگ

پنل های ال ای دی صرف نظر از جلوه بصری مطلوبی که در منازل و هتل‌ها و سایر مکان‌هایی که از آنها استفاده می‌شود، دارند به لحاظ ساختاری، طراحی، تنوع، طول عمر و سازگاری با محیط زیست از دیگر لامپ‌ها متفاوت بوده که در ادامه به بررسی تک تک این مزایا می پردازیم.
از نظر ساختاری تفاوت عمده پنل‌ها با لامپ های LED در تعداد تراشه‌های موجود در آنها می باشد که باعث پخش نور بیشتر و ایجاد روشنایی مطلوب‌تر شده همچنین در بدنه و ساختار این نوع پنل‌ها از چیپ های آلومینیوم، گالیوم و آرسیند استفاده شده است که در ایجاد رنگ های متنوع و بدون فیلتر مؤثر می باشد.
از نظر طراحی پنل های ال ای دی دارای ساختاری بسیار متنوع هستند و قابی از جنس آلومینیوم بوده که نه تنها از نظر وزنی باعث سبک شدن این محصول می گردد بلکه به منظور پیشگیری از هدر رفت و توزیع یکنواخت نور به صورت مدور ساخته شده است که امکان به کارگیری این محصولات در سقف‌ها و مکان های دیگر را ایجاد کرده است.
از ویژگی های مهم دیگر که باعث محبوبیت پنل های LED شده است طول عمر آن است که با اختلاف زیادی بیشتر از نمونه های CFL و فلورسنتی می باشد به طوری که طول عمر آنها با 60 هزار ساعت بیشترین طول عمر روشنایی برآورد شده است.
از دیگر مزایای این پنل‌ها سازگاری با محیط زیست به گونه ای که در طی نور افشانی خود هیچ گونه اشعه مضری اعم فرابنفش و… ساتع نکرده و مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به انواع فلورسنتی دارند.

طیف رنگی متنوع پنل ال ای دی دو رنگ

طیف رنگی متنوع پنل ال ای دی دو رنگ

امروزه به دلایل ذکر شده استفاده از پنل های ال ای دی در سطح وسیعی از جمله بیمارستان‌ها، اداره‌ها، پاساژها، مدارس و بسیاری موارد دیگر به کار می رود.
از نظر تنوع رنگی پنل های دو رنگ، رنگ های جذاب بسیاری دارند که به تناسب محیط می توان نوع مناسب‌تر را انتخاب کرد، به طور کلی پنل های دو رنگ دارای مرکز سفید با حاشیه آبی، بنفش، زرد، سبز و رنگ های فلورسنتی و درخشان و جذاب هستند که البته می تواند این رنگ بندی برعکس نیز باشد به گونه ای شاهد مرکزیت آبی و حاشیه سفید باشیم.
علاوه بر رنگ بندی، طرح های متنوعی نیز وجود دارد که زیبایی این پنلها را صد چندان می کند مانند پنل های آسمان‌نما و مناظر طبیعت که در مسقف کردن مکان‌هایی نظیر مطب های دندانپزشکی و هتل‌ها بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

خرید مستقیم پنل ال ای دی دو رنگ

خرید مستقیم پنل ال ای دی دو رنگ

به یمن حضور تکنولوژی و دسترسی اقصی نقاط کشور به اینترنت، خرید و فروش از حالت سنتی فاصله گرفته و به صورت مدرن در آمده به طوری که شاهد رشد سالانه کسب و کار اینترنتی نسبت به کسب و کار سنتی و حضوری هستیم، برای خرید پنل دو رنگ با حجم بالا نیز شما می توانید به صورت آنلاین و مستقیم عمل کرده و پس از بررسی قیمت‌ها و کیفیت فروشگاه‌های ارائه کننده اقدام به خرید نمایید.
برای خرید به صورت مستقیم کافی است با تلفن همراه هوشمند خود جست و جویی در اینترنت کرده و با انواع نمایندگی‌های توزیع پنل ال ای دی صادراتی آشنا شوید و از بابت رسیدن محصول به درب منزل یا فروشگاه خود نیز نگران نباشید چرا که معمولا شرکت‌هایی که به صورت مجازی کار می کنند دسترسی به کلیه نقاطی که دارای کد پستی هستند دارند و در طی ساعات اداری سفارش شما را در هر مکانی که مایل هستید به دستتان می رسانند.
در انتها لازم به ذکر است، قبل از اقدام به ثبت سفارش از اعتبار سایت فروشنده اطمینان حاصل کرده و ترجیحا از سایت‌های دارای نماد الکترونیک اعتماد که دارای ضمانت نامه و گارانتی برای محصولات خود هستند خرید نمایید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی بتوانید با مسئولین مجموعه ارتباط برقرار کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.