مرکز عرضه پنل LED گرد توکار

آیا از اینکه لامپ های منزلتان زود به زود میسوزند و شما مجبور به خرید لامپ تازه میشوید خسته شده اید؟آیا به دنبال لامپی میگردید که عمر طولانی تری داشته باشد و همچنان کیفیت نور خوبی هم داشته باشد؟آیا از انواع مختلف لامپ های موجود در بازار اطلاعاتی دارید؟ما میخواهیم جدیدترین و کاربردی‌ ترین لامپ موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. پنل LED گرد توکار با جدیدترین فناوری روز،در اختیار شما قرار دارد.برای آشنایی بیشتر با این پنل در ادامه با ما همراه باشید.مرکز عرضه پنل LED گرد توکار

انواع مختلف پنل LED موجود در بازار

انواع مختلف پنل LED موجود در بازار لامپ ها انواع مختلفی دارند.در گذشته بیشترین استفاده از لامپ های رشته ای بوده است.نور زرد این لامپ ها،مصرف انرژی زیاد و تولید گرمای زیاد،طول عمر کم از معایب اصلی این لامپ ها بوده است.بعد از آن انواعی از مهتابی ها به میدان آمد.در مقایسه با لامپ های رشته ای این لامپ ها با نور سفید باعث بهبود بینایی و مصرف کمتر انرژی شدند. کم کم لامپهای فلوئورسنتی وارد عرصه شدند .این لامپ ها با استقبال خوبی همراه شدند. بدی این لامپ ها آسیب به محیط زیست بود.

این روزها نسل جدیدی از لامپ ها به بازار ارائه شده است که تحولی جدید در زمینه نور و روشنایی ایجاد کرده است. این لامپها که از تکنولوژی ال ای دی استفاده میکنند با عنوان پنل ال ای دی نیز نام گذاری میشوند. مزیت این پنل ها نسبت به لامپ های قبلی در میزان نوردهی بیشتر،طول عمر بیشتر،مصرف انرژی کمتر،تولید گرمای بسیار کم،قیمت بسیار مناسب،و بسیاری از ویژگی های خوب دیگر است. انواع پنل LED در بازار موجود است که خریدار با توجه به نیاز خود میتواند هرکدام را که بخواهد انتخاب نماید؛از جمله این پنل ها عبارتند از:پنل های LED مربعی شکل و مستطیل شکل،پنل LED گرد،EDGE LIGHT ،BACK LIGHT و پنل های LED دو رنگ. هر کدام از این لامپ ها ویژگی های خاص خود را دارند که در جای خود کاربرد. اما مدل جدیدی که از طرفداران بیشتری برخوردار است مول پنل دو رنگ یا همان سه حالته است.در مدل دورنگ،علاوه بر رنگ اصلی لامپ ،یک لامپ رنگی دیگر نیز در آن تعبیه شده است که میتوان با هر بار روشن و خاموش کردن کلید لامپ ،از حالت های سه گانه آن یعنی از لامپ رنگی،لامپ اصلی،و یا هردو لامپ اصلی و رنگی استفاده کرد.استفاده همزمان از دورنگ در این لامپ زیبایی خاصی به آن میدهد و برای استفاده درنماها بسیار مناسب است. پنل های LED همچنین در انواع رو کار،تو کار و معلق موجود میباشد که بنا به تقاضای مشتری هرکدام را که نیاز داشت در اختیارش میگذاریم.

بررسی کیفیت پنل LED گرد

بررسی کیفیت پنل LED گرد لامپ ها یکی از لوازم ضروری در هم مکانی هستند. امروزه از لامپ ها در همه جا استفاده میشود. خانه‌ها،کارخانه ها،اداره جات،خیابان ها،و غیره؛همه و همه از انواع و اقسام مختلف لامپ استفاده میکنند.پنل LED گرد،از جمله باکیفیت ترین و زیبا ترین نوع این LED هاست. به همین دلیل اغلب در نمای خانه ها،داخل خانه ها،ادارات،هتل ها،کافی شاپ ها و بسیاری از مکان های لوکس دیگر از این پنل LED گرد باکیفیت استفاده میشود. میزان نوردهی این لامپ ها به گونه ای است که از خیره شدن جلوگیری کرده و باعث میشود چشم ها خسته نشوند. همچنین استفاده از این لامپ هابه دلیل قیمت مناسب این پنل ها و همچنین طول عمر طولانی آنهاباعث صرفه جویی اقتصادی نیز میشود.

شرکت فروش پنل LED گرد توکار

شرکت فروش پنل LED گرد توکار امروزه استفاده از پنل های توکار طرفداران زیادی پیدا کرده است. به دلیل زیبایی در طراحی و اجرای این پنل ها،استفاده از آن ها در نمای ساختمان ها،دکوراسیون داخلی خانه ها،هتل ها،سالن های کنفرانس،وبسیاری از جاهای دیگر در حال افزایش است.اگر به دنبال خرید انواع پنل LED گرد توکار میگردید باید بگوییم که شرکت ما این افتخار را دارد تا با ارائه ی با کیفیت ترین پنل های گرد توکار در این راه پیش قدم باشد.فروش پنل LED توسط شرکت ما با در نظر گرفتن بهترین قیمت،و ارائه جنس باکیفیت به شما هموطنان عزیز میباشد. شما عزیزان میتوانید از طریق سایت نیز به خرید اینترنتی پنل LED گرد توکار بپردازید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.