مرکز تامین پنل LED سقفی روکار مدرن

پنل LED سقفی روکاردر راهروها، راه پله ها، ادارات، مدارس و مکان هایی که از فضای بزرگی برخوردار باشد مورد استفاده قرار می دهند. این پنل ها از تنوع و کیفیت های مختلفی وجود دارد. این نوع محصول از نظر ظاهری زیبا و پرنور و کم مصرف می باشد.


مرکز تامین پنل LED سقفی روکار مدرن

3مزیت مهم پنل LED سقفی روکار

3مزیت مهم پنل LED سقفی روکار از پنل های ال ای دی در راهروها ، سالن های بزرگ ، استفاده می شود. پنل LED سقفی رو کار از لحاظ ظاهر و زیبایی جایگاه خاصی دارد.

یکی از مزیت مهم پنل سقفی رو کار، کم مصرف بودن آن است و بخاطر زیبا بودن از محبوبیت زیادی برخورداراست. روشنایی زیادی دارد و عمر مصرف آن طولانی است . امروزه در اکثر کارخانه جات، ساختمان های مسکونی، ادارات ، راهرو ها ، سالن ها و …..‌مورد استفاده قرار گرفته است.

تامین پنل LED روکار از صفحه های بزرگ و کوچک، باز تاب نوری خوبی برخوردار است . این پنل ها از لحاظ منبع نور فراوانی دارد. اگر ازاین نوع لامپ ها را برای ساخت و ساز بخواهیم تهیه و استفاده کنیم بهتر است که به صورت عمده تهیه کنیم . چرا که از نظر قیمت مناسب تر خواهد بود ‌

این نوع پنل ها طول عمر بیشتری نسبت به لامپ های ۶۰ وات دارد. اشعه ساطع شده از پنل های ال ای دی مضر نمی باشد و هیچ گونه آلودگی زیست محیطی ندارد . پنل ال ای دی مدرن و امروزی است که به جای لامپ های قدیمی قرار گرفته است.

یکی از این پنل های ال تی دی که کاربرد زیادی دارد ودر اکثر خانه ها و اداره ها می تواند باشد ، همان چراغ مطالعه ی روی میز تحریر است . از این محصول در نور پردازی های نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود و تمایل استفاده از این پنل ها بسیار زیاد شده است و متقاضیان زیادی دارد. این پنل ها پر کاربردترین محصول روز است.

روش کارکرد پنل LED سقفی روکار

روش کارکرد پنل LED سقفی روکار انواع پنل ها در کشور موجود است که هر کدام کاربرد مخصوص دارد.اغلب این پنل ها به شکل مربع و مستطیل می باشد. روش کارکرد پنل سقفی رو کار دایره ای شکل کوچک که بیشتر در خانه ها و تو کار نصب شده و پنل های بزرگ ترآن در سالن و مکان های بزرگ قابل نصب است.

هرکدام ازاین پنل ها روش نصب متفاوتی دارد و همه پنل ها به یک صورت نمی توان نصب کرد . نصب رو کار ، نصب به صورت معلق و نصب به صورت تو کار انجام می شود . بیشتر این پنل ها که به شکل مستطیل است . اگر به یاد داشته باشیم در مدارس و در کلاس ها دیده ایم .

این پنل ها ی مستطیلی شکل زیاد مورد مصرف قرار می گیرد . در بیمارستان ها ، اتاق های عمل ، مدارس ، باشگاه های ورزشی ، اداره ها ، اتاق های کنفرانس و سمینار ها و سینماها و …..مورد استفاده قرار می گیرد . برای خرید پنل روکار باید به نکات مهمی توجه داشت که درباره آن صحبت خواهیم کرد.

در حال حاضر قیمت این پنل های ال ای دی موجود در بازار فروش ، از مبلغ ۱۰۰ هزارتومان الی ۹۰۰ هزار تومان بر اساس کیفیت و طول عمر بالای محصول به فروش می رسد . فروش پنل ال ای دی با کیفیت و قیمت های مناسب تری را می توانید از این سایت معتبر و برند سفارش داده و خریداری نمایید و از نور دلپذیر آن لذت ببرید و در واقع می توانید انواع پنل ها را با دیگر محصولات موجود در بازار و در این سایت را مقایسه کنید .

خرید کلی پنل LED سقفی روکار

خرید کلی پنل LED سقفی روکار در خرید کلی پنل LED سقفی رو کار باید به کیفیت و قیمت آن توجه داشت ودر این نوع پنل ها نور سفید “مهتابی” و نور “زرد “آفتابی” دارد که به خانه و اداره و غیره..‌‌‌جلوه خاصی می دهد . امروزه پنل LED مدرن در اکثر ساختمان ها و مکان های پر رفت و آمد و برای شکوه و زیبایی بیشتر استفاده می شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.