مراکز فروش پنل ال ای دی کناف باکیفیت

نورپردازی روی سقف یکی از روش های جدید برای زیباسازی ساختمان می باشد و این روزها با استقبال زیادی روبرو شده است استفاده از نورپردازی زیبا و مدرن نمای داخلی خانه هایتان را مدرن و لوکس می کند. در مرکز فروش ما فروش پنل ال ای دی کناف با کیفیت بالا و زیبا انجام می شود و شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مجاز ما، انواع پنلها را متناسب با فضای منازل انتخاب و خریداری کنید.

مراکز فروش پنل ال ای دی کناف باکیفیت

ابعاد استاندارد پنل ال ای دی کناف

ابعاد استاندارد پنل ال ای دی کناف پنل ال ای دی کناف به دو نوع توکار و روکار در بازار موجودند که در دو نمونه دایره ای و چهارگوش تولید و روانه بازار می شوند مقیاس اندازه گیری نوع دایره ای با قطر آن سنجیده می شود و نیز اندازه قطر برش هم برای اینکه پنل ها در حفره جاگذاری شوند مهم است. در نوع چهارگوش به طور کلی شامل مربعی و مستطیلی می باشد که امروزه بیشترین استفاده را دارند ابعاد مربعی و مستطیلی مذکور عبارتند از:

• پنل ال ای دی 20 × 20

• پنل ال ای دی 30 × 30

• پنل ال ای دی 40 × 40

• پنل ال ای دی 60 × 60

• پنل ال ای دی 60 × 30

• پنل ال ای دی 60 × 120

• پنل ال ای دی 120× 30

پنل های ال ای دی با توجه به ابعاد و اندازه توان مختلفی دارند. محبوبترین و پرکاربرد ترین پنل ال ای دی 60× 60 می باشند که البته به دو اندازه 48 وات و 60 وات می باشند در توان بیشتر تعداد لاین تراشه بیشتر و فاصله بین تراشه ها کمتر است و بالعکس در توان کمتر ، لاین تراشه کمتر و فاصله بین تراشه ها بیشتر می باشد.

میزان نوردهی بهترین پنل ال ای دی کناف

میزان نوردهی بهترین پنل ال ای دی کناف پنل ال ای دی کناف برای سقف هایی که از قبل برای آن اماده شده است و برشی مخصوص در نظر گرفته شده است کاربرد دارد و از پنل ال ای دی توکار برای آن استفاده می شود. ظاهر ماجرا این گونه به نظر می رسد که کناف ربطی به فضای نورپردازی ندارد اما در واقع اینگونه نیست و کناف فضایی را برای نورپردازی به وجود می آورد به ویژه نقش اصلی را در ایجاد باکس نور مخفی دارد.

سقف خانه ها محلی برای ایجاد نورپردازی مطلوب می باشد به وسیله کناف می توان طرح های زیبا و جذابی روی سقف و کناف اجرا کرد. در سال های اخیر باکس نور مخفی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از چراغ هایی که برای این منظور استفاده می شود چراغ های ال ای دی و پنل اس ام دی سقفی می باشد شما می توانید با باکس نور مخفی که به وسیله‌ کناف پدید آوردید چراغ ال ای دی قرار دهید و نوردهی بالایی در محیط ایجاد کنید این چراغ ها ضمن نورپردازی مناسب، مصرف انرژی کم و طول عمر بالایی دارند.

شما می توانید با پنل های ال ای دی کناف علاوه بر نورپردازی عالی فضایی رمانتیک را برای خانواده فراهم کنید به ویژه اگر با نورهای رنگی همراه باشد. لازم به ذکر است که نورپردازی فضا و دکوراسیون خاص ، برای فضای دیگر مناسب نیست مثلا نورپردازی پذیرایی با اتاق خواب متفاوت است.

پخش کننده پنل ال ای دی کناف

پخش کننده پنل ال ای دی کناف در مرکز پخش پنل کناف ، ما پخش کننده پنل ال ای دی باکیفیت می باشیم و بهترین ها را به مشتریان عزیز ارائه می دهیم . شما می توانید برای خرید آن به صورت حضوری به مرکز فروشگاهی ما مراجعه کنید و محصول مورد نظر را در حجم عمده خریداری نمایید همچنین برای کسانی که تمایل به خرید اینترنتی دارند پایگاه اینترنتی ترتیب دادیم که ضمن مشاهده محصولات در وب سایت به انتخاب آن بپردازند و پس از انتخاب ، آن را آنلاین سفارش دهند تا همکاران ما در اسرع وقت به دست آنها برسانند به علت اینکه پنل ال ای دی به صورت مستقیم و بی واسطه از تولیدی به مرکز فروش ما ارائه می شود قیمت تمام شده ی آن برای مشتری، بسیار منصفانه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.