مراکز فروش پنل ال ای دی توکار باکیفیت

پنل ال ای دی توکار نوعی از پنل های ال ای دی است که شرایط نصب آن ها با پنل های روکار متفاوت می باشد .

پنل ال ای دی به سبب ویژگی هایی هم چون شیک و مدرن بودن ، سبک ، تابش نور برابر در ساسر محیط فضای زیبایی را به مکان عطا می کند . این پنل با پیشرفت در علم و تکنولوژی از محصولات با کیفیت در سیستم روشنایی می باشد .

مراکز فروش پنل ال ای دی توکار باکیفیت

تفاوت پنل ال ای دی توکار و روکار در چیست؟

تفاوت پنل ال ای دی توکار و روکار در چیست؟ امروزه به خاطر اینکه لامپ های رشته ای نسبت به لامپ های ال ای دی پرمصرف هستند جایگاه آن ها پنل های ال ای دی گرفته است.

پنل ال ای دی به موجب کم شدن انرژی برق جز محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد.

تفاوت اصلی پنل های ال ای دی توکار و روکار این است که در پنل های توکار منبع انژی و سیم کشی ها در مکانی که برای سایز و اندازه مناسب پنل تعبیه شده است قرار می گیرد و بعد از نصب چیزی به جز پنل که هم سطح دیوار یا سقف می باشد دیده نمی شود ؛ اما در پنل های روکار منبع بعد از نصب نیز دیده می شود.

از دیگر تفاوت های پنل توکار و روکار این می باشد که پنل های توکار در شکل های گرد، مربع و مستطیل وجود دارد اما پنل های روکار انواع بیشتری دارند ولی ممکن است که در همه ی سبک ها نتوان از آن استفاده کرد.

مدل های جدید پنل ال ای دی توکار

مدل های جدید پنل ال ای دی توکار پنل های توکار از پنل ال ای دی باکیفیت می باشد که در انواع مدل ها تولید و به بازار ارائه می شود.

پنل های ال ای دی به خاطر طراحی شیک و مدرن در مدل هایی مختلف زیر تولید می شود:

۱.پنل ال ای دی سقفی ۶۰ وات مدل ۶۰در۶۰:

پنل های ال ای دی از دونوع تکنولوژی نوری داخلی استفاده می کند. این چراغ ها یا دارای یک بورد پنل ال ای دی می باشد که نوری یکنواخت تولید می کند یا دارای بورد smd می باشد که درون یک صفحه تعداد زیادی از آن قرار دارد که با روشن شدن به صورت یک صفحه نورانی دیده می شود .

۲. پنل ال ای دی گرد :

پنل های ال ای دی گرد جز مدرن ترین پنل های توکار می باشد که مقاومت های زیادی در برابر ضربه دارد و هم چنین انژی کمی مصرف می کنند و از طولانی بهره مند هستند .

۳. پنل ال ای دی مربع :

پنل های ال ای دی مربع شکل نیز مانند تمامی پنل های ال ای دی توکار ویژگی هایی هم چون عمر طولانی ، زیبا و شیک و… دارد و همین طور در ابعاد مختلف نیز تولید می شود.

۴. پنل ال ای دی مستطیل :

یک نوع دیگر از شکل های پنل ال ای دی توکار می باشد که با استفاده از پنل مستطیلی نور پردازی اتاق ها و محیط ها با نوری که مانند روشنایی روز است استفاده کنید و از نور ملایم آن لذت ببرید.

پنل های ال ای دی مناسب برای مکان های مسکونی ، اداری و تجاری و… می باشد.

سفارش مستقیم پنل ال ای دی توکار

سفارش مستقیم پنل ال ای دی توکار هنگامی که پنل های ال ای دی در رنگ و مدل های مختلف تولید شد به بازار برای فروش پنل ال ای دی عرضه می شود .

سفارش پنل توکار هم می توان از تولید کننده به مصرف کننده صورت گرفت و هم می توان آن را از فروشندگان محصولات الکترونیکی خریداری کرد .

رودیکو پنل با استفاده از مواد مرغوب برای تولید محصولات الکترونیکی از جمله پنل های ال ای دی توکار سعی می کند محصولات با کیفیت را برای مردم تولید و عرضه کند .

پنل ها را می توانید به صورت حضوری از مراکز خرید که رودیکو پنل به صورت حضوری و هم چنین آنلاین خریداری کنید .

محصولات رودیکو پنل هم در خارج از کشور و هم در داخل کشور صادر و به فروش می رسد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.