مراکز خرید پنل ال ای دی چوبی صادراتی

پنل ال ای دی منبع بسیار خوبی برای روشن کردن فضاهای گوناگون است که مزایای زیادی نسبت به چراغ های دیگر دارد.این پنل هم کیفیت خوبی دارند هم نسبت ب دیگر چراغ ها انرژی کمتری مصرف میکنند.ب علت مزایای زیادی ک دارد باعث شده در بازار با تقاضای زیادی رو ب رو شود.مراکز گوناگونی برای خرید پنل ال ای دی چوبی صادراتی وجود دارد که محصولی با کیفیت و در طرح های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهند.

مراکز خرید پنل ال ای دی چوبی صادراتی

آشنایی با مدل های مختلف پنل ال ای دی چوبی

آشنایی با مدل های مختلف پنل ال ای دی چوبی با توجه ب نیاز های گوناگونی که افراد برای استفاده از پنل در مکان‌های مختلف دارند پنل های متنوعی در اندازه های گوناگون تولید و در بازار عرضه میشود.مدل های گوناگونی ک از این پنل‌ها در بازار وجود دارد شامل موارد زیر است:

پنل های مستطیلی یا مربعی که ابعاد انها ۳۰×۳۰،۶۰×یا۳۰×۶۰،۳۰×۱۲۰میباشد. اغلب پنل‌هایی ک در بازار هستند به همین شکل مربعی یا مستطیلی هستند.

پنل‌هایی که هم دارای ابعاد بزرگ هستندو هم ابعاد کوچکی دارند. پنل هایی ک ابعاد کوچکی دارند برای مکان هایی مثله راهروها ،راه پله،در بیمارستانها،در اتاق خواب و…کارایی دارند که ب صورت توکار و روکار مورد استفاده قرار میگیرند. پنل‌هاط دایره ای ک ابعاد بزرگی دارند معمولا ب طور معلق نصب میشوند.

پنل های Edge light،در این نوع پنل ،منبع نور در دور پنل قرار میگیرد و از کنار پنل وارد شده و از سطح آن خارج میشود.این پنل هم طرفداران خود را دارد.

پنل های Back light،در این پنل ها،منبع نور در پشت پنل قرار میگیردو هنگام نصب با عمق بیشتری توی کار میرود.

پنل‌های ال ای دی سه حالته دورنگ ،که رنگ آن بوسیله خاموش و روشن کردن کلید تغییر شکل میدهد.

پنل های ال ای دی هم دارای بدنه محکمی هستند هم مقاوم هستند و هرکدام با طراحی خاص خود برای کاری استفاده میشود و حتی در فضاهای بسته و بدون رطوبت هم مناسب هستند.

مزایا استفاده پنل ال ای دی چوبی

مزایا استفاده پنل ال ای دی چوبی اغلب افراد ب دنبال محصولی هستند ک برایشان مزایای زیاد و کارایی خوبی داشته باشد و عیبش کمتر باشد.

با توجه ب نیاز افراد و سلیقه هرکدام از آنها در بازار پنل‌هایی طراحی شده و دارای مزایایی هستند ک باعث شده افراد زیادی ب سمت آن گرایش پیدا کنند.

مزایایی برای استفاده از این نوع پنل برشمردند که شامل موارد زیر است :

۱)شفافیت بالای پوشش ۲)منبع تغذیه با ولتاژ بالا

۳)بدون صدا بودن و شروع ب کار با سرعت

۴)محکم بودن کابل درایو اتصال ب بدنه

این پنل ها نقش بسیار مهمی را برا تخلیه سریع گرما و کم کردن دما دارند.

از مهمترین مزیتی ک برای استفاده از این پنل میتوان نام برد وزن سبک آن است که باعث شده علاوه براینکه حمل و نقل راحتی داشته باشد،ب راحتی هم قابل نصب باشد.

رنگ این محصولات ک در بازار عرضه میشود ثابت است پس اگر حتی با مواد شوینده هم آن را تمیز کنید دچار تغییر رنگ و افت کیفیت نمی‌شود.

فروشگاه انواع پنل ال ای دی چوبی

فروشگاه انواع پنل ال ای دی چوبی

فروش پنل چوبی با ویژگیهای منحصر ب فردی که هرکدام دارند باعث شده هم در بازارهای داخلی متقاضی داشته باشد و هم ب بازارهای خارجی صادر بشود که پنل ال ای دی صادراتی ب بازارهای خارجی هم متقاضیان خاص خود را دارد.

فروش این محصول در کیفیت بالا و با قیمت مناسب و ارزان در طرح های متنوع انجام میشود.

در فروشگاهایی ک ب کار فروش این پنل میپردازند هم این محصول ب صورت تکی فروخته میشود و هم ب صورت عمده و این پنل در طرح و نقش و نگار متنوع است اما مدل ها همه چوبی هستند و با قیمت مناسب و ارزان این پنل را در اختیار متقاضیان قرارمیدهد.مشتریان میتوانند این پنل‌ها را خریداری کنند و از مزایای آن همچون کاهش مصرف برق و باز دهی بسیار بالای آن بهره مند بشوند.

مشتریان برای سفارش این نوع پنل میتوانند ب صورت حضوری ب هریک از فروشگاهای سراسر ایران مراجعه کنند یا اگر برایشان مراجعه حضوری برایشان میسر نیست میتوانند ب صورت آنلاین محصول را انتخاب کنند و سفارش بدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.