لیست قیمت پنل ال ای دی سقفی روکار گرد

لیست قیمت پنل ال ای دی سقفی روکار گرد در سایت ما دائما به روز رسانی شده و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد. شما می توانید پس از ورود به سایت از مشاوران ما راهنمایی گرفته و پس از انتخاب مدل مورد نظر در کوتاه ترین زمان خرید خود را تکمیل کرده و در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرید. طول عمر بالا، مصرف پایین، پخش کافی و یکنواخت نور و قیمت مناسب از مهم ترین مزایایی است که این پنل ها را بسیار پرطرفدار کرده است.

لیست قیمت پنل ال ای دی سقفی روکار گرد

تفاوت پنل ال ای دی سقفی روکار با توکار در چیست؟

تفاوت پنل ال ای دی سقفی روکار با توکار در چیست؟

پنل های ال ای دی یک منبع پیشرفته و کم مصرف روشنایی است که از لحاظ طریقه نصب به دو گروه توکار و روکار تقسیم می شود. هر دو نوع این گروه ها هم نوع سقفی دارند و هم نوع دیواری. برای نصب چراغ های توکار ابتدا لازم است روی سقف حفره ای ایجاد شده و سپس چراغ تعبیه شود. علت نام گذاری پنل ال ای دی سقفی توکار این است که منبع روشنایی کاملا در سقف کار گذاشته شده و قسمت هایی از آن مشخص نیست به همین دلیل در کارهای دکوراسیونی بسیار پرطرفدار است. کاربرد اصلی این چراغ ها نورپردازی در سقف های کاذب است. نور و اشعه این چراغ ها کاملا سالم و استاندارد است و به علت وجود شیشه و محافظ هیچ گونه آسیبی به چشم وارد نمیکند.

پنل ال ای دی روکار نیز نوعی از چراغ است که در آن منبع روشنایی کاملا روی سقف و بیرون کار است که با نزدیک کردن و جابجا شدن منبع آن، می توان میزان نور را تغییر داد. این ویژگی باعث می شود تا تنوع طرح و مدل این گروه از چراغ ها از گروه قبل بیشتر باشد. البته لازم به ذکر است این امکان وجود دارد که این پنل ها برای کلیه سطوح قابل استفاده نباشد، پس در هنگام خرید کارایی آن را در نظر بگیرید. این نوع چراغ ها در آشپزخانه، اتاق خواب، نشیمن و سرویس های بهداشتی بسیار پرکاربردند. پنل های روکار در انواع نورهای آفتابی و مهتابی و همچنین مدل های هوشمند و کنترل دار تولید و روانه بازار می شوند. به طور کلی می توان گفت این چراغ ها محیط را خاص تر و شیک تر می کند.

تقسیم بندی انواع پنل های ال ای دی روکار

تقسیم بندی انواع پنل های ال ای دی روکار

از آنجا که امروزه بخش نورپردازی در طراحی داخلی و دکوراسیون بخش قابل توجه و مهمی است، استفاده از سیستم های نوین نورپردازی مانند پنل های ال ای دی از اهمیت بالایی برخوردار است. پنل های ال ای دی به منظور تامین نور و روشنایی از طریق نوعی تکنولوژی متفاوت، طراحی شده است. این پنل ها در سایز و طرح های مختلف تولید شده و نور بیشتر و مصرف برق کمتری از چراغ های معمولی دارد. از پنل های سقفی برای روشنایی اتاق های پذیرایی، نشیمن، راهرو، اتاق های کار، سرویس های بهداشتی، پارکینگ، پاساژها و فضاهای انتظار ادارات استفاده می شود. در حال حاضر انواع مختلفی از این پنل ها در بازار موجود است. این پنل ها از لحاظ شکل و ظاهر به پنج دسته تقسیم می شوند.

پنل های مستطیلی/ مربعی : اغلب پنل های موجود در بازار از این نوع پنل ها با ابعاد مختلف است.

پنل های دایره ای : این پنل ها به طور معمول با ابعاد بزرگ تر و غالبا به صورت معلق و روکار است.

پنل های Edge Light : منبع نوری این نوع پنل ها در دور آن است و نور از کناره ها وارد شده و پس از پخش در سطح خارج می گردد.

پنل های Back Light : منبع نوری این پنل ها در پشت آن است و برای نصب در عمق بیشتر استفاده می شود.

پنل های سه حالته دو رنگ : این نسل از پنل ها قابلیت تغییر رنگ با کلید خاموش و روشن دارند. این پنل ها طول عمر بیشتری دارند.

کیفیت نور پنل ال ای دی سقفی

کیفیت نور پنل ال ای دی سقفی

امروزه با توجه به کمبود انرژی و نیاز به صرفه جویی در انرژی های موجود، لازم است در صنایعی مانند ساختمان سازی با استفاده از تکنولوژی روز از منابع کم مصرف تر بهره ببریم. یکی از کم مصرف ترین و بهترین لوازم مصرفی و در عین حال زیباترین المان های استفاده شده در دکوراسیون، پنل های ال ای دی سقفی است. در پنل های ال ای دی صفحه ای که نور را هدایت می کند، از نوعی ماده نوری ساخته شده که در هنگام اتصال به منبع نور همگن و روشنی ارائه می دهد. این صفحه هادی با دیفیوزر برای تولید نور با هم کار می کنند. تکنولوژی مورد مصرف در این پنل ها باعث روشن شدن آنی، بدون هیچگونه لرزش و بدون تابش اشعه فرابنفش می شود.

کیفیت نور پنل های ال ای دی نسبت به چراغ های قدیمی تر، یکنواخت تر، بدون خیرگی و خستگی چشم است که به دلیل اینکه در آن ها از گرما استفاده نمی شود، طول عمر بیشتر و مصرف انرژی کمتری دارند و به طور کلی کاربردی تر نمونه های قدیمی تر است.

لیست قیمت روز پنل ال ای دی سقفی روکار

لیست قیمت روز پنل ال ای دی سقفی روکار

پنل های ال ای دی سقفی تو کار یکی از پرفروش ترین محصولات روشنایی است که در مکان های مختلفی قابل استفاده می باشد. این پنل ها در ابعاد مختلف و در انواع سقف ها و حتی سقف های کاذب قابل نصب هستند.لیست قیمت روز پنل ال ای دی توسط نمایندگی های پخش محصولات لامپ و روشنایی و همچنین فروشگاه های اینترنتی ارائه می شود که این قیمت با توجه به عواملی چون نوع، سایز و قیمت مواد اولیه متغیر و متفاوت است.  

سایت ما یکی از بهترین فروشگاه هایی است که می توانید محصولات دیجیتال مانند این پنل ها را در آن پیدا کنید. این پنل ها به طور مستقیم از مراکز تولید خریداری شده و بدون هیچ گونه واسطه اضافی توسط ما به فروش می رسد. صرفه جویی در زمان، تحویل در اسرع وقت ، سرعت انجام معاملات، خرید با کیفیت بالا و قیمت مناسب، از مهم ترین مزایای خرید این پنل ها به روش اینترنتی است. ما این امکان را برای شما فراهم کردیم تا ضمن بهره از بهترین و با کیفیت ترین لوازم ، خرید این محصول را با مناسب ترین قیمت انجام دهید و هیچ گونه نگرانی درباره کیفیت نهایی پنل خریداری شده نداشته باشید. ضمنا کلیه قیمت ها دائما در سایت به روز رسانی شده و شما در هر لحظه می توانید آخرین قیمت پنل ال ای دی سقفی روکار را بخوانید.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.