قیمت کارخانه پنل ال ای دی60*60 سقفی

چراغ پنل LED از تکنولوژی خاص و متفاوتی برای روشن کردن فضا بهره مند می باشد. بنابراین می توانند جایگزین بسیار خوبی برای چراغ های معمولی و فلورسنت ها به حساب آیند. بهترین مکانی که می توان از این پنل ها استفاده کرد، در داخل ساختمان و به منظور نورپردازی می باشد.

واقع پنل ال ای دی60*60 از دو قسمت اصلی تشکیل می شود، خود پنل که دارای یک کاسه است که درون آن یک یا چند دیود نورانی ال ای دی البته بیشتر به صورت اس ام دی قرار می گیرد. این پنل برای روشن شدن نیاز به ولتاژی پایین‌تر از برق شهری دارد، به همین دلیل در کنار آن یک درایور وجود دارد. درایور مانند یک آداپتر عمل می‌کند یعنی برق ۲۲۰ ولت شهری را به ولتاژ مورد نیاز برای روشن شدن ال ای دی‌ها تبدیل می‌کند.

بهره وری بیشتر انرژی در این نوع لامپ ها به این معنی است که آنها یکی از سبزترین(دوستدار محیط زیست) فناوری های موجود هستند. آنها به اندازه لامپ های متال هالید HID انرژی خود را برای گرم کردن از دست نمی دهند و برای لامپهای با کیفیت برتر از انرژی برق کمتری استفاده می کنند.برای فروش پنل 60*60 قیمت پنل ال ای دی در سایز های مختلف در برندهای مختلف متفاوت است

قیمت کارخانه پنل ال ای دی60*60 سقفی

مدل های مختلف پنل ال ای دی60*60

مدل های مختلف پنل ال ای دی60*60 پنل سقفی 60*60در واقع قبل از انتخاب و خرید این چراغ ها باید به ابعاد و اندازه شان توجه نمود تا در زمان نصب با مشکل مواجه نشوند. نوری که توسط این چراغ تولید می شود کاملا یکنواخت است و سبب ایجاد خیرگی در چشم نمی شود و انتخاب رنگ این نور به عهده مشتری می باشد که می توانند رنگ آفتابی یا مهتابی را انتخاب کنند

از مهم‌ترین ویژگی‌های پنل LED می‌توان به عمر طولانی، مصرف پایین و نور یک‌دست و بدون خیرگی آن اشاره کرد. مصرف کم و عمر طولانی جزو مهم‌ترین ویژگی‌های تمامی چراغ‌ها و روشنایی‌های ال ای دی هستند.

برای نصب پنل‌های توکار بر روی دیوار، از پایه دیواری استفاده می‌شود.

همچنين از گیره فنری برای نصب پنل بر روی سقف‌های کاذب ثابت استفاده می‌شود.

بررسی کیفیت نور پنل ال ای دی60*60

بررسی کیفیت نور پنل ال ای دی60*60 این چراغ پنلی ، با قاب سفید رنگ مستحکمی ساخته شده است که قابیلت تولید نور تا 3600 لومن را دارا می باشد لازم بذکر است که لومن واحد روشنایی یا همان میزان درخشش نور از یک منبع نور در مدت زمان یک ثانیه می باشد.

پنل ال ای دی سقفی 60 در 60 روکار و توکار 50 وات آریا ترانور دارای شاخص نور بالای 80 می‌باشد؛ این میزان از شاخص نور باعث می‌شود که تفکیک رنگ و وضوح درخشندگی اجسام به میزان کافی نشان داده شود و در عین حال باعث خیرگی و خستگی چشم هم نشود.

البته این نکته نیز لازم به ذکر است که میزان درخشندگی مکان تاثیر بالایی در لوکس دیده شدن فضا دارد و جلوه‌ای چشم نواز برای شما به ارمغان می‌آورد.

روی هر پنل ال ای دی میزان وات و آمپری نوشته شده است. یعنی شما فقط مجاز به استفاده از درایور‌هایی هستید که مشخصات روی آن دقیقا برابر با مشخصات روی پنل باشد. اگر به این موضوع دقت نکنید، ممکن است پنل شما روشن شود، اما مدت زمان زیادی روشن نمی ماند و پنل شما خواهد سوخت.

فروشگاه انواع پنل ال ای دی60*60

فروشگاه انواع پنل ال ای دی60*60 پنل های LED تراشه های بیشتری نسبت به لامپ های LED دیگر دارند و به همین دلیل نیز نور بیشتری را به وجود می آورند. این پنل ها در ابعاد و سایزهای مختلف و متنوعی تولید شده و قیمت آنها نیز بسته به سایز و کیفیت جنس و میزان نور آنها متفاوت می باشد

با به کار بردن این چراغ می توان ضمن مصرف ناچیز انرژی، بازده روشنایی را بالا برد و نوری با کیفیت و شدت مناسب در فضا منتشر ساخت. همچنین طول عمر واین چراغ نسبت به لامپ های قدیمی بیشتر است وقیمت پنل ال ای دی به صرفه تر است ایجاد گرما در محیط نکرده که این نیز مزیت دیگری نسبت به چراغ های قدیمی و رشته ای می باشد و در نتیجه مناسب برای مکان های بزرگ مانند هتل ها، شرکت ها و اداره ها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.