قیمت منبع تغذیه DC آزمایشگاهی دست دوم

قیمت منبع تغذیه DC آزمایشگاهی در مدل های مختلف را می توانید از طریق تماس با ما بدست بیاورید. همچنین برای خرید یا فروش انواع دست دوم آنها هم می توانید با ما در ارتباط باشید و بدون دردسر به هدف مورد نظر خود برسید.

منابع تغذیه ی DC، دستگاه هایی هستند که در آزمایشگاه های الکترونیکی، کارگاه های الکترونیکی مدارس و دانشگاه ها، تعمیرگاه های دستگاه های الکتریکی کاربرد های زیادی دارند. لذا این دستگاه با توجه به نیاز مشتری در انواع مختلفی ارائه می گردد.

انواع منبع تغذیه DC

  • منبع تغذیه خطی
  • منبع تغذیه سوئیچینگ

اساس کار منابع تغذیه خطی استفاده از یک ترانس برای تبدیل ولتاژ برق شهر به ولتاژ ثانویه است. سپس ولتاژ خروجی ترانس توسط پل دیودی و خازن فیلتر به ولتاژ DC تبدیل می شود. منابع تغذیه سوییچینگ امروزه تقریبا پرکاربردترین منابع تغذیه الکتریکی هستند. اساس کار آنها بر پایه ایجاد یک ولتاژ فرکانس بالا و اعمال آن به یک ترانس یا سلف و سپس دوباره آن را به DC تبدیل می نماید.

منبع تغذیه آزمایشگاهیمنبع تغذیه

ساختار تشکیل دهنده منابع تغذیه خطی

  1. ترانس
  2. پل دیود
  3. خازن صافی
  4. رگولاتور خطی

بلوک دیاگرام منبع تغذیه خطی

ساختار تشکیل دهنده منابع تغذیه سوئیچینگ

  1. فیلتر ورودی
  2. پل دیود
  3. خازن صافی
  4. سوئیچ قدرت
  5. ترانس فرکانس بالا
  6. دیود های خروجی
  7. فیلتر های خروجی
  8. واحد کنترل

بلوک دیاگرام منبع تغذیه سوئیچینگ

از مزایای منابع تغذیه سوئیچینگ می توان به حجم و وزن کمتر و همچنین بازده بالا اشاره کرد. معایب آنها را پیچیدگی زیاد مدار و ایجاد اعوجاج روی شبکه برق می توان نام برد که این اعوجاج باعث ایجاد نویز در دستگاه های دیگر که در حال استفاده از همان فاز هستند می شود.

قیمت منبع تغذیه DC

برای اطلاع از قیمت انواع منبع تغذیه DC و خرید آنها، می توانید همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید. چنانچه از جمله کسانی هستید که طالب خرید نوع دست دوم آن هستید و یا دستگاه سالمی هست که قصد فروش آن را دارید می توانید با یک تماس ساده این کار را انجام بدهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.