قیمت فروش انواع قطعات الکترونیکی در تهران

قیمت فروش انواع قطعات الکترونیکی در بازار الکترونیک تهران چه قیمتی می باشد؟ آیا قیمت قطعات الکترونیکی در بازار های دیگر گران تر از بازار تهران می باشد؟
در این مقاله قیمت فروش انواع قطعات الکترونیکی در بازار تهران منبع اصلی قطعات الکترونیکی را برای شما می گوییم تا شما از قیمت ها اطلاعاتی را داشته باشید.
قیمت قطعات الکترونیکی در بازار تهران چون که منبع اصلی این قطعات این شهر می باشد بسیار ارزان تر از شهر های دیگر می باشد، بنابراین اگر قصد خرید قطعات الکترونیکی را داشتید حتما سعی کنید که از تهران خرید نمایید.

اگر دسترسی به بازار تهران را نداشتید می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین که در اینترنت وجود دارند خرید نمایید قیمت خرید در این فروشگاه ها هم تقریبا برابر با قیمت تهران می باشد و حتی گاهی وقتا ارزان تر بوده است.

کاربرد ترانزیستور به عنوان کلید

ترانزیستور یک قطعه الکترونیکی می باشد که گاهی وقتا از این قطعه به عنوان کلید در مدار استفاده می کنند.
یعنی به این صورت که به پایه بیس ترانزیستور پالس مربعی با پریود 2 ثانیه اعمال می شود که در نیم پریود موج ورودی صفر و در نهایت ترانزیستور قطع است ولی اگر ولتاژ موج مربعی زیاد باشد ترانزیستور وصل و چراغ ال ای دی به صورت چشمک زن کار می کند.

کاربرد ترایاک برای کنترل موتور سه فاز

برای کنترل موتور سه فاز از مدار های سه فازه استفاده می شود که یک آی سی سی موس 3063 و یک ترایاک مدار بسته می شود، مدار به این صورت کار می کند که آی سی ولتاژ دی سی عمل می کند و ترایاک را فعال می نماید و ترایاک موتور سه فازه را راه اندازی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.