قیمت عمده پنل ال ای دی سقفی

امروزه بسیاری از مردم به دنبال مراکز فروش عمده پنل ال ای دی سقفی با قیمت ویژه در کیفیت مناسب می باشند در این میان برخی از تولیدکنندگان توانسته اند گوی سبقت را ربوده و از رقبای داخلی و خارجی خود پیشی بگیرند و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند. تولیدات آن ها علاوه بر تنوع در محصول دارای کیفیت بالا نیز هستند. از این رو خریداران جهت استعلام قیمت عمده پنل باید این مراکز را شناسایی نمایند.

قیمت عمده پنل ال ای دی سقفی

قیمت عمده پنل ال ای دی سقفی

قیمت عمده پنل ال ای دی سقفیاز آنجایی که تقاضای برای این محصول بسیار زیاد بوده لذا تامین کنندگان آن با کمک مواد اولیه مناسب توانسته اند هر ساله به صورت گسترده آن را در کیفیتی ممتاز و قیمت مقرون به صرفه تولید کنند. در این میان فقط برخی از تولیدکنندگان توانسته اند با عرضه هر چه با کیفیت تر آن، گوی سبقت را ربوده و از رقبای داخلی خود پیشی بگیرند و سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهند.

اگر قصد خرید این محصول را با کیفیت ممتاز و قیمتی مقرون به صرفه دارید، می بایست بدانید که تنوع این کالا بسیار زیاد است و هر کدام از آن ها برای مکان های خاصی کارایی دارد. لذا قبل از خرید حتما از کارشناسان مربوطه مشورت بگیرید و از قابلیت و مشخصات فنی هر کدام اطلاعات کسب نمایید. 

به علاوه با خرید از مراکز فروش عمده می توانید از قیمت نازلتری برخوردار شوید.

پنل ال ای دی چیست؟

پنل ال ای دی چیست؟		پنل ال ای دی نور، محصولی جدید است که از چراغ های LED برای روشنایی مجتمع های تجاری و منازل مسکونی، ساخته شده است. این محصول با طراحی منحصر به فردی که دارد، می تواند در پشت بام آویزان شود و یا به دیوارها و سقف یا روی سطوح دیگر آن را سوار کرد.
همچنین گزینه بسیار عالی، برای نورپردازی های تزئینی است.

به دلیل قابلیت و مزایای بسیاری که دارد، این نوع چراغ پنلی می تواند بهترین انتخاب برای فضای تجاری باشد. در ادامه برخی ویژگی های آن را عنوان نموده ایم:

  • دمای رنگ این وسایل شامل نور خنک سفید یا نور شدید است که مطالعات نشان داده اند می تواند به افزایش بهره وری در محیط کار کمک کند.
  • ال ای دی های یکپارچه دارای حداکثر توان 7000 لومن هستند. برخی از پنل های سقفی سقف ما نیز با کم نور 0-10 ولت کم نور هستند و ممکن است با سنسورهای حرکتی سازگار باشند تا نورپردازی شما را سفارشی کنند و حتی بیشتر در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.
  • بر خلاف وسایل روشنایی سنتی که بسیار حجیم هستند، پنل های ال ای دی از طراحی بسیار نازکی برخوردار اند و آنها را برای کاربردهایی با سقف کم عمق ایده آل می کند.
  • وزن هر کدام از آنها فقط در حدود هفت پوند است و در واقع وزن آنها به اندازه کافی سبک است که امکان نصب یک نفره را فراهم می آورند که هزینه کار را برای تغییر کاربری یک دفتر یا نصب پانل در ساخت و سازهای جدید کاهش می دهند.

هر پنل ال ای دی مجهز به دستگاه تنظیم داخلی است تا مشکلات تنظیم شدت نور را از بین ببرد و به شما در نصب سریع وسایل و تجهیزات کمک کند. این پنل ها که در درجه اول برای سقف طراحی شده اند، قابل نصب برای مکان های دیگر نیز هستند.
برخی از پنل ها این امکان را دارند که با سخت افزار نصب شده بر روی آن، نور مناسب برای تطبیق پذیری بیشتر را فراهم آورند.

آشنایی با دسته بندی های پنل ال ای دی

آشنایی با دسته بندی های پنل ال ای دی	امروزه تکنولوژی روز دنیا در تجهیزات الکترونیکی به جایی رسیده است که شما با خرید لوازم و تجهیزات مدرن هم کیفیت کسب و کارتان را افزایش دهید و هم می توانید مصرف انرژی و برق را کاهش دهید که این راه کار باعث سود بیشتر در حوزه فعالیت شما خواهد بود.

امروزه کسب اطلاعات در مورد هر محصول نقش بنیادی در کاربرد بهینه آن دارد. بنابراین جهت اطلاع از انواع پنل ال ای دی و خصوصیات اصلی آنها توصیه می شود، با کارشناس فروش مشورت نموده تا با کمک آن ها بتوانید کالای مطلوب و مطابق با نیاز خود را انتخاب نماید.
تولیدکنندگان جدیدترین اقسام این پنل های روشنایی، تمام نقصان های انواع قبلی را شناسایی و رفع نموده اند.

این محصول انواع متنوعی دارد که هر کدام در موارد زیر متفاوت هستند:

  • ابعاد
  • دمای رنگ
  • ولتاژ
  • بازده توان مصرفی
  • طول عمر

هر کدام از این پنل ها کارایی منحصر به فرد خود را دارند و مصرف کنندگان باید در انتخاب آن از کارشناسان فروش کمک بگیرند تا متناسب ترین نوع را جهت کاربرد خود تهیه نمایند.

همچنین امروزه بسیاری از مردم به دنبال مراکز فروش این تجهیزات در کیفیت مناسب و دوام و ماندگاری بالا می باشند تا بتوانند از طریق آنها از مشخصات هر کدام از انواع این محصول اطلاع حاصل کنند.

مصارف پنل ال ای دی سقفی چیست؟

مصارف پنل ال ای دی سقفی چیست؟در سال های اخیر در ایران طرفداران پنل ال ای دی سقفی افزایش یافته و مردم برای روشنایی مکان مورد نظر خود از آن استفاده می نمایند. یکی از ویژگی های اصلی این کالا، قابلیت تنظیم و نصب حسگر حرکتی بر روی آن است. از این رو کارخانه های بسیاری به تولید آن پرداخته اند که برخی از آن ها توانسته اند در کیفیت منحصر به فرد و بسیار مرغوب آن را در کل کشور به فروش برسانند.

از آن جایی که در عصر اطلاعات و تخصص قرار داریم می بایست در مورد تکنولوژی و امکانات و محصولات نوین آگاهی کسب نماییم. به علاوه نیازها بر مبنای اطلاعات کافی تعریف و برآورده می شود. شناخت این محصول می تواند مشکل روشنایی انواع مکان ها را حل کند.

این پنل جایگزینی مناسب برای لامپ های فلورسانس سنتی است که اغلب در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند. پنل های سقفی با استفاده از مصرف بهینه ی برق، طول عمر زیاد و ماندگاری بالا، جایگزین مقرون به صرفه و کارآیی به جای ابزارهای فلورسنت سنتی است. به علاوه این محصول جهت روشنایی کامل از لنزهای مقاوم در برابر شکنندگی برخوردار هستند و به صورت جداگانه یا در دو بسته به فروش می رسند.

در زیر برخی مصارف پنل ال ای دی را ذکر کرده ایم:

  • ساختمان های تجاری و دفاتر
  • مدارس: که سبب افزایش تمرکز و بهره وری دانش آموزان شده است.
  • بیمارستان ها: روشن نمودن به صورت یکنواخت
  • مجتمع های بزرگ: حسگرهای حرکتی جهت صرفه جویی در مصرف برق بسیار متناسب با این مکان ها بوده.
  • اتاق کنفرانس: به دلیل قابلیت تنظیم نور در درجات مورد نیاز، بسیار پرکاربرد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.