قیمت عمده پنل ال ای دی سقفی گرد اعلا

امروزه با توجه به افزایش چشم گیر بهاء مصرفی برق مصرف کننده گان این انرژی پر مصرف و حیاتی به دنبال راهی برای کاهش مصرف برق و در نتیجه کاهش بهاء مصرفی آن هستند از این رو بهترین گزینه استفاده از پنل ال ای دی سقفی گرد می باشد. چرا که علاوه بر کاهش مصرف انرژی دارای ظاهری جذاب و چشم نواز می باشد که توجه هر بیننده ای را به خود جلب میکند‌.محبوبیت بالای این محصول موجب شده تا افراد زیادی اقدام به فروش این محصول کنند.

اما مصرف کننده همواره به دنبال خرید محصولی با کیفیت و در عین حال ارزان و اقتصادی می باشد.که توصیه ما تهیه و خرید این محصول پر کاربرد به صورت عمده و بدونه واسطه می باشد که در کاهش هزینه خرید این نوع از پنل ها که یکی از بهترین پنل ال ای دی موجود در بازار می باشدنقش زیادی دارد.

بررسی مشخصات ظاهری پنل ال ای دی سقفی گرد

از آن جا که بهای مصرفی برق روز به روز درحال افزایش می باشد و مهم تر آن که خود برق به عنوان یک منبع انرژی تجدید ناپذیر بوده و تولید آن هزینه های گزافی دارد صرفه جویی در مصرف برق نه تنها موجب صرفه جویی اقتصادی در خانواده ها بلکه در کل کشور می شود.از این رو بهترین گزینه برای روشنایی منازل استفاده از انواع مختلف پنل ال ای دی اعلا در منازل به جای لامپ های فلورسنت و حبابی می باشد.

این محصول علاوه بر ظاهر جذاب و زیبا نقش بسیار زیادی در کاهش مصرف برق و در نهایت بهاء مصرفی آن دارد.از مهمترین عوامل محبوبیت پنل های سقفی پس از مصرف فوق العاده پایین برق جذابیت و زیبایی ظاهری آن است که به فضا زیبایی دو چندان می دهد. این محصول در اندازه های متنوع و متفاوت تولید می شود جنس بدنه آن معمولا از پلیمر بوده که در مقابل ضربه و اشعه و گرما مقاوم می باشد.رنگ بندی این محصول معمولا در سه رنگ سفید- نقره ای – مشکی می باشد و ال ای دی به کار رفته در آن نیز در سه رنگ مختلف نوری چون مهتابی ، آفتابی و متعادل است

پنل های ال ای دی از چند بخش متفاوت تشکیل شده اند که به اختصار به انها اشاره خواهیم کرد :

  1. چیپ led
  2. صفحه هدایتگر روشنایی و نور
  3. دیفیوز

قطعه دیفیوز دقیقا مقابل صفحه هدایتگر نور می باشد و وظیفه اصلی آن توزیع یکنواخت و یک دست نور در تمام سطح پنل می باشد.صفحه هدایتگر نور خود ازیک صفحه به نام منعکس کننده نور که در پشت صفحه هدایت گر وجود دارد و صفحه انتهایی که در پشت صفحه منعکس کننده بوده و تاثیر زیادی در دید کلی روشنایی و نور دارد تشکیل شده است.

استفاده از دانش هیت سینک در تجهیز این نوع از پنل ها موجب ضمانت کیفیت این محصول میشود نا گفته نماند این پنل ها تولید گرما و اشعه مضر فرابنفش و مادون قرمز ندارند.از این رو برای تمامی اماکن اعم از مسکونی و تجاری کاربرد دارند. ظاهری گرد و زیبا و در عین حال تنوع در نوع کار برد به عنوان تو کار و رو کار موجب شده تا این محصول در کنار مزایای دیگر محبوبیت روز افزون بیابد.

راهنمای خرید پنل ال ای دی سقفی گرد در هنگام خرید پنل ال ای دی توجه به برخی تکات بسیار مهم و ضروری می باشد چرا که عدم توجه هر کدام از این موارد موجب کاهش عملکرد و کارایی محصول و در نهایت عدم رضایت شما میشود.در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد :

  • نوع پنل: توجه داشته باشید که این پنل ها دو نوع تو کار و رو کار دارند با توجه به فضا و ساختار محیط خود نوع آن را مشخص و تهیه کنید
  • ابعاد پنل : پنل های سقفی گرد در ابعاد مختلف با قطر های متنوع تولید می شوند بنا براین شما می توانید مناسب با مساحتی که می خواهید در آن از پنل استفاده کنید ابعاد آن را تعین کنید مطمئنا محیط بزرگتر پنل بزرگتر و محیط کوچک پنل کوچکتر می طلبد
  • رنگ پنل : پنل های ال ای دی در سه رنگ متفاوت در بازار وجود دارد که شما میتوانید مناسب با سلیقه و دکوراسیون محیط خود یکی از آن ها را انتخاب کنید
  • رنگ نور ؛ نور های ساطع شده از این پنل ها نیز در رنگ های مختلف مهتابی ، افتابی و متعادل می باشد که ان هم بسته به سلیقه و محیط مورد استفاده انتخاب و گزینش میشود
  • کیفیت پنل : پنل با کیفیت و مرغوب حتما دارای نشان استاندارد بوده و شرکت تولیدی برای آن ضمانت نامه صادر میکند در عین حال ظاهر محصول بدونه عیب و نقص و جذاب است
  • قیمت پنل : معمولا برند های معتبر و شناخته شده که محصولاتی با کیفیت تر و مرغوب تر تولید میکنند قیمت محصولاتشان نیز بیشتر می باشد اما قیمت بالا تضمین کیفیت نیست پس حتما از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز خرید کنید

رعایت موارد مذکور به شما در خریدی مطمئن و رضایت بخش کمک شایانی میکند.

تولید کننده انواع پنل ال ای دی سقفی گرد اعلا محبوبیت بسیار بالا پنل های گرد سقفی و فروش فوق العاده آن در بازار موجب شده تا تقاضا برای تولید و عرضه این محصول به بازار افزایش چشم گیری پیدا کند از این رو تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید و توزیع این محصول بی نظیر کرده اند اما ان چه یک تولید کننده را متمایز و خاص کرده و برند تولیدی آن را معتبر می سازد تولید و ارائه محصولی با کیفیت و مرغوب همراه با قیمتی معقول و به صرفه می باشد .

مجموعه ما نیز در زمینه تولید انواع پنل ال ای دی سقفی گرد اعلا با کیفیتی بی همتا و قیمتی تضمینی فعالیت می کند.ان چه برای ما اهمیت ویژه دارد رضایت مشتری می باشد.

فروشنده بهترین پنل ال ای دی سقفی گرد اعلا کارایی بسیار زیاد و کاهش چشم گیر مصرف برق و در عین حال ظاهر زیبا و جذاب موجب شده تا افراد زیادی به سمت خرید و استفاده از پنل LED سقفی گرد متمایل شوند. از این رو برای تامین نیاز مصرف کننده افراد زیادی اقدام به فروش پنل ال ای دی کرده اند. اما انچه برای مصرف کننده اهمیت دارد کیفیت و قیمت پنل ال ای دی می باشد.

مجموعه ما سال هاست به عنوان فروشنده بهترین پنل LED سقفی گرد اعلا با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.شما میتوانید برای خرید پنل مورد نیاز خود از طریق سایت فروش انلاین ما اقدام کرده و پس از ثبت سفارش و طی مراحل خرید محصول خود را در کمترین زمان ممکن همراه با ضمانت نامه کیفیت و کارایی درب منزل خود تحویل بگیرید.

شما با خرید از این مرکز فروش بهترین و مرغوبترین نوع پنل های با کیفیت را خریداری می کنید که طبق استانداردهای جهانی آن را تولید نموده اند و کیفیت خوبی دارد نصب بسیار راحت و دوام بسیار بالا مهمترین ویژگی های این محصول می باشد که شما با خرید از این مرکز فروش و خرید آن قیمتی مناسب پرداخت می کنید. کیفیت و جنس این پنل ها با محصولات مشابه خارجی برابری می‌ کند و می‌ تواند با این محصولات رقابت داشته باشد.

قیمت عمده پنل ال ای دی سقفی گرد اعلا

مهمترین ویژگی های پنل ال ای دی سقفی صادراتی

مهمترین ویژگی های پنل ال ای دی سقفی صادراتی پنل ال ای دی سقفی برای صادرات موفق باید دارای چند ویژگی مهم باشد تا بتواند رضایت مشتریان خارجی را جلب کرده و جای خود را در بازار خارجی پیدا کند.

اولین ویژگی مهم یک پنل ایده آل داشتن نور کافی و مناسب است. این مورد که با تست و آزمودن پنل مشخص می شود از مهم ترین ویژگی های پنل به شمار می رود.

مورد دیگر میزان مصرف انرژی پنل ال ای دی است که برای مصرف کنندگان یک مورد مهم و قابل توجه است. هر چه مصرف برق و انرژی یک پنل کم تر باشد و اصطلاحا پنل کم مصرف باشد آن پنل پر فروش تر و کاربردی تر می شود.

ویژگی دیگر یک پنل صادراتی مطلوب قیمت ارزان و مقرون به صرفه آن است. موارد دیگری مانند کیفیت ، بسته بندی ، ضمانت و گارانتی تعویض از موارد مهمی است که خریداران هنگام انتخاب پنل خوب به آن توجه می کنند.

فروش تخصصی انواع پنل ال ای دی سقفی گرد

فروش تخصصی انواع پنل ال ای دی سقفی گرد امروزه استفاده از انواع پنل های سقفی و سه حالته بسیار متداول شده است. پس توجه به مراکز فروش که کاملا تخصصی و ماهرانه اقدام به تولید می‌کنند ضروری است. پنل سه حالته محصولی است که دارای سه حالت نوری اعم از آفتابی، مهتابی و دور مهتابی می باشد. این محصول با توجه به نصب آسان و طول عمر بالایی که دارد انتخابی خوب برای افرادی است که به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا هستند.

فروش این لامپ ها با کیفیت بسته به نوع سلیقه، اندازه، میزان کار کرد و… دارای قیمت های متفاوت و مناسبی است که شما از بین تنوع های بی‌ نظیر می‌توانید انتخاب و خرید کنید و البته شما می‌توانید با مراجعه به مشاورین متخصص ما اطلاعات بیشتری دریافت کرده و آنها شما را در داشتن خریدی بهتر یاری کنند تا با اطلاعات دقیق تر بهترین انتخاب و بازدهی را از سایت و مجموعه ما داشته باشید.

فروش این محصولات از طرق مختلفی صورت می پذیرد که می توان یا به سایت‌های فروش آنها مراجعه کرد یا مستقیم به نمایندگی های فروش مراجعه کرد و لامپهای مورد نظر خود را خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.