قیمت روز پنل ال ای دی 60*60

پنل ال ای دی 60*60 یکی از انواع پنل های LED می باشد که در صنعت روشنایی کاربرد زیادی دارد، LED مخفف کلمه (light emmited diode) می باشد که به معنای چراغ ساطع کننده نور است.

قیمت روز پنل ال ای دی 60*60

ویژگی های پنل ال ای دی 60*60

ویژگی های پنل ال ای دی 60*60		امروزه صنعت روشنایی گسترش چشمگیری داشته است و چراغ های با کیفیتی به بازار عرضه شده است، پنل های ال ای دی 60*60 به عنوان جدیدترین محصولات موثر در روشنایی و نورپردازی به شمار می روند.

این نوع پنل LED نوعی از لامپ های روشنایی است که برای جایگزینی چراغ های سقفی معمولی فلورسنت طراحی شده است. پنل ال ای دی 60*60 بهترین گزینه روشنایی برای دکوراسیون داخلی محسوب می شود البته می توان از این نوع پنل در اداره ها، بیمارستانها، منازل مسکونی، اتاق های کنفرانس و سمینار، مراکز تحصیلی و آموزشی، مراکز تجاری و فروشگاه ها استفاده کرد.

چراغ های پنل LED به گونه ای ساخته می شوند که شرایط بهتر نور را فراهم سازند؛ به طور معمول دارای یک قاب آلومینیومی سبک هستند که از سه لایه مجزا تشکیل شده اند.

قاب آلومینیومی پنل های LED یکی از مهمترین قسمت های آن به شمار می رود زیرا به منظور جلوگیری از پراکندگی نور طراحی شده اند.

لایه های داخل آن شامل تراشه های LED، صفحه راهنما و یک دیفیوزر می باشد؛ دیفیوزر درست در قسمت جلوی صفحه راهنمای پنل قرار دارد و عملکرد آن توزیع نور به طور مساوی در سطح آن است.

صفحه راهنما LED نوعی ماده نوری است که در هنگام اتصال به منبع تغذیه، برای توزیع بهتر نور طراحی شده است. صفحه راهنما و دیفیوزر با هم کار می کنند تا یک نورپردازی یکنواخت و گسترده را تولید کنند، پنل های LED معمولا از آلومینیوم، آرسنید و گالیم ساخته می شوند.

رنگ ال ای دی می تواند سفید یخی، سفید مایل به زرد و غیره باشد که به زیبایی هر چه بیشتر محیط کمک می کند.

پنل ال ای دی 60*60 نسبت به سایر چراغ های روشنایی مانند لامپ های رشته ای و حتی لامپ های کم مصرف (CFL) از انرژی قابل توجه کمتری استفاده می کند.

میزان مصرف یک لامپ LED 60*60 حدود 6 وات تخمین زده شده است اما دیگر لامپ ها میزان مصرف آن ها دو برابر و حتی بیشتر خواهد بود.

یکی از ویژگی های بارز پنل ال ای دی 60*60 میزان طول عمر آن می باشد که در مقایسه با دیگر لامپ ها بسیار بالاتر است همچنین این نوع پنل ها به صورت سقفی و دیواری هستند که کاربرد آنها را بیشتر می کند.

این نوع پنل ها در اندازه و اشکال مختلفی طراحی شده اند تا در هر محیطی قابل استفاده باشند به طور طبیعی اگر فرض کنیم از پنل ال ای دی هشت ساعت در روز استفاده می کنیم انتظار می رود حدود 17 سال دوام داشته باشد.

انواع توان های ورودی پنل ال ای دی 60*60

انواع توان های ورودی پنل ال ای دی 60*60	توان پنل های ال ای دی نقش بسیار مهمی در نورپردازی محیط و زیبایی آن دارد؛ می توان گفت توان های ورودی پنل ال ای دی 60*60 متنوع می باشد.

پنل های ال ای دی 60*60 با توان های ورودی 50 وات، 60 وات، 120 وات، 30 وات و بسیاری از توان های مصرفی در بازار وجود دارند و با توجه به نوع مصرف می توان آنها را تهیه و مورد استفاده قرار داد.

پنل های ال ای دی در اندازه های مختلفی تولید می شوند که ابعاد 60*60 آن بسیار پرکاربرد و رایج تر می باشد چرا که از آن می توان در محیط های مختلفی استفاده نمود.

پنل های LED در طرح های مربعی (60*60 و 30*30) مستطیلی (60*60*30 و 120*120*60 و 120*120*30) می باشد.

توان ورودی پنل ال ای دی بر میزان روشنایی، طول عمر، طیف رنگی و استفاده مداوم از پنل موثر می باشد هر چه توان مصرفی پنل بیشتر باشد عملکرد و کارایی آن نیز بالاتر خواهد بود.

مراحل تولید پنل اس ام دی و ال ای دی 60*60

مراحل تولید پنل اس ام دی و ال ای دی 60*60هر پنل ال ای دی از اجزای مختلفی ساخته می شود و هر بخش عملکرد جداگانه ای در کیفیت روشنایی دارد. برای تولید پنل های اس ام دی و پنل ال ای دی از بهترین ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته استفاده می کنند تا این گونه پنل ها بیشترین بازده و کارایی را داشته باشند.

پنل SMD چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

SMD مخفف کلمه (surface mounted device) می باشد که یکی از انواع لامپ های LED محسوب می شوند، این نوع پنل ها همانند پنل های ال ای دی نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

از کاربرد های لامپ های SMD می توان به نورپردازی مکان های عمومی، قطعات و تجهیزات الکترونیکی، استفاده در چراغ های اتومبیل، ادارات و سالن های همایش، نورپردازی سقف های کشسان و بسیار کاربردهای دیگر اشاره کرد.

این نوع پنل ها دارای انواع مختلفی از قبیل لامپ های حبابی، لامپ های پرژکتوری، لامپ SMD دانلایت، پرژکتور وال واشر ال ای دی و … می باشد.

تولید پنل اس ام دی شامل بخش های بدنه، بورد ال ای دی (PCB) و درایور می باشد که هر کدام دارای ساختار و مواد مختلفی هستند.

پنل های LED از بخش های بخصوصی تشکیل شده است که می توان به قاب پنل ال ای دی، منبع روشنایی، صفحات راهنما، دیفیوزر، تامین کننده توان پنل و صفحه بازتابنده اشاره کرد.

قاب پنل ای ای دی به گونه ای ساخته می شود که شرایط یکنواخت ساختن نور را فراهم سازند و معمولا از آلومینیوم برای ساخت آن استفاده می کنند.

در برخی از پنل ها به منظور صرفه جویی در انرژی و مسائل ایمنی از PVC برای قاب پنل LED استفاده می شود. منبع روشنایی پنل های ال ای دی لامپ های LED می باشد که نبود آن یا صدمه دیدن آن موجب از کار افتادن پنل خواهد شد.

قیمت پنل ال ای دی 60*60

قیمت پنل ال ای دی 60*60قیمت پنل ال ای دی 60*60 به شرایط و عوامل گوناگونی بستگی دارد؛ با توجه به طول عمر این نوع پنل ها، قیمت آنها به صرفه خواهد بود.

به طور کلی قیمت پنل های LED به اندازه، کیفیت، جنس و نور آن بستگی دارد و هر چه کیفیت و ساختار آن بهتر باشد بدون شک قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

برای خرید پنل ال ای دی 60*60 و دیگر انواع پنل می توانید به صورت مستقیم و عمده اقدام نمایید و از مزایای آن مانند دسترسی به انواع پنل ها، کیفیت بالا، قیمت مناسب و ارزان برخوردار شوید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان خبره در ارتباط باشید تا بهترین و با صرفه ترین خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.