قیمت دستگاه میگر دیجیتالی هیوکی

با توجه به انواع مدل میگرهای دیجیتالی هیوکی قیمت های متفاوتی در دسترس خریداران می باشد. ولی قیمت جدیدترین مدل های این محصول  با نام های تجاری 11_Hioki 3454 و Hioki 3455 به ترتیب 354,700,000 تومان و 414,000,000 تومان می باشد.از آنجاکه این برند از جمله بهترین و باکیفیت ترین میگرها می باشد این دستگاه قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر برندها دارد.همچنین قیمت دستگاه میگر دیجیتالی هیوکی به عواملی مانند سال تولید، نرخ ارز، قابلیت های دستگاه و…بستگی دارد. لازم به ذکر است که این دستگاه ها ساخته شرکت هیوکی ژاپن می باشند که در بازار ایران با اسامی مگا اهم متر یا تستر کابل به فروش می رسند.

قیمت دستگاه میگر دیجیتالی هیوکی

مرکز پخش میگر دیجیتالی هیوکی

مرکز پخش میگر دیجیتالی هیوکی باتوجه به استقبال گسترده هم وطنان در تمامی استان ها مراکز پخش این محصول نمایندگی های فراوانی در سراسر کشور برای سهولت دسترسی خریداران به محصولات  ایجاد کرده اند. مراکز پخشی که تجهیزات الکترونی مختلف را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به صورت حضوری یا آنلاین و کلی یا جزئی به فروش می رسانند. نکته قابل توجه دقت در خرید از مراکز پخش معتبر و قانونی می باشد.با توجه به اهمیت شناخت کار آمدی این نوع از تستر ها انجام مشاوره قبل از خرید با کارشناسان فروش معتمد الزامی می باشد تا درخصوص انواع قابلیت هاوتوانمندی هاوقیمت دستگاه میگر دیجیتالی هیوکی دربازار اطلاعات لازم را در اختیار خریداران قراردهند.

فروش انواع میگر دیجیتالی هیوکی ارزان قیمت

فروش انواع میگر دیجیتالی هیوکی ارزان قیمت خرید میگر دیجیتالی هیوکی از مراکزمعتبری که به صورت عمده و یا با ارائه تخفیفات ویژه این‌محصولات را به فروش می رسانند قاعدتا مطمئن تر، کم هزینه تر و به صرفه تر از سایر مراکز است.همچنین اطلاعات نشان می دهد قیمت دستگاه میگر دیجیتالی هیوکی مدل های کمی قدیمی که برطرف کننده احتیاجات مشتری باشد تفاوت قابل توجه ای نسبت به مدل های با قابلیت های فراوان و بروز شده دارد.البته باتوجه به کیفیت بالای این تجهیزات قیمت عرضه شده در نمایندگی های معتبر مناسب و عادلانه است.ضمن اینکه باتوجه به ملاک های مهمی که یک دستگاه میگر باید داشته باشد و همچنین اهمیت کارآمدی و دقت دستگاه در اندازه گیری ولتاژ و…خرید دستگاه بسیار ارزان قیمت باکیفیت پایین مقرون به صرفه نمی باشد.

پخش انواع میگر دیجیتالی خارجی

پخش انواع میگر دیجیتالی خارجی در بازار انواع میگر دیجیتالی با برند های متفاوت و با قابلیت ها و توانمندی های ویژه در نمایندگی های سراسر کشور به فروش می رسد.به عنوان مثال مدل IR4053 شرکت Hioki با ولتاژ خروجی 1000 ولت و سنجش میزان ولتاژ دی سی و ای سی یا مدل RI 10 شرکت zigler آلمان با ولتاژ تست 50 الی 1000 وات یا 11_3454 Hioki با قابلیت اندازه گیری 0 تا 750 ولت Ac و گستره یابی اتوماتیک و دارای سیستم هشداردهنده و همچنین Kew 3125A ژاپن با قابلیت اندازه گیری ولتاژ AC و DC تا 600 ولت و تست مقاومت تا 10 ترا اهم از جمله محصولات موجود در بازار می باشند که فقط چند مورد از قابلیت های هر محصول به اختصار ذکر گردید.

واردات میگر دیجیتالی هیوکی خارجی

واردات میگر دیجیتالی هیوکی خارجی در بازار تجهیزات الکترونی ایران و بسیاری از کشور ها انواع میگر دیجیتالی هیوکی  در دسترس است. مراکز پخش ایران هم طبق قرارداد هایی که با شرکت بزرگ هیوکی بسته اند و با توجه به نیاز و استقبال فراوان مردم درحال همکاری با این شرکت در زمینه پخش و فروش محصولات این شرکت می باشند. این شرکت از جمله پر آوازه ترین شرکت های تولید کننده میگر در ژاپن می باشد‌ که از سال 1935 میلادی به منظور ارائه انواع تجهیزات اندازه گیری پرتابل شروع به فعالیت کرد و جایگاه ویژه ای در میان خریداران این‌نوع تجهیزات در بسیاری از کشور ها کسب کرد. این میگر ها از معروف ترین میگر ها برای استفاده در صنعت و امور وابسته به برق می باشند. کاربرد آنها اندازه گیری میزان ولتاژ، جریان و مقاومت و تست سریع محصولات و سنجش میزان عایق بودن در کابل ها و ترانسفورماتور ها و….می باشد. به منظور دسترسی آسان خریداران، خرید عمده و جزئی از نمایندگی های این شرکت در ایران از طریق سایت های معتبر امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.