قیمت انواع پنل ال ای دی مربع

پنل ال ای دی مربع از انواع محبوب این محصول می باشد. پنل ال ای دی به عنوان یکی از پرکاربردترین کالاهای مورد مصرف در سیستم روشنایی منازل و ساختمان های اداری جایگاه ویژه ای در این صنعت دارد. در این مقاله بنا داریم شما به طور تخصصی با پنل ال ای دی مربعی شکل آشنا کنیم.

قیمت انواع پنل ال ای دی مربع با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که می توان به نوع برند، نوع خرید، سایز، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا اشاره کرد پنل ال ای دی برای تامین روشنایی محیط های مختلفی استفاده می شود و با توجه به تکنولوژی خاصی که در تولید آن استفاده شده است دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که می توان به کیفیت نور کارآمد، صرفه جویی در مصرف برق، انعطاف پذیری در طراحی و…. اشاره کرد.

قیمت انواع پنل ال ای دی مربع

مشخصات و مدل های پنل ال ای دی مربع

مشخصات و مدل های پنل ال ای دی مربع در سال های اخیر ال ای دی جای خود را به خوبی در میان لامپ ها و سیستم های روشنایی باز کرده است. از علل عمده این امر می توان به کم مصرف بودن و همچنین تولید نور مناسب اشاره نمود.

از دلایل مطرح در انتخاب این محصولات به جای لامپهای پر مصرف و کم مصرف قدیمی طرح های زیبا و جذاب، کیفیت بالای نور، توان روشن ماندن طولانی مدت بدون آسیب اشاره کرد.

همچنین ال ای دی ها امکان ایجاد رنگهای متنوعی را به تولیدکنندگان داده و قابلیت کنترل هوشمند آنها در معماری مدرن این روزها جایگاه ویژه ای دارد.

چراغ های ال ای دی با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و با به کار گیری دانش به روز شده در این صنعت تولید می شوند. قاب این محصولات معمولاً از آلومینیوم که فلزی سبک از ساخته می شود. البته به خاطر صرفه جویی کاهش قیمت این محصول اغلب کارخانجات از پی وی سی برای طراحی و تولید قاب چراغ های ال ای دی استفاده می کنند.

در تولید لامپ های ال ای دی طراحی نقش بسیار ویژه ای دارد. به خصوص در طراحی صفحه راهنما باید دقت بسیار بالایی شود. طراحی صحیح این بخش از ساختار ال ای دی است که سبب پخش نور یک دست در محیط می شود.

پنل های ال ای دی معمولاً در قاب های مربعی تولید می شوند. این قاب ها اغلب به صورت «تو کار» می باشند و همین امر جلوه و زیبایی خاصی به آن ها می دهد.

از مشخصات و مدل های پنل ال ای دی مربع می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • به شکل مربعی می باشند.
  • دارای دو مدل ساده و مدل دور شیشه ای هستند.

یکی از مشخصات پنل های ال ای دی ابعاد بزرگ آن ها می باشد بنابرین اگر به دنبال خرید پنل های led خیلی بزرگ هستید باید به سراغ این نوع پنل ها بروید و از ابعاد آن می توان به 10 سانتی متر، 8 سانتی متر، 4 سانتی متر، 20 سانتی متر و 15 سانتی متر اشاره کرد.

مزیت پنل های ال ای دی مربع

مزیت پنل های ال ای دی مربع در بخش قبل که به بررسی مشخصات پنل ال ای دی پرداختیم ناگزیر به طرح برخی از مزایای این محصول بودیم. چرا که این مزایا از ویژگی های جدا نشدنی این محصول می باشند. البته در بخش قبل به طور کلی به طرح مزایای استفاده از ال ای دی که همان نور با کیفیت مناسب و زیبایی و کم مصرفی بودند اشاره کردیم.

در این بخش به طور ویژه تر به مزیت استفاده از پنل های ال ای دی و به ویژه پنل مربعی می پردازیم.

گفتیم تامین نور مناسب از ویژگی های عمده این پنل هاست، پس بیایید ببینیم فاکتورهای مهم و موثر در تلقی ما از یک نور به عنوان نور مناسب چیست؟

در مقوله تولید نور، نوع پخش آن و زاویه پرتوهایش اهمیت ویژه ای دارند. یکنواخت تر بودن نور و عدم وجود نقاط تیره تر و روشن تر از فاکتورهای مهم در یک سیستم روشنایی ست. تغییر مداوم نور در نقاط مختلف از یک محیط سبب آسیب به چشم انسان می شود. چرا که مردمک چشم باید مدام خود را با میزان نورهای مختلف هماهنگ کند و همین امر ماهیچه های چشم را دچار خستگی نمود و ممکن است حتی منجر به سردرد شود.

هر محیطی رنگ خاص خود را می طلبد. برای مثال نمی توان نورهای سرد را برای اتاق نشیمن و یا برای میز شام در نظر گرفت. در مقابل استفاده از نور با رنگ گرم ممکن است سبب خواب آلودگی شده و به همین منظور برای محل فعالیت استفاده از این نوع نور توصیه نمی شود.

اما این که هر رنگی مناسب چه محیطی ست قرار است کدام مزیت پنل های ال ای دی را به ما یاد آور شود؟

بله، درست حدس زدید. همان طور که گفتیم شما انتخاب های فراوانی در زمینه رنگ یک لامپ ال ای دی دارد و این به شما اجازه می دهد برای هر محل رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

این قابلیت در مدلهای مختلف لامپ هایی که در گذشته تولید می شدند وجود نداشتند و شما محکوم به انتخاب دو نوع نور آفتابی مهتابی بودید.

طول عمر بالای این پنل های همان طور که در بخش پیشین یکی از دلایل محبوبیت این محصول معرفی شد از مزایای شاخص آن می باشد. قابلیت نصب این محصولات در سقف های کاذب و قابلیت جابجایی شان از دیگر مزیت های مطرح شده می باشد.

در حیطه سلامت، میزان نور و محافظت از چشم تنها بخشی از موضوع می باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این محصول دیگر از تابش UV و مضرات آن برای پوست و چشم خبری نیست.

مزیت پنل ال ای دی مربع شامل گزینه های زیر می شوند:

  • بازده نوری بالایی دارد دارای طراحی زیبا و عملکرد عالی است.
  • در طیف رنگ مهتابی، نور آفتابی و طبیعی وجود دارد.
  • هیچ گونه عنصر مضری مانند جیوه و سرب ندارد.
  • 85 درصد می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند.
  • حرارت بسیار بالایی را دفع می کند ضخامت کمی دارد و سبک می باشد.
  • مقاومت بالایی در برابر تغییرات ناگهانی دارد.
  • در بدنه های مختلف قابلیت نصب دارد چون ماژول های ال ای دی دارای ضخامت کمی می باشند.
  • در مکان هایی که امکان استفاده از لامپ های سنتی وجود ندارد به راحتی قابل استفاده می باشد.

تاریخچه پنل های ال ای دی مربع

تاریخچه پنل های ال ای دی مربع تاریخچه تولید و بهره برداری از ال ای دی فراز و نشیب فراوانی داشته است تا به شکل امروزی و مدل پنل های کنونی در بیاید.

تحقیقات و فعالیت های پی در پی و فراوان در فناوری ال ای دی، منجر به تولید ال ای دی های فوق العاده روشن با رنگ های قرمز، زرد و سبز شد. این اتفاق مربوط به سال های اولیه دهه هشتاد میلادی می باشد.

در اوایل دهه نود دانشمندان با استفاده از Indium Gallium Aluminium Fosphide به عنوان یکی نیمه هادی اقدام به تولید ال ای دی هایی در رنگ های نارنجی، قرمز، سبز و زرد کردند. نور این ال ای دی ها هم به شدت زیاد بود.

به سال 1994 قدم های رو به جلوی بیشتری در این عرصه برداشته شد و «شوجی ناکامورا» ال ای دی های آبی رنگی را با استفاده از گالیم نیترید اختراع نمود. چراغ های آبی اختراع شده در این دوران پایه و اساس گسترش و توسعه لامپ های ال ای دی شد.

پس از آن دانشمندان به این نکته پی بردند که با استفاده از فسفرهای فلورسنت می توانند تراشه نور آبی را برای انتشار نور سفید به کار بگیرند.

مزایای استفاده از ال ای دی های سفید به قدری قابل توجه بود که وزارت انرژی ایالات متحده، صاحبان مشاغل را به استفاده از این اختراع برای روشن کردن فضای تجاری شان ترغیب کرد.

نتیجه این فرایند را امروز و در انواع پنل های ال ای دی مربعی و دیگر انواع این محصول مشاهده می کنید.

تاریخچه پنل های ال ای دی مربع به اویل دهه نود بر می گردد که دانشمندان اقدام به تولید ال ای دی هایی در رنگ های زرد، سبز، قرمز و نارنجی با استفاده از Indium Gallium Aluminium Fosphide کرده اند شوجی ناکامورا در سال 1994 اقدام به تولید LED هایی با استفاده از گالیم نیترید کرد و از این جا بود که تولید این نوع پنل ها گسترش یافت.

قیمت روز انواع پنل ال ای دی مربع

قیمت روز انواع پنل ال ای دی مربع پنل های ال ای دی با کیفیت بالا تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. نمایندگان معتبر فروش و مراکز مختلف پخش این محصول اقدام به ارائه آن به مشتریان به صورت عمده و جزئی می کنند.

قیمت روز انواع پنل با توجه به نوع و کیفیت آن متغیر است. شما می توانید انواع پنل ال ای دی را با توجه به نیاز خود تهیه نمایید.

علاوه بر مراکز فروش فروشندگان اینترنتی معتبر و مجاز اقدام به ارائه محصول به خریداران می نمایند. از مزایای این نوع فروش قابلیت خرید در محل سکونت و کاهش هزینه های رفت و آمد و زمان می باشد.

می توانید برای اطلاع از قیمت انواع پنل های ال ای دی و به ویژه پنل مربعی با استفاده از روشهای عنوان شده با کارشناسان تماس بگیرید.

قیمت روز انواع پنل ال ای دی مربع با نوساناتی همراه می باشد و این به دلیل تغییرات نرخ ارز و تورم است البته عوامل مانند سایز، نوع برند و قانون عرضه و تقاضا هم موجب شده اند قیمت متغیر باشد علاوه بر قیمت در هنگام خرید این نوع پنل ها باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • با توجه به بزرگی و کوچکی فضایی که می خواهید پنل را در آن نصب کنید سایز پنل را انتخاب کنید.
  • مدل و طرح پنل را در نظر بگیرید.

مشخصات و مدل های پنل ال ای دی مربع

مشخصات و مدل های پنل ال ای دی مربع از مشخصات و مدل های پنل ال ای دی مربع می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • به شکل مربعی می باشند.
  • دارای دو مدل ساده و مدل دور شیشه ای هستند.
  • یکی از مشخصات پنل های ال ای دی ابعاد بزرگ آن ها است بنابرین اگر به دنبال خرید پنل های led خیلی بزرگ هستید باید به سراغ این نوع پنل ها بروید و از ابعاد آن می توان به 10 سانتی متر، 8 سانتی متر، 4 سانتی متر، 20 سانتی متر و 15 سانتی متر اشاره کرد.

مزیت پنل های ال ای دی مربع

مزیت پنل های ال ای دی مربع مزیت های پنل ال ای دی مربع شامل گزینه های زیر می شوند:

  • بازده نوری بالایی دارد دارای طراحی زیبا و عملکرد عالی می باشد.
  • در طیف رنگ مهتابی، نور آفتابی و طبیعی وجود دارد.
  • هیچ گونه عنصر مضری مانند جیوه و سرب ندارد و 85 درصد می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند.
  • حرارت بسیار بالایی را دفع می کند ضخامت کمی دارد و سبک می باشد مقاومت بالایی در برابر تغییرات ناگهانی دارد.
  • در بدنه های مختلف قابلیت نصب دارد چون ماژول های ال ای دی دارای ضخامت کمی می باشند.
  • در مکان هایی که امکان استفاده از لامپ های سنتی وجود ندارد به راحتی قابل استفاده می باشد.

ویژگی های پنل ال ای دی روکار

ویژگی های پنل ال ای دی روکار ویژگی های پنل ال ای دی روکار شامل گزینه های زیر می شوند:

  • کم جا می باشد به همین دلیل فضای زیادی اشغال نمی کند و در مکان های مختلفی قابل استفاده می باشد.
  • در مدل و سایز های مختلفی وجود دارد.
  • چسبیده به سقف و خیلی نزدیک سقف نصب می شود.
  • برای مکان هایی مانند بالای کمد، اتاق های کوچک و راهرو بهترین گزینه می باشد.
  • نور پردازی یکسان و کلی دارد بازدهی نور آن بالا می باشد و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.
  • طول عمر بالایی دارد گرما تولید نمی کند تا 80 درصد می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند.
  • نوری که ایجاد می کند باعث آزار چشم و خیرگی نمی شود و به صورت یکنواخت نور را در محیط پخش می کند.

فروش انواع مدل پنل ال ای دی مربع

فروش انواع مدل پنل ال ای دی مربع فروش پنل ال ای دی مربع در سایز و مدل های مختلفی به صورت آنلاین انجام می شود به طوری که مشتریان در هر نقطه ای از کشور که هستند می توانند متنوع ترین طرح ها و سایز ها را مشاهده کنند و با حق انتخاب بیشتری سفارش خرید خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.