قیمت اسیلوسکوپ های وارداتی و ساخت ایران

در مهندسی برق و الکترونیک ، از  دستگاهی استفاده می شود که جهت نمایش دادن نوسانات طول موج برق های شهری و … به کار می رود. قیمت اسیلوسکوپ های وارداتی و ساخت ایران در بازار داخلی، بسیار متفاوت است چرا که این نوع دستگاه ها انواع مختلفی دارند و از تنوع طرح زیادی نیز برخوردارند. علاوه بر این برخی امکانات موجود در دستگاه های خارجی و وارداتی ممکن است در دستگاه های تولید داخل وجود نداشته باشد که این امر نیز مزید بر علت می باشد.

قیمت اسیلوسکوپ های وارداتی و ساخت ایران

قیمت اسیلوسکوپ در شرکت های وارد کننده

قیمت اسیلوسکوپ در شرکت های وارد کنندهقیمت اسیلوسکوپ در شرکت های وارد کننده این دستگاه به کشور به مراتب کمر از قیمت این دستگاه در فروشگاه هاست. چرا که هزینه حمل و نقل از شرکت وارد کننده به سایر نقاط کشور هم بر روی قیمت این دستگاه اثر گذار است و باعث می شود که در این فروشگاه ها قیمت اسیلوسکوپ بیشتر شود. دستگاه های وارداتی علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که دارند، چون وارداتی نیز هستند و جهت واردات آن ها هزینه های گزافی پرداخت شده است ممکن است قیمت آن ها در داخل کشور، گران تر از نوع ایرانی آن باشد. ولی باید به این نکته نیز توجه کرد که محصولات تولید شده شرکت های معتبر خارجی با کیفیت های بسیار خوبی ساخته می شوند و قیمت تمام شده آن ها نیز در جهان، قیمت بالایی می باشد.

خرید مستقیم اسیلوسکوپ از کارخانه

خرید مستقیم اسیلوسکوپ از کارخانهاگر  به دنبال خرید ارزانترین اسیلوسکوپ هستید می توانید به خرید مستقیم اسیوسکوپ از کارخانه بپردازید.

اما عده ای افراد هستند که به فروش اسیلوسکوپ کارکرده خود می پردازند چون دیگر به آن نیاز ندارند. این افراد از طریق برنامه های تبلیغاتی، با ارائه آگهی فروش اقدام به فروش اسیلوسکوپ دست دوم خود می کنند که یکی از این برنامه ها، شیپور است، برای خرید اسیلوسکوپ دست دوم می توان به قسمت اسیلوسکوپ شیپور در این نرم افزار مراجعه کرد تا تمامی آگهی های مربوط به فروش این دستگاه، برای شما قابل رویت شود.

برای خرید انواع اسیلوسکوپ های خارجی و ایرانی، راه های دیگری نیز وجود دارد که یکی از این راه ها مراجعه به نمایندگی های شرکت های تولید کننده اسیوسکوپ ها می باشد و دیگر راهی که می تواند آسان ترین و راحت ترین راه نیز باشد، خرید اینترنتی این دستگاه ها می باشد.

سایت ها و فروشگاه های مجازی زیادی راه اندازی شده اند که در زمینه فروش ابزارالات و تجهیزات الکترونیکی فعالیت می کنند، این سایت ها امکان ارائه تمامی انواع اسلوسکوپ ها را فراهم کرده اند، تا مشتریان و خریدارن بتوانند در یک فضای آرام و با تمرکز کامل بتوانند بهترین نوع دستگاه را خریداری کنند. مشتریان اسیلوسکوپ ها می توانند در هر زمان و مکانی که هستند با مراجعه به این سایت ها می توانند خرید خود را انجام دهند.

قیمت اسیلوسکوپ های ساخت ایران

قیمت اسیلوسکوپ های ساخت ایراناز آن جایی که از اسیلوسکوپ در علومی همچون پزشکی، مهندسی، صنایع ارتباطی و نظامی نیز استفاده می شود. شرکت های داخلی زیادی نیز به تولید این نوع دستگاه می پردازند و انواع آن در بازار ایرانی به راحتی قابل خریداری ست، اسیلوسکوپ ها، انواع مختلفی دارند که اسیلوسکوپ های آنالوگ و اسیلوسکوپ های دیجیتال از مهم ترین آن ها می باشند. قیمت اسیلوسکوپ های ساخت ایران کمی ارزان تر از اسیلوسکوپ های وارداتی است اما با این وجود اسیلوسکوپ های ایرانی نیز در قیمت با یکدیگر تفاوت دارند.

جالب است بدانید که به طور مثال، قیمت اسیلوسکوپ صاایران نو با قیمت یک اسیلوسکوپ دست دوم ایرانی چندان تفاوتی با هم ندارند، اما قیمت اسیلوسکوپ دیجیتال گودویل که ساخت کشور تایوان می باشد با قیمت اسیلوسکوپ تکترونیکس آمریکا در بازار ایران تفاوت بسیار زیادی دارد.

مقایسه اسیلوسکوپ های تولید داخلی با نمونه های خارجی

مقایسه اسیلوسکوپ های تولید داخلی با نمونه های خارجیبرای مقایسه اسیلوسکوپ های تولید داخلی با نمونه های خارجی، ما مشخصات دو نمونه اسیلوسکوپ هانتک ساخت کشور چین و اسیلوسکوپ صاایران، ساخت کشور ایران را خدمتتان ارائه می کنیم:

سرعت نمونه برداری در این دستگاه اسیلوسکوپ صاایران، ۲ گیگا بر ثانیه می باشد  اما همین سرعت در اسیلوسکوپ هانتک ۱ گیگا بر ثانیه می باشد. صفحه نمایشگر نوع ایرانی ال سی دی رنگی ست، اما در نوع خارجی، صفحه نمایشگر از نوع دبلیو وی جی آ رنگی می باشد.

فانکشن اسیلوسکوپ صاایران  نیز مانند اسیلوسکوپ هانتک از نوع اف اف تی می باشد.

نوع ایرانی این دستگاه، ۱۶ نوع اندازه گیری اتوماتیک دارد اما اسیلوسکوپ خارخی ۳۲ نوع اندازه گیری اتوماتیک دارد.

هر دو نوع اسیلوسکوپ ایرانی و خارجی دارای پورت یو اس پی برای اتصال به دستگاه پرینتر و کامپیوتر دارند.

نوع خارجی  با یک سال گارانتی پس از فروش ارائه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.