قیمت اسپکتروم آنالایزر در بازار تهران

اسپکتروم آنالایزریکی از پرکاربردترین تجهیزات تست و اندازه گیری سیگنال می باشد. این دستگاه پارامتر های مربوط به دامنه سینگنال های الکتریکی را در اختیار قرار می دهد. قیمت اسپکتروم آنالایزر در بازار با توجه به نوع دستگاه متفاوت است. کاربرد این دستگاه بیشتر برای مهندسین مخبارات و دانشجویان این رشته می باشد. دستگاه اسپکتروم آنالایزر از نظر ساختمان داخلی به دو دسته کلی تقسیم می شود:

  1. اسپکتروم آنالوگ
  2. نوع دیجیتال

نوع آنالوگ آن قدیمی تر می باشد و به دلیل استفاده از فیلتر هیتروداین به این نام نیز شناخته می شود. استفاده از نوع دیجیتال بسیار سریع و کارآمد است.

قیمت اسپکتروم آنالایزر در بازار تهران

لیست قیمت محصولات اسپکتروم آنالایزر درجه یک

لیست قیمت محصولات اسپکتروم آنالایزر درجه یک برای آگاهی از لیست قیمت محصولات اسپکتروم آنالایزر درجه یک می توانید به سایت های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند، مراجعه کنید. در این سایت ها می توانید انواع اسپکتروم آنالایزر خارجی و داخلی را مشاهده کنید و بر اساس نیاز تان آن را خریداری نمایید. در یک اسپکتروم آنالایزر اولین قسمتی که جلب توجه می کند، صفحه نمایش آن است. این دستگاه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است:

  • صفحه نمایش
  • کلید های عملگر
  • کلید های کنترلی
  • پورت ورودی
  • پورت خروجی
  • پورت یو اس بی
  • چراغ راهنما

در هنگام خرید این دستگاه از بازار اسپکتروم آنالایزر، باید به محدوده فرکانس کاری دستگاه و انتخاب صحیح RBW دقت شود.

 

مرکز فروش انواع اسپکتروم آنالایزر خارجی

مرکز فروش انواع اسپکتروم آنالایزر خارجی در مرکز فروش این دستگاه می توانید نمونه های ایرانی و خارجی آن را بیابید و اسپکتروم آنالایزر عمده و جزیی خریداری کنید. در این مراکز خرید و فروش این نوع دستگاه به صورت اینترنتی نیز انجام می شود. قیمت مناسب و داشتن استاندارد های لازم از مشخصه های مرکز فروش این دستگاه می باشد. در هنگام خرید از این مراکز می توانید از کارشناسان و مشاوران آن ها نیز در انتخاب بهتر کمک بگیرید.

بازار عمده انواع اسپکتروم آنالایزر

بازار عمده انواع اسپکتروم آنالایزر در بازار عمده انواع اسپکتروم آنالایر عرضه می شود. از جمله آن ها می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. اسپکتروم آنالایزر دیجیتال دستی
  2. نوع دیجیتال آموزشی
  3. نوع دیجیتال رومیزی صنعتی

از این دستگاه برای اندازه گیری فرکانس، توان مدولاسیون، اعوجاج و نویز سیگنال استفاده می شود. دستگاه آنالایزر بیشتر در رشته های علوم مهندسی الکترونیک و مخابرات کاربرد دارد.

تولیدکننده انواع اسپکتروم آنالایزر ایرانی

تولیدکننده انواع اسپکتروم آنالایزر ایرانی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی تولیدکنندگان ایرانی نیز در زمینه تولید نواع دستگاه اسپکتروم آنالایزر به پیشرفت های خوبی رسیده اند. کارخانه های تولیدی با به کار گیری نیرو های متخصص محصولات با کیفیتی را روانه بازار می کنند. از جمله اسپکتروم آنالایزر، می توان به نوع دستی آن اشاره کرد. این نوع طیف نگار مناسب برای حمل می باشدو به صورت دستی و پرتابل طراحی شده است.و مناسب برای مناطقی است که دسترسی به برق ندارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.