فروش پنل سقفی ال ای دی روکار

پنل سقفی ال ای دی روکار با توجه به اندازه، توانایی بالایی در ایجاد روشنایی در محیط های بزرگ و کوچک دارد. فروش پنل های سقفی ال ای دی که روی کار نصب می گردند، به صورت عمده صورت می گیرد و با تخفیفات ویژه همراه است.

اگر زمانی قصد خرید لامپ های روشنایی داشتید، پنل های سقفی ال ای دی خیلی باکیفیت برای محل مورد نظر خود انتخاب کنید چرا که در اینصورت مطمعن خواهید شد که مدت زمان طولانی عمر خواهد کرد و این یعنی صرفه جویی اقتصادی که قطعا به نفعتان خواهد بود.

فروش پنل سقفی ال ای دی روکار

تقسیم بندی پنل های سقفی ال ای دی روکار و توکار

تقسیم بندی پنل های سقفی ال ای دی روکار و توکار پنل ال ای دی سقفی به دو دسته اصلی روکار و توکار تقسیم می گردد. این پنل ها از مدرن ترین ابزارآلات روشنایی به شمار می روند و به علت زیبایی خاصی که به محیط می بخشند، طراحان داخلی برای دکوراسیون ها، استفاده زیادی از آن ها به عمل می آورند.

انواع پنل ها به راحتی بر روی سازه های مختلف نصب می شوند، خصوصا پنل روکار به راحتی بر روی هر سطحی نصب می گردد.

این پنل ها نور را به طور یکدست به تمام محیط پخش می کنند و به چشم آسیبی نمی رسانند. همچنین انرژی برق کمتری مصرف می نمایند و عمر بسیار طولانی تر نسبت به کالاهای روشنایی دیگر دارند.

انواع پنل ها از نظر جنس و دور قاب نیز با یکدیگر تفاوت هایی دارند. برخی پنل ها طرح دار هستند و برای زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پنل های روکار از نظر نصب، نسبت به پنل های توکار راحت تر نصب می شوند.

در داخل این پنل ها چیپ LED و صفحه هدایت نور جاگذاری شده است که برای‌ پخش و منعکس کردن نور به صورت یکنواخت و مساوی در سطح پنل کاربرد دارد. پنل های LED همچنین به heat sink مجهز هستند تا امنیت روشنایی شما را برعهده گیرند. heat sink وسیله ای است که نقش گرماگیر و یا خنک کننده در داخل پنل را ایفا می کند. این نوع پنل ها چون اشعه های مضر از خود ساطع نمی کنند و فرایند تولیدشان آلودگی ندارد از آنها به عنوان روشنایی های همراه و دوست محیط زیست یاد می شود. پنل های ال ای دی در رنگ های مختلفی تولید می شوند ولی مهم ترین رنگ های آنها زرد و سفید هستند.

تفاوت پنل سقفی ال ای دی روکار گرد با مربع در چیست؟

تفاوت پنل سقفی ال ای دی روکار گرد با مربع در چیست؟ در این بخش به تفاوت دو پنل مربعی شکل و گرد ال ای دی خواهیم پرداخت. نخستین تفاوتی که در نگاه اول به نظر می رسد، شکل ظاهری این دو پنل می باشد. برای اینکه بدانید کدام پنل برای شما مناسب تر است، از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیرید، تا بدانید کدام یک برای دکوراسیون منزل یا محل های دیگر مناسب است.

ممکن است پنل ها از نظر جنس نیز با یکدیگر متفاوت باشند. پنل های رو کار گرد را به راحتی می توان نصب نمود و نیاز به برش ندارند. پنل های مربعی در ابعاد گوناگون و مشخصی تهیه می شوند.

محل نصب این دو نوع پنل نیز با توجه به شکل ظاهری و اندازه یکدیگر متفاوت است. پنل های گرد بزرگ را اغلب از سقف نصب می نمایند. پنل های کوچک مربعی را در محل های دیگری بر روی سقف نصب می نمایند.

البته پنل های گرد و یا مربع از لحاظ پخش نور به محیط چندان تفاوت محسوسی با هم ندارند و هر دو نوع پنل به یک اندازه نور محیط را تامین می کنند و تفاوتی که می توان برای این پنل ها ذکر کرد شکل هندسی آنهاست و این مشتری است که بنا به سلیقه و خواست خود اقدام به انتخاب یکی از این شکل های طراحی شده می کند و با توجه به دکوراسیون داخلی و یا خارجی مکانی که قرار است پنل ها را نصب کند خرید خود را انجام می دهد و از مزایای هریک از این پنل ها در جای خود استفاده می نماید.

مصارف متعدد پنل ال ای دی سقفی روکار

مصارف متعدد پنل ال ای دی سقفی روکار

پنل های ال ای دی روکار به علت زیبایی که داشتند از همان ابتدای عرضه محصول مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفتند. این پنل ها روشنایی بیشتری تولید می نمایند زیرا تراشه های بیشتری دارا می باشند، به عبارت دیگر هر چه پنل بزرگ تر باشد، روشنایی بیشتری تولید می کند و به دلیل ایجاد روشنایی بیشتر، در محیط های بزرگی مانند، ادارات و سالن های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از انواع این پنل ها دارای باتری هایی می باشند، در این صورت زمانی که برق می رود، جهت روشنایی از باتری استفاده می کنند.
این پنل ها بیشتر در محل های بیمارستانی و اورژانسی مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر کاربردهای پنل سقفی توکار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. پنل ها در اصل جهت ایجاد روشنایی در منازل مسکونی و محل های تجاری استفاده می شوند.
  2. اداره ها یکی از محیط های مهمی هستند که از این محصول استفاده می نمایند. با استفاده از این پنل ها نور کافی برای محیط کار فراهم خواهد آمد.
  3. برای اینکه جلسات مهم خود را در اتاق کنفرانس و سمینار به خوبی برگزار نمایید، نیاز به روشنایی مطلوبی دارید. تهیه نور کافی، کم مصرف بودن و داشتن عمر طولانی از موارد اصلی استفاده از این لامپ های مدرن می باشد.
  4. کلاس های درس را می توانید به خوبی با این پنل ها روشن نمایید. برای اینکه محیط آموزشی مناسبی برای کودکان و جوانان فراهم آورید استفاده از پنل های ال ای دی بهترین گزینه است. در صورت استفاده از این کالا صورتحساب پرداختی نیز به طور چشم گیری کاهش خواهد یافت.
  5. مراکز درمانی و بیمارستانی نیز نیاز به محیطی آرام با میزان نوری کافی دارند تا بیماران آرامش بیشتری داشته باشند.
  6. مکان های تجاری، فروشگاهی و غرفه ها نیز برای اینکه بیشترین جاذبه را داشته باشند، نیاز به نور کافی خواهند داشت و استفاده از پنل ال ای دی در این محیط ها ضروری است.
  7. محیط ها و خانه های مسکونی نیز جهت داشتن دکوراسیونی زیبا و چشم نواز از این پنل ها استفاده می نمایند. انواع پنل ها به راحتی بر روی سقف های کاذب نصب می شوند. این پنل ها را به سقف اتاق خواب، آشپزخانه، راه پله و دیگر مناطق منزل نصب کنید، تا زیبایی محیط چند برابر گردد.

به طور کلی جهت تامین روشنایی راهرو ها، سالن ها، ساختمان ها و مکان های دیگر جزء بهترین محصولات روشنایی به شمار می روند و تا مدت های طولانی می توان از آنها استفاده نمود، بدون اینکه خراب شوند.

شما می توانید با تهیه این نوع از روشنایی ها محیط خود را مثل روز روشن کنید و حتی جذاب تر و سحرانگیز از روز به فعالیت های خود بپردازید. اگر باغ بزرگی دارید که طبیعت پر درخت و زیبایی دارد می توانید با نصب این پنل های پر نور قشنگی باغتان را چند برابر کنید. و یا اگر گلخانه پر گل و گیاهی دارید این پنل ها رنگ و طرح گل ها را بهتر به همه نشان می دهند. هم چنین از این پنل ها در پارکینگ های منازل و حتی پارکینگ های تجاری نیز می توان مورد استفاده قرار داد. البته وجود این پنل ها به دلیل مصرف انرژی کمتر و تولید نور بیشتر در خیابان های شهری نیز باید مورد استفاده قرار گیرد.

نمایندگان فروش پنل ال ای دی سقفی

نمایندگان فروش پنل ال ای دی سقفی نمایندگان فروش انواع پنل های ال ای دی سقفی را در ابعاد متنوع عرضه می کنند. فروش پنل ال ای دی به دو صورت توکار و روکار صورت می گیرد و جهت استفاده در سقف های مشبک مناسب می باشند. قبل از تهیه کالا اندازه آن را در نظر بگیرید تا در هنگام نصب مشکلی نداشته باشید. این پنل ها از نور ملایمی برخوردارند و به هیچ عنوان چشم را آزار نمی دهند و هیچ گونه آلودگی برای محیط ایجاد نمی نمایند.

فروش پنل ها در رنگ ها متنوع صورت می گیرد و اغلب به دو رنگ سفید و زرد هستند که بر اساس نوع ترکیب بندی رنگ محیط می توانید از هر دو نوع استفاده کنید. به دلیل اندازه مختلف پنل ها، از قیمت های متفاوتی نیز برخوردارند. با توجه به اینکه در مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و خیلی دیر خراب می شوند، هزینه چندانی صرف تهیه آنها نخواهید کرد.

ال ای دی های سقفی دو نوع توکار و روکار دارند که هر دو نمای زیبایی به محیط می بخشند و نور را به طور یکنواخت در تمامی محیط پخش می نمایند. این لامپ ها هیچ گرمایی تولید نمی کنند و انرژی فوق العاده کمی مصرف می نمایند. بعد از اختراع، به دلیل ویژگی های بی نظیری که نسبت به محصولات روشنایی دیگر داشتند، طرفداران زیادی را به خود جذب نمودند و مورد استقبال تمامی اقشار جامعه قرار گرفتند. فروش این محصولات در تنوع و حجم بالا صورت می گیرد.

نمایندگان فروش پنل های ال ای سقفی با تولید بهترین کیفیت و دوام این نوع پنل ها حسن نیت خود را ثابت کرده اند وحجت را بر خریداران تمام کرده اند. تمام محصولات این مجموعه با استاندارهای جهانی برابری می کند و از لحاظ کنترل های کیفی، تمام تست های لازم روی این پنل ها انجام شده است تا محصولی تضمین شده و با دوام بالا تحویل مشتریان عزیز گردد.

فرق پنل سقفی ال ای دی روکار با توکار

فرق پنل سقفی ال ای دی روکار با توکار همانطور که متوجه شدید پنل ها بصورت توکار و روکار عرضه می شوند. تفاوتی که می توان برای این دو نوع پنل ذکر کرد در نوع نصب آن هاست . بطوریکه پنل های رو کار در هر جایی از مکان مورد نظر شما قابل نصب است و در حقیقت هیچ سختی در هنگام نصب آن متحمل نخواهید شد، البته پنل های تو کار نیز چنان سختی نصبی ندارند ولی در برابر نصب پنل های رو کار باید نکاتی در مورد پنل های توکار رعایت کرد. به عنوان مثال ابتدا باید محفظه و یا حفره ای برای نصب این نوع پنل ها درنظر گرفت و سپس اقدام به نصب پنل ها کرد.

خرید مستقیم پنل ال ای دی سقفی از تولیدی

خرید مستقیم پنل ال ای دی سقفی از تولیدی خرید پنل ال ای دی سقفی نسبت به لامپ های پر مصرف قدیمی یک گزینه بسیار اقتصادی و منطقی می باشد که باید هرکسی نسبت به خرید آن اقدام نماید و روشنایی و زیبایی افزون تر محیط زندگی و یا کار خود را با وجود این پنل های جذاب افزایش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.