فروش پنل ال ای دی 50 وات در بازار

در سال های اخیر صنعت روشنایی پیشرفت چشمگیری داشته است و تکنولوژی های جدید و به روز انواع پنل های LED، از جمله پنل ال ای دی 50 وات جایگزین مناسبی برای سیستم های روشنایی و چراغ های قدیمی شده اند. کلمه ی LED مخفف Light Emitted Diode و به معنای دیود ساطع کننده نور می باشد که درجه روشنایی و میزان توان آن ها متفاوت است.

فروش پنل ال ای دی 50 وات در بازار

جدیدترین مدل های پنل ال ای دی 50 وات

جدیدترین مدل های پنل ال ای دی 50 وات	 به طور کلی امروزه استفاده از این نسل جدید روشنایی به رایجترین و محبوبترین شیوه ها تبدیل شده است و در اماکن مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. پنل ال ای دی یکی از پرکاربردترین محصولات ال ای دی می باشد که در مقایسه با سایر انواع لامپ و چراغ ها، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بالاتری دارد. از آنها اغلب در محیط های اداری، دانشگاه ها، مدارس، بیمارستان ها و فروشگاه ها استفاده می شود. البته در روزهای اخیر به علت پایین بودن قیمت شاهد استفاده این نوع روشنایی در محیط های مسکونی، لابی منازل، پلکان و راهرو نیز هستیم به گونه ای که مورد توجه معماران داخلی نیز قرار گرفته است.

به صورت کلی پنل ها طراحی خاصی و مزایای بسیاری دارند. یکی از محبوبترین و جدیدترین مدل پنل ال ای دی، مدل 50 وات آن است که اغلب در اندازه 60 در 60 مورد استفاده قرار می گیرد و این مدل بیشتر برای کارگاه های صنعتی و سقف کاذب مناسب است. قابلیت نصب به صورت توکار و حتی روکار برای ساختمان های قدیمی را نیز دارا می باشد. عمده ترین دلیل استفاده از این پنل ها، مصرف پایین و طول عمر بالای آن است. از ویژگی های دیگر می توان به داشتن نور یکدست، ارزان بودن قیمت و قابلیت نصب آسان، عدم استفاده از گاز های سمی و جیوه و صرفه جویی در مصرف برق اشاره کرد.
بدین ترتیب جدیدترین مدل پنل مانند مدل 50 وات آن دارای ویژگی های منحصر به فردی نیز می باشد که در ذیل برخی از مهمترین آنها را نام می بریم:

  • روشن شدن سریع و آنی
  • عملکرد مطلوب در هوای سرد و دمای پایین
  • حساسیت کم به نوسانات ولتاژ شبکه
  • مجهز بودن به بدنه آلومینیومی گرماگیر به جهت افزایش طول عمر
  • داشتن طراحی جذاب
  • داشتن استحکام و آسیب پذیری کم
  • مقاوم در برابر کلید زنی مکرر
  • فاقد پرتوهای فروسرخ و فرابنفش

آیا پنل های ال ای دی قابلیت تعمیر دارند؟

آیا پنل های ال ای دی قابلیت تعمیر دارند؟	در حقیقت امروزه پنل های LED برای ارائه کیفیت نوری قوی تر نسبت به گذشته ایجاد شده اند طوری که طراحی آنها به کمک یک فریم سبک آلومینیومی می باشد و به دلیل داشتن تراشه های بیشتری نسبت به لامپ ها، نور بیشتری را بدون پرش و تابش اشعه فرابنفش تولید می کند که یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

در وسایل روشنایی، پنل های ال ای دی بیشترین طول عمر را دارا هستند و با این وجود، به ندرت پیش می آید که پنل ها نیاز به تعویض و تعمیر پیدا کنند. این خصوصیت بسیار مهم سبب صرفه جویی در زمان و هزینه نیز شده است. به عنوان مثال می توانیم بگوییم در صورتی که عملکرد روشنایی پنل به کمتر از 30 درصد برسد، بهتر است آن را تعویض کنیم و در مجموع اگر به طور میانگین روزی 8 ساعت از پنل استفاده شود، طول عمر آن ها را می توان 17 سال تخمین زد.

اما در پاسخ به سوال آیا قابلیت تعمیر برای آنها دارد؟

می توان به صراحت گفت بله، امکان تعمیر وجود دارد چه بسا تعویض و تعمیر بسیار کم پیش می آید و از جهات دیگر این کالا بسیار نازک می باشد بنابراین استفاده و نصب آنها در محیط های مختلف امکان پذیر و آسان است. همچنین به سبب وجود تجهیزات و مهمات جانبی این محصول، موارد کاربرد آن را بسیار بیشتر و تعویض را راحت تر نموده است.

مراحل نصب پنل های ال ای دی 50 وات

مراحل نصب پنل های ال ای دی 50 وات استفاده از این نوع محصول حتی در دکوراسیون منازل بسیار مرسوم شده است. اما برای انتخاب و نصب پنل باید به نکته هایی توجه نمود. به عنوان مثال سایز پنل به موقعیت و اندازه سقف مکان مورد نظرمان بستگی دارد. پنل ها دارای سوکت های یکپارچه و اتصالاتی هستند که در یک شبکه قرار می گیرند، بنابراین سرعت نصب بالا است.

در کل نصب  انواع پنل ها به 3 صورت متفاوت انجام می گیرد، نصب به حالت توکار، روکار و آویز. به همین خاطر مراحل نصب و ابزارهای استفاده شده در هر یک از این حالت ها تا حدودی با یک دیگر فرق دارند که در ذیل به آنها می پردازیم:

  1. حالت اول که رایجترین حالت نصب به صورت توکار می باشد، پنل انتخابی در داخل سقف کاذب قرار می گیرد. فرضا برای نصب پنل در اندازه 60 در 60، سایز متریک آن باید 59/5 در 59/5 سانتیمتر باشد تا پنل بتواند در شبکه پنل ها قرار گیرد.
  2. در حالت دوم نصب، یعنی حالت روکار زمانی استفاده می شود که نصب به صورت توکار غیر ممکن است، در واقع فضایی برای پنل ها در سقف تعبیه نشده است در نتیجه نصب توسط بست های فلزی به سقف پیچ می شود.
  3. و در حالت آخر که حالت آویز می باشد، برای نصب پنل از سیم های مخصوصی که از یک سمت به چهار طرف پنل و از سمت دیگر به سقف پیچ می شود، استفاده می کنند. این حالت بیشتر در مکان های اداری انجام می شود.

از این رو برای انتخاب و نصب باید به شرایط محیط مورد نظر دقت کرد و از متخصصان در این زمینه کمک گرفت.

فروش جدید ترین مدل های پنل ال ای دی 50 وات

فروش جدید ترین مدل های پنل ال ای دی 50 وات همان طور که در پیش تر ذکر شد انواع مدل پنل ها در ابعاد و سایز های گوناگونی توسط شرکت های مختلفی تولید شده اند و در واقع قیمت آن ها به طور مستقیم به کیفیت نوری، جنس پنل، سایز و میزان ولتاژ بستگی دارد. خرید و فروش این پنل ها به صورت آنلاین از طریق وب سایت های اینترنتی و به صورت حضوری توسط فروشگاه های لوازم الکتریکی و یا نمایندگی ها انجام می شود.

در حقیقت این حق تمامی مشتریان است که با انتخاب هر کدام از شیوه های خرید و فروش پنل، خرید خود را با آسودگی خاطر انجام دهند و با خرج هزینه معقول، بتوانند از کالایی با کیفیت بالا برخوردار شوند و از آن جایی که خرید و تهیه پنل های ال ای دی به نوعی سرمایه گذاری برای هزینه های خانوار محسوب می شود، افراد باید از امنیت سرمایه گذاری خود مطمئن باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.