فروش عمده پنل ال ای دی 20*20

LED از مجموعه دیود ها هستند که خود از نیمه هادی ها تشکیل شده اند. دیود های نوری موارد استفاده بسیاری دارند. یکی از مواردی که بسیار از آن استفاده می شود در پپنل ال ای دی 20*20 است که امروزه به منظور نوردهی بهتر و زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عمده پنل ال ای دی 20*20

انواع مدل های پنل های ال ای دی 20*20

انواع مدل های پنل های ال ای دی 20*20		امروزه از دیود های نوری یا همان ال ای دی در قسمت های مختلفی بالاخص در روشنایی استفاده می شود. در صنایع مختلف دیگری مانند ماشین سازی، تلویزیون، رادیو،… مورد توجه قرار گرفته و جایگزین خوبی برای فناوری های قدیمی تر شده است. ال ای دی ها انواع مختلفی دارند که هرکدام کاربرد خاصی دارد. شاید تا 10 سال گذشته تنها دیوار های نورانی را در استادیوم ها و مراکز بزرگ تفریحی و گردشی و از این قبیل می توانستیم ببینیم اما با گسترش فناوری های نوین این موارد در مکان های مختلفی استفاده شد. امروزه از انواع پنل ال ای دی برای نوردهی سقفی در مکان های مختلف استفاده می شود. اندازه پنلی که انتخاب می کنیم بستگی به شبکه بندی سقفی دارد. اگر اتصالات قدیمی نبوده و به روز رسانی شده باشند تنها چند دقیقه نصب این پنل ها طول می کشد. پنل های ال ای دی یکپارچه دارای یک درایور با یک کانکتور پلاگین و یک سوکت برای نصب است. بهترین زمان برای جایگزینی پنل های ال ای دی به جلی سیستم های قدیمی در هنگام بازسازی است که می توان به راحتی زیر ساخت های مورد نیاز را فراهم کرد. این پنل ها در ابعاد مختلف مانند 600*600 ، 600*1200، 300*1200 و … موجود بوده و باید توجه کرد که عمق کافی و تهویه مناسب برای این ال ای دی فراهم باشد.

انواع پنل ال ای دی 20*20 بر اساس توان های ورودی

انواع پنل ال ای دی 20*20 بر اساس توان های ورودی	از منبع تغذیه ولتاژ ثابت می توان برای تغذیه پنل های ال ای دی که دارای مقاومت و درایور های جریان ثابت هستند استفاده کرد. این نوع چون در فلکس ال ای دی دارای محدود کننده جریان هستند معمولا خواهان ولتاژ ثابت DC است اگر ولتاژ ثابت یا باطری برای تغذیه این ال ای دی ها داشته باشید مشکلی به وجود نمی آید اما اگر این موارد در دسترس نباشد و بخواهیم از این پنل ها در خانه استفاده کنیم باید از مبدل AC به DC  استفاده کرد که خود این پنل ها در اکثر مواقع حاوی این مبدل هستند.

پس از تعیین ولتاژ باید به تعیین جریان پنل ها توجه کرد.مقدار دقیق آن با اندازه گیری متراژ آن به طور دقیق به دست می آید. البته تولید کننده خود این مقدار را تخمین زده و ارائه می دهد. با در دست داشتن مقدار جریان و ولتاژ خیلی راحت می توان میزان مصرف انرژی و توان پنل ها را به دست آورد.

برای محاسبه مصرف انرژی یک پنل ال ای دی، به سادگی می توان ولتاژ را در جریان  ضرب کرد.نتیجه حاصل شده، میزان توان ال ای دی بر حسب وات است. به عنوان مثال، اگر ال ای دی شما ولتاژ 3.6 و جریان 20 میلی آمپر داشته باشد ، از 72 میلی وات نیرو استفاده می کند. بسته به اندازه و مقیاس پروژه شما ، ممکن است ولتاژ و خوانشهای فعلی شما در واحد های کوچکتر یا بزرگتر از آمپر پایه یا وات اندازه گیری شود و ممکن است تبدیل واحد لازم باشد. هنگام انجام این محاسبات ، به یاد داشته باشید که 1000 میلی وات برابر با یک وات و 1000 میلی آمپر برابر با یک آمپر است.

چگونگی ساخت پنل های ال ای دی 20*20

چگونگی ساخت پنل های ال ای دی 20*20در این قسمت قصد داریم تا ساخت پنل ال ای دی را مورد بررسی قرار دهیم. در اکثر مواقع برای ساخت قاب پنل ال ای دی از آلومینیوم و برای چیپ های آن از آرسنید، گالیوم و آلومینیوم استفاده می شود زیرا این ناخالصی سبب هدایت الکتریکی بهتری شده و می توان رنگ ها را با آن کنترل و یا تنظیم کرد. نوار های ال ای دی را به اندازه های قالب برش می دهند و مانند یک صفحه شطرنج و با دقت روی صفحه پشتی چسبانده می شود.در این قسمت لحیم کاری صورت می گیرد به طوری که قطب + را به + و منفی را به منفی وصل می کنن در این صورت روشنایی را به نوعی نیز کنترل کرد. در این صورت دو مدار جداگانه به وجود می آید به طوری که نوار های فرد به هم و نوار های زوج به هم متصل می شوند. البته اگر به کنترل روشنایی نیاز نباشد و یک پنل یکپارچه بخواهیم نیازی به دو مدار جداگانه نیست. یک باکس برای اتصال سیم ها و سوئیچینگ و مبدل درون قاب قرار دارد که تمامی سیم ها در آن جمع می شود. جهت اتصال پنل به ولتاژ DC می توان با عایق کردن و اطمینان حاصل کردن از ایزوله بودن از پنل ال ای دی استفاده کرد اما در صورت اتصال به برق شهر از مدار سوئیچین/ استفاده کرده که 3 سیم از آن خارج می شود. سیم های نول، فاز، و ارت این سیم ها را تشکیل می دهند. با استفاده از مدار سوئیچینگ و اطمینان حاصل کردن از وجود نداشتن هیچ جریان نشتی می توان از به راحتی آن را به برق شهر متصل کرد. البته سوئیچینگ مورد استفاده به ولتاژ و جریان پنل بستگی دارد که توسط تولید کننده بررسی و محاسبه شده است.


فروش انواع پنل ال ای دی 20*20

فروش انواع پنل ال ای دی 20*20نور و روشنایی نه تنها جنبه تزئینی دارد بلکه برای کار های متفاوت نوع و رنگ نور بسیار مهم است. امروزه فروش انواع پنل ال ای دی بسیار رونق یافته زیرا هم به دلیل هم سطح شدن با سقف نمایی زیبا به سقف می بخشد و برای سقف های کوتاه بسیار مناسب است زیرا هیچ فضایی را اشغال نمی کند و هم اینکه مصرف انرژی کمی دارد. با توجه به اینکه امروزه مقدار انرژی که استفاده می کنیم هم از لحاظ صرفه جویی در انرژی و هم از لحاظ هزینه برای همه ما مهم است، استفاده از این پنل های نوری بسیار در این امر به ما کمک خواهد کرد. یکی از مزیت های این پنل ها طول عمر چراغ های آن هاست و البته این نکته هم حائز اهمیت است که در صورت خرابی ال ای دی های روشنایی به راحتی و با هزینه کم قابل تعویض بوده و احتیاجی به تعویض پنل کلی نمی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.