فروش صادراتی پنل ال ای دی روکار

پنل ال ای دی یکی از جدیدترین نوع تجهیزات برای راه اندازی و اجرای سیستم های روشنایی پروژه های ساختمانی است که به دو صورت توکار و روکار تولید می شود. کشور ایران توانسته در زمینه تولید این محصولات گام های موثری بردارد به طوری که بسیاری از کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس به عنوان مهمترین بازارها برای صادرات انواع پنل ال ای دی روکار و توکار هستند.

در حال حاضر فروش انواع مختلفی از این محصولات به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌شود و دیگر نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها وجود ندارد.

فروش صادراتی پنل ال ای دی روکار

مقایسه پنل ال ای دی روکار با توکار

مقایسه پنل ال ای دی روکار با توکار LED یک کلمه انگلیسی است که مخفف واژه Light Emitting Diode است که در سال های اخیر به روش های مختلفی از آن برای تولید انواع لامپ و پنل های روشنایی کردند. LED به خاطر شدت نور بالا و مصرف کم به یکی از محبوب ترین سیستم های روشنایی ساختمان های مسکونی، بیمارستان، ادارات و کارخانه ها تبدیل شده است.

پنل ال ای دی یکی از محصولات تولید شده با استفاده از تکنولوژی LED می باشد. پنل های ال ای دی را می توان به صورت کلی به دو گروه از نظر کاربرد در دکوراسیون تقسیم بندی نمود که پنل ال ای دی توکار و پنل ال ای دی روکار نام دارند.

پنل ال ای دی توکار:

همانطور که از نامش پیداست شرایط نصب و اجرای این نوع پنل ها بدین صورت است که هیچ قسمتی از آن به هنگام اجرا خارج سطح کار نخواهد بود. و اغلب به صورت مربعی، دایره ای و مستطیلی تولید می شوند. این نوع پنل ال ای دی بیشتر برای فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که از لحاظ طراحی فضای دکوراسیون بسیار اهمیت دارد تا سیستم روشنایی با سطح مورد نظر یکسان دیده شود.

پنل ال ای دی روکار:

این نوع پنل ها برخلاف پنل های توکار قسمتی از آنها به هنگام اجرا خارج از سطح مورد استفاده قرار می گیرد. رو کار بودن پنل ها سبب می شود گستردگی و تنوع محصولات در این مدل از سیستم های روشنایی بیشتر از بقیه باشد. به طوری این پنل ها حتی می توان به صورت آویزی نیز در بازار مشاهده نمود.

در رابطه با مقایسه قیمت انواع پنل ال ای دی توکار با روکار باید به این نکته اشاره کنیم که تفاوت آن چنانی از نظر قیمت بین این دو مورد وجود ندارد. کیفیت و میزان روشنایی آنها نیز می تواند یکسان باشد.

بنابراین تنها تفاوت این دو محصول صرفا از نظر ظاهری و نوع طراحیها و کاربردهای آنها می باشد.

برخی پنل‌های ال ای دی نیز به گونه ای تولید شده‌اند که امکان نصب دو حالته داشته و هم به صورت توکار و هم به صورت روکار قابل استفاده هستند.

آیا پنل ال ای دی قابلیت تعمیر دارد؟

آیا پنل ال ای دی قابلیت تعمیر دارد؟ سیستم های روشنایی که از نوع پنل ال ای دی هستند به روش های مختلف SMD و COB تولید می شوند و داخل آنها از قطعات الکترونیکی متعددی استفاده شده است. یکی از ویژگی های مهمی که این پنل ها دارند قابل تعمیر بودن آنها است.

بسیاری از لامپ های رشته ای و کم مصرف قدیمی این ویژگی را نداشتند و حتی نسبت به پنل ال ای دی عمر کمتر و میزان مصرف زیادی نیز داشتند.

استفاده از قطعات الکترونیک برای ایجاد روشنایی در این پنل ها موجب شده تا متخصصان و مهندسان برق به راحتی با ابزارهای خاص خود مانند ولت متر و اهم متر به راحتی قطعاتی که معیوب و یا سوخته اند را شناسایی و بعد از تعویض دوباره آن را راه اندازی نمایند بدون این که مشکلی در میزان روشنایی و کیفیت آن پیش آید.

درست است که پنل و صفحات ال ای دی دارای هزینه تعمیر و نگهداری می باشد ولی به خاطر عمر طولانی و کیفیت روشنایی که دارد ارزش هزینه کردن برای تعمیر و نگهداری آنها بالاست.

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که هر نوع ایراد و خرابی که در پنل های ال ای دی ایجاد می شود را نمی توان تعمیر کرد در برخی موارد سوختن و یا ایراد پیدا کردن یک قطعه می تواند سبب خرابی و سوختن کل قسمت های پنل گردد.

اما پنل‌های SMD در هر شرایطی قابل تعمیر هستند و خرابی‌های مربوط به بدنه و برد آن با هزینه کمی قابل تعویض است.

آشنایی با کشور های صادرات و واردات پنل ال ای دی روکار

آشنایی با کشور های صادرات و واردات پنل ال ای دی روکار کشور های حوزه خلیج فارس و به ویژه کشورهایی که با ایران همسایه هستند یکی از مهمترین هدف های تولیدکنندگان برای فروش و صادرات محصولاتشان می باشند. بسیاری از تولیدکنندگان و تجار ایران این فرصت را در کشور های عربی دیده اند و با حضور در نمایشگاه های بین المللی و بهره گیری از بازاریاب های خارجی توانسته صادر انواع پنل ال ای دی روکار و توکار را صادرات نمایند.

بر اساس آخرین آمار به دست آمده از مهمترین مقاصد و کشورهایی که در حال حاضر انواع پنل های ال ای دی به آنها صادر می شود به شرح زیر می باشد:

  • عراق
  • کویت
  • افغانستان
  • پاکستان
  • هند
  • آذربایجان
  • ترکمنستان
  • امارات
  • لبنان
  • سوریه

تجار و بازرگانان این کشورها از مهمترین مشتریان خارجی ایران برای خرید محصولات الکترونیک تولید داخل کشور محسوب می شوند. با توجه به قیمت مناسب ارز و کیفیت بالای محصولات تولید شده در ایران سبب شده تا بیش از پیش میزان فروش و صادرات محصولات الکتریکی و الکترونیکی به کشور های خارجی انجام پذیرد.

هم اکنون در بسیاری از اماکن تجاری و مسکونی در کشورهای خاور میانه می‌توان مشاهده کرد که استفاده از پنل‌های ال ای دی ساخت ایران با چه میزان استقبالی مواجه شده است.

فروش صادراتی پنل ال ای دی

فروش صادراتی پنل ال ای دی فروش صادراتی پنل ال ای دی به لطف تولید محصولات با کیفیت توسط سازنده های ایرانی امکان پذیر شده است و امروزه علاوه بر ایجاد اشتغال برای افراد مختلف جامعه، بستر مناسبی برای ارز آوری به کشور نیز فراهم نموده است.

تولیدکنندگان و عمده فروشان این محصولات در کشور می توانند منبع مناسبی برای خرید عمده و قیمت مناسب انواع پنل ال ای دی به شمار آیند. قیمت فروش پنل ال ای دی بر اساس میزان وات و ابعاد آن می تواند متغیر باشد.

از طرفی برخی از پنل ها نیز دارای طراحی های منحصر به فردی مثل دو رنگ هستند که این امر نیز بر میزان قیمت و نرخ انواع پنل ها موثر واقع می گردد. البته در رابطه محصولات و پنل های صادراتی قضیه کاملا متفاوت است.

پنل ال ای دی صادراتی ممکن است بر اساس استاندارد های کشور مقصد تولید شود چرا که بسیاری از کشورها مانند ایران دارای با برق 220 ولت کار نمی کنند و یا استاندارد لوکس و میزان توان در آن کشور متفاوت با ایران باشد.

بنابراین نمی توان گفت محصولاتی که برای مصرف کنندگان ایرانی تولید می شوند می توانند گزینه مناسبی برای صادرات نیز باشند. متقابلا قیمت فروش لامپ های ال ای دی صادراتی نیز بر اساس نوع استانداردی که تولید می شود دچار نوسان خواهد بود.

با این حال هنوز هم می توان گفت که پنل های تولید شده در ایران نسبت به سایر کشور های تولیدکننده به خاطر شرایط ارزی حاکم بر کشور از قیمت ارزان تری برخوردار خواهند بود و همچنان مناسبترین گزینه برای تجار خارجی است.

تنوع در طرح و میزان نوردهی پنل‌های ال ای دی و همچنین کیفیت بالای این محصولات باعث شده است فروش این محصول در کشورهای دیگر به میزان قابل قبولی برسد.

بررسی مدل های پنل ال ای دی روکار

بررسی مدل های پنل ال ای دی روکار در این مطلب قصد داریم انواع مختلف پنل ال ای دی روکار را مورد بررسی قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

پنل ال ای دی 60*60

این نوع پنل‌ها بیشتر به صورت سقفی برای محیط‌ های اداری و شرکتی انتخاب می‌شوند و در در مدل SMD و COB در بازار وجود دارند. در صورتی که نیاز دارید نور را روی یک نقطه متمرکز نمایید بهتر از از نوع COB استفاده نمایید و اگر نورپردازی و روشنایی عمومی محیط مد نظر شماست نوع SMD را انتخاب نمایید. این پنل‌ها دارای توان و شار نور متفاوتی هستند و شما می‌توانید بسته به نیاز محیط شار نوری مناسبی را انتخاب نمایید.

پنل ال ای دی 30*30

این نوع پنل مشابه پنل ال ای دی 60*60 است و تفاوت آن در اندازه سایز این پنل‌ها است. پنل 30*30 به صورت یک مربع با ضلع 30 سانتی متر بوده که قابل نصب روی انواع سقف‌ها، اعم از سقف گچی، ام دی‌ اف، کاذب و … است. از این مدل پنل ال ای دی بیشتر در فضاهای کوچک مانند سرویس بهداشتی و پاگرد پله‌ها استفاده می‌شود. استفاده از این محصول به کاهش مصرف برق و صرفه جویی در مصرف انرژی کمک شایانی می‌کند.

پنل ال ای دی مستطیلی

این نوع پنل ها به صورت مستطیل بوده و دارای کیفیت نور مطلوبی است. تولید این پنل‌ها به گونه ای است که شدت نوردهی در مدل‌های مختلف آن متفاوت است تا خریداران بتوانند برای محیط‌ های مختلف از این پنل استفاده نموده و در انتخاب آزادی عمل بیشتری داشته باشند. پنل‌های مستطیلی از گذشته تولید می‌شدند و مورد توجه بودند اما در مدل‌های قدیمی‌تر مصرف انرژی و هزینه برق مصرفی بسیار زیاد بود، زیرا در تولید این پنل‌ها از لامپ‌های پر مصرف استفاده می‌شد.

صادرات انواع پنل ال ای دی روکار ایرانی

صادرات انواع پنل ال ای دی روکار ایرانی کیفیت تولید در زمینه انواع پنل ال ای دی سبب شده است که پنل ال ای دی ایرانی به عنوان یک کالای استاندارد صادراتی پذیرفته شود. صادرات پنل ال ای دی توانسته است زمینه ایجاد اشتغال برای افراد زیادی در ایران فراهم نموده و با ارز آوری خوبی که دارد به رشد اقتصاد کشور کمک کند. پنل ال ای دی روکار ایرانی از محصولاتی است که در میان کشورهای خارجی به خصوص کشورهای خاور میانه و حوزه خلیج فارس جایگاه خوبی در میان رقبای خارجی کسب نماید.

با توجه به رونق یافتن بازار صادرات در مورد پنل‌های ال ای دی توجه تجار زیادی به این کالا معطوف شده است این موضوع رقابت را در میان تولید کنندگان داخلی افزایش داده و باعث ارتقا کیفیت در تولید این محصولات شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.