فروش بهترین پنل ال ای دی دو رنگ

 فروش بهترین پنل ال ای دی دو رنگ در  نمایندگی فروش انواع پنل های ال ای دی بیش تر از انواع دیگر آن‌ است. فروش پنل ال ای دی با تخفیفات ویژه ای در این مراکز صورت می گیرد. شما با مراجعه به این نمایندگی می توانید با دیگر پنل های تولید شده با کیفیت بیش تر آشنا شوید.

فروش بهترین پنل ال ای دی دو رنگ

فروش بهترین پنل ال ای دی دو رنگ

فروش بهترین پنل ال ای دی دو رنگجالب است بدانید که پنل های تل ای دی دو رنگ که برای سقف منزل استفاده می شوند، جزء پرطرفدارترین ایده ها برای طراحی داخلی منزل می باشند. البته باید گفت این پنل ها امروزه علاوه بر این که در طراحی منازل کاربرد دارد در بیشتر مغازه های تجاری که می خواهند از لحاظ شکل ظاهری  مدرن باشند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تا چندین سال پیش بیشتر طراحان برای زیبایی بیش تر منازل ایده های همانند گچ بری روی سقف را می دادند، اما امروزه با وجود این پنل ها که در داخل آن ها لامپ‌های رنگی وجود دارد، دیگر کسی به سراغ گچ بری و رنگ آمیزی سقف نمی رود. در واقع می توان گفت جذابیت این پنل ها چندین برابر بیش تر  از گچ بری و رنگ کردن ساختمان می باشد.

لازم به ذکر است که در تولید پنل های ال ای دی از تراشه های بیشتری به نسبت لامپ ها استفاده شده است به همین دلیل این محصول دو برابر لامپ های ال ای دی از خود نور می دهد و موجب روشن شدن بسیار زیاد فضای خانه یا محل کار شما می گردد. به دلیل این که انواع پنل های ال ای دی در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می شوند، شما می توانید بسته به فضایی که دارید این محصول را خریداری نمایید. باید بدانید که قیمت پنل ال ای دی با توجه به کیفیت و سایز آن تعیین می شود. 


یکی از بهترین قسمت هایی که می توانید توسط ال ای دی های دو رنگ  به آن جلوه دهید فضای آشپزخانه می باشد. این فضا با نورهای  درون این پنل ها به محیطی خاص برای افرادی که زیبایی آشپزخانه برایشان مهم است تبدیل می شود.   به گفته  طراحان و معماران داخلی آشپزخانه هر خانه،   قلب آن خانه به شمار می آید بنابراین باید این محل دارای فضای آرامش بخشی باشد که فرد در آن احساس راحتی و آرامش نماید. البته به هنگام انتخاب پنل ها  باید به رنگ کابینت های خود دقت کنید که با پنل های ال ای دی دو رنگ هم خوانی داشته باشد.

پنل ال ای دی دو رنگ چیست؟

پنل ال ای دی دو رنگ چیست؟		پنل ال ای دی دو رنگ به این خاطر که در تولید آن از لامپ های ال ای دی استفاده شده، دارای عمری بالا و مصرف کم برق می باشند به همین خاطر می توان گفت ‌که جایگزین مناسبی برای انواع لامپ های قدیمی محسوب می شوند. از این پنل ها برای نورپردازی نیز استفاده می شود.  

این پنل ها در دو نوع توکار و رو کار تولید می گردند که نوع توکار آن هم نور فوق العاده ای دارد و هم این که در مصرف برق صرفه جویی می شود. این محصولات جایگزین مناسبی به جای لامپ های ۵۰وات رشته ای هستند.

البته باید بدانید که نصب این محصول نیز دارای مراحل خاص به خود می باشد از جمله این که، باید با ایجاد حفره در سقف آن ها را درون سقف کار گذاشت. همچنین باید اتصال الکتریکی درایورهای این محصول به منبع تغذیه درست تنظیم شود. سپس بعداز  ثابت نمودن درایور باید بست های آن را باز کرد و در مرحله آخر توسط بست های مخصوص باید جای این پنل ها را روی سقف ثابت نمود.

ویژگی ها و کاربرد های پنل ال ای دی دو رنگ

ویژگی ها و کاربرد های پنل ال ای دی دو رنگ	با توجه به این که سقف خانه  یکی از مهم ترین قسمت ها برای تغییر دکوراسیون است، اما بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند. در واقع می توان گفت که قرار دادن این پنل ها جلوه خاصی به منزل یا محل کار شما خواهد داد.

از ویژگی‌های این نوع پنل ال ای دی می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

از این محصول می توان هم به صورت تک رنگ و هم به صورت دو رنگ هم زمان استفاده کرد. 

نوری که این پنل ها دارند ضریب بالاتری نسبت به دیگر چراغ ها دارند‌.

 طول عمر  این پنل ها بسیار بالا می باشد و خیلی دیرتر از دیگر لامپ ها خراب می شوند. 

از ویژگی منحصر به فرد این محصول  روشن شدن سریع و آنی آن می باشد.

انواع پنل ال ای دی با طراحی جذابی تولید می گردند. 

پنل ال ای دی عملکرد خوبی در هواهای سرد و مکان هایی که دمای آن پایین است دارد. 

از نظر بدنه دارای استحکام بالایی هستند و آسیب پذیری کمی دارند. 

این محصولات در برابر نوسانات برق و یا قطع و وصل کردن مداوم برق مقاوم هستند.  بدنه این پنل ها آلومینیومی هستند که حرارت را از خود منتقل می کنند.

آشنایی با سازنده و برند های پنل ال ای دی

آشنایی با سازنده و برند های پنل ال ای دیبرای  آشنایی بیش تر با سازنده و برندهای پنل ال ای دی می توانید به سایت شرکت تولیدی این محصول مراجعه کنید.

طی  سال های اخیر  کشور ما در زمینه صنعت روشنایی پیشرفت های بسیاری کرده است.  یکی از این پیشرفت ها، تولید همین پنل ها می باشند که گام بزرگی برای صرفه جویی در هزینه مصرف برق می باشد. در واقع می توان گفت پنل ال ای دی جزء جدیدترین محصولات تولید شده می باشد که برای روشنایی از آن استفاده می گردد. امروزه این گونه محصولات بسیار مورد توجه طراحان داخلی و معماران قرارگرفته است، تا بتوانند با استفاده نمودن از این پنل ها هم نورپردازی جذابی داشته باشند و هم فضای فوق العاده زیبایی را به ارمغان بیاورند.

این پنل ها دارای طراحی های متنوعی و بسیار زیبایی هستند که نظر هر طراح ساختمانی را به خود جلب می کنند. محصولات تولید شده داخلی قابلیت این را دارند که به طور مداوم از آن ها استفاده کنید آسیب نبینند و ماندگاری بالایی داشته باشند.

البته باید بدانید که این پنل ها می توانند طیف رنگی زیبا و متنوعی را ایجاد نمایند که نظر هر شخصی را به خود جلب کند. این محصولات می توانند توسط انواع نرم افزارهای مختلف نیز کارآیی داشته باشند. همچنین قابلیت تولید نور بسیاری دارند.

شرکت های تولید کننده این پنل ها، آن را در سایزهای مختلف و اندازه های گوناگون تولید و برای فروش به بازارهای داخلی می فرستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.