فروش انواع قطعات الکترونیکی دیپ

انواع قطعات الکترونیکی دیپ چیست؟ عرضه و فروش انواع قطعات الکترونیکی دیپ اصلی از طریق چه شرکت هایی وارد بازار الکترونیک خواهد شد؟
قطعات الکترونیکی دیپ قطعه های بزرگتر از نوع اس ام دی می باشند و برای مدار هایی که پیشرفته نیست به کار می رود در واقع این قطعه ها حجم زیادی را برای برد مدار چاپی می برد.
کاربرد قطعات دیپ با اس ام دی یکسان می باشد چون هر قطعه ای که اس ام دی آن در بازار وجود دارد دیپ آن هم موجود است به غیر از یک قطعات خاصی که دیپ آن ها یا برعکس آن در بازار وجود نخواهد داشت.
عرضه و فروش انواع قطعات الکترونیکی دیپ اصلی از طریق شرکت های وارد کننده به شرکت های پخش در بازار های فروش الکترونیک عرضه خواهد شد.
کاربرد قطعه الکترونیکی مقاومت وابسته به ولتاژ
مقاومت های وابسته به ولتاژ یا واریستور برای ثابت نگه داشتن ولتاژ منبع تغذیه در مدار قرار خواهد گرفت و بیشتر برای مدار های AC مورد استفاده قرار می گیرد.
مقاومت وابسته به ولتاژ به این صورت کار می کند که با ولتاژ اعمالی به مدار مقدار ولتاژ مقاومت واریستور کاهش پیدا خواهد کرد.
قطعه الکترونیکی مقاومت وابسته به میدان
مقاومت های وابسته به میدان یا MDR به این صورت کار می کند که با اعمال میدان های مغناطیسی تغییر خواهد کرد یعنی اگر دما افزایش پیدا کند مقدار مقاومت آن کاهش می یابد که این به خاطر ساخت مقاومت با نیمه هادی با ضریب حرارتی منفی ان تی سی می باشد.
کاربرد این مقاومت ها برای مدار های مورد استفاده قرار می گیرد که با ضریب حرارتی پایین کار می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.