فروشنده پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه

پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه یکی از بهترین و پر فروش ترین تجهیزات برقی است که دارای مزیت های بسیار زیادی است. این کالاها دارای ابعاد و اندازه های متنوعی می باشند که تمامی خریداران براساس نیاز خود هر یک از آنها را تامین می نمایند. با استقبال بی نظیر مردم کشورمان از این اجناس فروش این وسیله ها روز به روز بیشتر از سال های قبل می گردد. فروشنده این محصولات سعی می کند تا بهترین نوع از این ملزومات را به صورت عمده و جزئی با مناسب ترین قیمت ممکن به خریدارهای خود ارائه کند. تعدادی از این فروشندگان ترجیح می دهند اجناس خود را به صورت کلی بفروشند. زیرا اعتقاد دارند که این نوع فروش برایشان سودآور است.

فروشنده این محصول تمام تلاش خود را برای پخش پنل ال ای دی درجه یک انجام می دهد. برای خرید این محصول، به دلیل پخش و عرضه مناسب آن هیچ گونه مشکلی وجود نخواد داشت و تمامی افراد می توانند به راحتی آن ها را خریداری کنند.

محصولات شرکت با کیفیت زبانزد تولید می شوند.

فروشنده پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه

مشخصات پنل ال ای دی دور شیشه 24 وات برند شیله

مشخصات پنل ال ای دی دور شیشه 24 وات برند شیله پنل ال ای دی 24 وات برند شیله یکی از تجهیزات الکتریکی است که برای نورپردازی و روشنایی محیط های داخلی ساختمان ها کاربرد دارد. با توجه به این که امروزه طراحان داخلی به روشنایی محیط اهمیت زیادی می دهند استفاده از این وسیله ها نیز افزایش پیدا کرده است. در سالهای اخیر مدل های متنوعی از این کالاها توسط برندهای معتبر دنیا به بازار عرضه شده است. این ملزومات دارای مشخصات زیادی می باشند که در زیر به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • دارای رنگ بندی های متنوع و طرح هایی جذاب می باشند که تمامی سلیقه ها را در برمی گیرد و برای محیط های گوناگون قابل مصرف است.
  • دارای نوری قوی هستند که تمامی مکان ها را روشن می کند و به هیچ عنوان گرمایی را از خود تولید نخواهند کرد. همچنین باعث صرفه جویی در مصرف برق خواهد شد.
  • میزان مصرف برق این کالاها بسیار پایین است و باعث بهینه سازی انرژی الکتریکی خواهد شد. به همین دلیل است که چشم ها را اذیت نمی کنند.
  • دارای وزنی سبک می باشند که به راحتی می توان در تمامی سقف ها یا دیوار های منازل استفاده کرد.
  • نصب این محصولات بسیار راحت است و هر فردی به سهولت می تواند آن را انجام دهد و نیازی به نصاب برای آنان نیست.
  • در برابر ضربه های ناگهانی بسیار مقاوم می باشند و کمتر دچار صدمه خواهند شد. این امر باعث شده است تا طول عمری طولانی داشته باشند.
  • قاب استفاده شده در این کالا ها از جنس های متنوعی است که جدید ترین آن از جنس شیشه است که علاوه بر پخش نور باعث زیباتر شدن این محصولات شده است.

این پنل از بهترین نوع پنل تولیدی در کشور ماست که توسط تولید کنندگان درجه یک داخلی تولید شده است.

با خرید این پنل هامی توانید از تولید ملی حمایت کنید و یک محصول با کیفیت ، با ماندگاری بالا تهیه کنید.

مدل های پنل ال ای دی دور شیشه 24 وات

مدل های پنل ال ای دی دور شیشه 24 وات پنل ال ای دی دور شیشه 24 وات مجهز به لامپ های ال ای دی است که در مقایسه با لامپهای رشته ای قدیمی دارای کارایی زیادی است. این محصول ها دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند که باعث شده تا خریدارن زیادی اقدام به خرید آن نمایند. این وسیله دارای مدل های متنوعی است که هر یک از آنها برای مکانی مناسب هستند. در زیر به برخی از مدلهای پرفروش این اجناس می پردازیم:

  1. یکی از جذاب ترین و بهترین نوع این وسیله ها، نمونه هایی می باشند که به صورت سقفی هستند. پنل های سقفی را می توان در تمامی مکانها مصرف کرد.
  2. پنل های توکار مدرن ترین نوع این ملزومات است که در اماکن بزرگ و مکان های عمومی آنها را در ابعاد و اندازه های گوناگون استفاده می نمایند.
  3. نمونه های مکعبی یکی از زیباترین و مرغوبترین نوعی از این محصول ها است که مورد سلیقه تمامی قشر های جامعه می باشد.
  4. نوعی دیگر از این وسایل که در میان افراد جامعه محبوب است نمونه های هالوژنی است که به دلیل داشتن مزایای زیادی که دارند می توان آنان را در تمامی اماکن مصرف کرد.

این پنل ها در مدل ها و طرح های مختلفی عرضه می شود که ما در اینجا به بخشی از آن ها پرداختیم و بهترین های آن ها را به شما معرفی کردیم تا به راحتی آن ها را خریداری کنید.

ما روشنایی را همراه با زیبایی مجذوب کننده به خانه های شما تقدیم می نماییم

توان های ورودی پنل ال ای دی دور شیشه

توان های ورودی پنل ال ای دی دور شیشه پنل های ال ای دی دور شیشه از ملزوماتی است که بیشتر برای ساختمان های مسکونی مصرف می گردند. دلیل استفاده از این وسیله ها در ساختمان ها روشنایی بالای این محصولات است. همچنین این تجهیزات برقی دارای طول عمر بالایی می باشند که این موضوع باعث کاهش هزینه ها خواهد شد. توان های ورودی این کالا ها بسته به اجزایی که در آنها به کار رفته است متفاوت می باشد.

در برخی از این نمونه ها توان الکتریکی موجود در آن به قدری زیاد است که برای محصول های پر مصرف بهره می گیرند. ولتاژ موجود در برخی از مدل های این محصولات به قدری زیاد است که برای امکانی گسترده مصرف می کنند.

ین اجناس به سبب اینکه علاوه بر توان بالایی دارند به سبب تعبیه شدن چراغهایی کم مصرف در آنها انرژی الکتریکی را با شرایطی مناسب به محیط می تابانند. این تجهیزات ولتاژ بالایی را دریافت کرده و بر حسب نور محیطی که آنها را نصب کرده اند برق مورد نیاز را تامین خواهند کرد.

ورودی این پنل های ال ای دی دارای توان بالایی است به همین دلیل به هیچ عنوان نمی شود و طول عمر بالایی دارد.

این پنل ها، دارای توان های ورودی مختلفی هستند که مقدار آن تاثیر مستقیم در مقدار نور تولید شده توسط ال ای دی دارد. از جمله توان های مرسوم در بازار، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ وات هستند که مشتری بسته به نیاز خود می تواند از آن ها خریداری و استفاده نماید.

فروشندگان پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه

فروشندگان پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه پنل های ال ای دی 24 وات دور شیشه از پر طرفدارترین تجهیزات برقی هستند که دارای کاربردهای بیشمار می باشند. این اجناس را به راحتی می توان برای مکان های کوچک و بزرگ مصرف نمود. برخی از مدل های این کالا دارای نورهای رنگی می باشند که زیبایی خاصی را به محیط خواهند داد. این وسیله ها به سبب این که دارای مزایای زیادی همانند: کم مصرف کردن برق هستند مورد توجه همگان واقع شده است. این امر باعث شده است تا فروش این نمونه ها هر ساله افزایش پیدا کند. این موضوع باعث شده است تا کارخانه های زیادی در سراسر جهان اقدام به تولید این کالاها در ابعاد و اندازه های مختلف کنند.

فروش عمده پنل یکی از روش های فروشی است که چندین سال است توسط فروشنده های با اعتبار با نازلترین نرخ ممکن صورت می گیرد. بسیاری از خرده فروش ها و مغازه دار ها با مراجعه به این عمده فروشان اقلام مورد نیاز خود را به سهولت با نرخی مقرون به صرفه تامین می نمایند.

با گسترده شدن پهنای باند اینترنت در اقصی نقاط کشور در فضای مجازی نیز فروشندگان پنل زیادی وجود دارند که تمامی این محصول ها را به صورت آنلاین به خریدار های خود با نرخی مطلوب عرضه می نمایند. این امر موجب شده است تا تمامی مردم در هر شهری بتوانند به راحتی این اجناس را سفارش دهند.

این واحد فروش یکی از معتبر ترین و باسابقه ترین فروشندگانی است که انواع این محصولات را در طرح هایی شیک و منحصر به فرد به صورت تضمین شده در اختیار خریدار های خود قرار می دهد.

این فروشندگان تمام تلاش خود را می کنند تا با حذف واسطه ها این محصول را با قیمت مناسبی به دست مشتری برسانند. فروش این محصول در تمامی فروشگاه های عرضه ال ای دی در سراسر کشور انجام می شود.

تمام سعی ما تولید محصول با کیفیت و درجه 1 می باشد که شایسته شما عزیزان باشد.

پنل ال ای دی چند وات بخریم؟

پنل ال ای دی چند وات بخریم؟

برای محیط های 12متری معمولاً از پنل 12وات ال ای دی استفاده می‌شود، برای روشنایی آشپزخانه نور بیشتری لازم است که از ال ای دی های 20 تا 24وات می‌توان استفاده کرد برای اتاق خواب که نور کمتری استفاده می‌شود 12 تا 15 وات مناسب است برای پذیرایی و محیط‌های بزرگ‌تر از 24 تا 30 وات پنل ال ای دی بهترین گزینه است ، برای پارکینگ هم می توان از ال ای دی دارای 12 وات استفاده کرد .در محیط های بزرگ تر با متراڑ بالاتر می توان از پنل های 24 وات با فاصله معین استفاده کرد.برای لوستر هم از پنل ال ای دی با وات پایین مفید است، زیرا در مصرف انرژی برق صرفه جویی می شود.

بهترین پنل ال ای دی سقفی روکار و توکار کدام است؟

پنل ال ای دی سقفی با اجزای LED با استفاده از فناوری اس ام دی ساخته می شوند. تفاوت بین پنل و لامپ LED در شکل ظاهری آن ها است. پنل ها با توجه به مکان مناسب خود برای نصب در سقف ، به شکل مسطح تولید می شوند. این پنل ها را می توان به صورت پنل های روکار و توکار تولید کرد و به دست مشتری رساند. پنل ها سقفی به یک قاب خاص نیاز دارند و پنل های توکار در داخل سقف یا سقف کاذب نصب می شوند. که هر کدام طراحی منحصر به فرد و زیبای خود را دارا هستند.

پخش عمده پنل ال ای دی دور شیشه در تهران

پخش عمده پنل ال ای دی دور شیشه در تهران

پخش عمده پنل ال ای دی دور شیشه ای در تهران به صورت گسترده انجام می شود. این پنل ال ای دی بسیار پرکاربرد و پر مصرف می باشند و توسط شرکت های تولید کننده به سراسر کشور ارسال می‌شود و عرضه این محصول توسط این شرکت ها به خوبی انجام می گردد.

برای خرید این پنل های ال ای دی با کیفیت دور شیشه ای تنها کافی است سری به سایت ما بزنید و این محصول را سفارش دهید. فروشندگان ما این محصول را با کیفیت عالی در اولین فرصت به دست شما می رساند عرضه و پخش این محصول به صورت گسترده توسط شرکت ما انجام می گردد. تمام تلاش خود را می‌کند تا رضایت مشتریان را جلب نماید چرا که ما این اعتقاد را داریم که سرمایه اول یک شرکت یا برند مشتریان آن می باشد.

با اطمینان خاطر از محصولات ما دیدن کنید و لامپی که برازنده منزلتان هست را انتخاب و سفارش دهید.

موارد مصرف پنل ال ای دی دور شیشه

موارد مصرف پنل ال ای دی دور شیشه

برای داشتن شرایط نوری بهتر، استفاده از پنل ال ای دی دور شیشه ای انتخاب بسیار مناسبی می تواند باشد. از ویژگی مثبت این نوع لامپ می توان به شیشه موجود در دور پنل اشاره کرد که به هنگام روشن شدن هاله نوری زیبایی تولید می کند.

پنل ال ای دی دور شیشه ای، در سه مدل تک رنگ ( آفتابی، مهتابی، نچرال ) و هر سه حالت در یک محصول ( با هر بار روشن و خاموش کردن رنگ نور به آفتابی، نچرال و مهتابی تغییر رنگ می دهد ) موجود می باشد و قطر برش آن ۶ تا ۸ سانتیمتر است.

پنل دور شیشه ای دارای خنک کننده ای از جنس آلومینیوم است که در زمان روشن شدن حرارت اضافه را به بیرون منتقل کرده و طول عمر لامپ شما را افزایش می دهد تا هم زمان که از روشنایی لامپ لذت می برید نگران از بین رفتن و سوختگی لامپ نباشید.

پخش پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه زیر قیمت بازار

پخش پنل ال ای دی 24 وات دور شیشه زیر قیمت بازار

پخش عمده پنل LED

پخش عمده و تعداد بالای پنل های دور شیشه ای با بالاترین میزان بازدهی و طول عمر بسیار بالا به همراه طراحی منحصربه فرد و زیبا در بازار انجام می شود و همه ساله مشتریان محصول، اعم از اکثر نمایندگی ها و عمده فروش ها برای تامین اقلام مورد نیاز خود به این مرکز مراجعه می کنند. پنل دور شیشه در وات های مختلف موجود می باشد و جایگزین مناسبی برای چراغ های هالوژنی به حساب می آید و از طیف رنگی بی شماری برای جلب رضایت شما برخوردار است.

با افزایش بی شمار خریداران برای پنل ال ای دی در وات های متفاوت در سر تا سر کشورمان تعداد شرکت های پخش کننده زیادی شروع به کار کرده اند که این محصولات را با درجه کیفیت بالا و البته به نرخی مناسب به مشتریان خود ارائه می دهند. در برخی از مناطق کشور تعداد شرکت پنل ال ای دی به صورتی افزایش پیدا کرده که این تعدادی از این شرکت ها سعی می کنند تا انواع این محصولات را به صورت تضمینی به همراه گارانتی با نرخی ارزانتر از شرکت های رقیب خود به تمامی خریداران ارائه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.