فروشنده عمده پنل گرد روکار 24 واتی ال ای دی

انواع پنل های ال ای دی به دلیل داشتن ویژگی ها و خصوصیات مختلف با استقبال بسیاری از مردم مواجه هستند. امروزه این نوع پنل ها در طرح ها، مدل ها، سایز ها و وات های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند که از جمله مهمترین و اصلی ترین آنها می توان به پنل گرد روکار 24 واتی ال ای دی اشاره کرد. ولی با این وجود قیمت این محصول در بازار بسیار متغیر است و نوسان بسیار زیادی دارد. اما می توان با مراجعه به فروشنده عمده پنل گرد روکار 24 واتی ال ای دی انواع مختلف و متنوع این محصولات را به صورت عمده و کلی و با ارزانترین قیمت خریداری نمود.

خصوصیت ها و ویژگی های قابل توجهی در تولید این پنل گردها تعبیه شده اند که آن ها را بسیار چشمگیر تر و جذاب تر از قبل در دید مشتری ها قرار داده اند. پنل ال ای دی روکار گرد یکی از محصولات پر فروش و مورد توجه است که در بازار یافت می شود.

فروشنده عمده پنل گرد روکار 24 واتی ال ای دی

آشنایی با مشخصات پنل گرد روکار 24 واتی ال ای دی

آشنایی با مشخصات پنل گرد روکار 24 واتی ال ای دی امروزه به علل و دلایل مختلف بسیاری از مردم به خرید و استفاده از انواع پنل های گرد می پردازند. این پنل ها دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می باشند که سبب محبوبیت و رواج روزافزون آن در میان مردم شده است. چرا که انواع این محصول می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد و در بخش ها و سازمان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

از جمله مشخصات اصلی و مهم پنل گرد روکار 25 واتی ال ای دی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ابعاد: یکی از مهمترین و اصلی ترین مشخصات این کالا، مربوط به ابعاد آن می شود. اگر چه پنل ها ابعاد مختلفی دارند، ولی با این حال پنل 24 واتی ال ای دی روکار، در ابعاد 2.8 در 29.8 در 29.8 سانتی متری تولید می شود.
  • شکل ظاهری: پنل ها شکل های مختلفی دارند. اما پنل 24 واتی به شکل گرد تولید می شود.
  • توان: همان طور که از نام این پنل ها بر می آید، توان آنها 24 وات است.
  • میزان روشنایی: با وجود این که توان این محصول، 24 وات می باشد، ولی با این حال، از میزان روشنایی بالایی برخوردار است و میزان روشنایی آن در حدود 2300 لومن می باشد.
  • ولتاژ: از دیگر مشخصه های پنل ها باید به ولتاژ آن اشاره کرد که ولتاژ این پنل 240 ولت می باشد.
  • طول عمر:یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتورهای مدنظر در پنل ها، طول عمر آنها می باشد. این پنل ها از طول عمر 50 هزار ساعت برخوردار می باشد.
  • رده انرژی: امروزه یکی از اصلی ترین ویژگی ها و مشخصات پنل ها، رده انرژی آنهاست که بر روی پنل درج می شود. رده مصرف انرژی در این پنل ها A مثبت می باشد.
  • فرکانس عملکرد: در نهایت باید به فرکانس عملکرد پنل های روکار 24 واتی ال ای دی اشاره کرد که در حدود 50 الی 60 هرتز می باشد.

پنل ال ای دی 24 واتی به خاطر طول عمر بالایی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است چرا که شما به این امر واقف هستید اگر هزینه ای برای محصولی پرداخت می کنید می توانید مدت زمان بسیار طولانی از آن بهره ببرید برخلاف محصولات مشابه که در بازار وجود دارند و علاوه بر مبلغ بالایی که برای خرید آن هزینه می کنید ، متوجه خواهید شد این پنل گردها در مدت زمان کوتاهی به دلایل مختلف یا خراب می شوند یا می سوزند و به این ترتیب نمی توانند خواستگاه شما را مرتفع سازند. ولی با وجود همه این اوصاف پنل گرد طول عمر بالایی دارد.

امروزه با توجه به بحران انرژی و هزینه هاي بسیار بالایی که در تولید انرژی به کار می رود، همگان را بر آن داشته تا از وسیله هایی استفاده کنند که مصرف انرژي کمتری دارند. در این میان یکی دیگر از مواردی که در استفاده از این پنل می توان به آن اشاره کرد مصرف انرژی در این نوع پنل ها است. این محصول دارای رده انرژی a مثبت است ، به این معنی که شما از وسیله ای استفاده می کنید که در بهترین حالت استفاده می شود و کمترین مصرف انرژی را دارد از این رو بسیار مقرون به صرفه است. و نه تنها هزینه ای که برای خرید آن صرف کرده اید را پرداخت کرده است بلکه سود سر شماری را برای شما به ارمغان آورده است.

از جمله نکاتی که در تولید این محصول بسیار مورد توجه قرار گرفته است میزان روشنایی آن است. ابن محصول با مصرف کمترین میزان انرژی روشنایی بسیار زیادی تولید می کند. مشخصاتی که در تولید آن به کار رفته است و طراحی دقیق و مهندسی و توجه ویژه به جزئیات خاصی که در استفاده از تک تک قسمت های آن به کار رفته است، باعث شده است که روشنایی فوق العاده ای را دریافت کنید. به این معنی کهبه جای استفاده از چندین محصول با داشتن یک عدد از این پنل گرد روکار 24 واتی ال ای شما روشنایی را تجربه می کنید که باور نکردنی است.

بهترین مدل های پنل گرد روکار 24 واتی ال ای دی

بهترین مدل های پنل گرد روکار 24 واتی ال ای دی یکی از ویژگی هایی که این محصول دارد، تنوع بالا در مدل های آن می باشد. مدل های مختلف و متنوع آن سبب شده است که امروزه بتوان از انواع این پنل ها در محل های مختلف استفاده کرد.

از جمله بهترین و محبوب ترین مدل های این پنل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنل روکار مدل آفتابی
  • پنل روکار مدل مهتابی
  • پنل های سه حالته

علاوه بر این مدل ها می توان به مدل های دیگر پنل گرد 24 واتی ال ای دی اشاره کرد، که امروزه در بازار وجود دارند. انواع مدل های مختلف و متنوع این محصول در رنگ ها و ولتاژهای مختلف تولید می شوند و خریداران متناسب نیاز خود می توانند از آن خریداری و استفاده نمایند.

انواع این پنل ها همگی کم مصرف بوده و برای استفاده از مکان هایی مانند اداره، شرکت ها، مجتمع های تجاری و حتی مغازه ها و غیره بسیار مناسب می باشند.

با در نظر گرفتن تنوع بسیار بالا در تولید این محصول می توان به جد گفت که انتخاب را برای مشکل پسندان بسیار راحت کرده است و به راحتی با هر سلیقه ای ست می شود .

آشنایی با وات های پنل های ال ای دی روکار گرد

آشنایی با وات های پنل های ال ای دی روکار گرد یکی از مشخصه هایی که پنل های ال ای دی روکار گرد دارد، می توان به وات های مختلف آن اشاره کرد. انواع این پنل ها، امروزه در طرح ها و وات های مختلف تولید و به بازار ارائه می شوند.

از جمله وات های این ال ای دی ها، می توان به 7 وات، 18 وات، 24 وات، 12 وات و غیره می توان اشاره کرد.

انواع مختلف وات های این کالا، سبب می شود که خریداران و مشتریان بر اساس محل و مکانی که می خواهند پنل ال ای دی را در ان نصب کنند، به انتخاب و خرید آن بپردازند.

از این رو، لازم است در زمان خرید، حتما به وات های مختلف این محصول توجه کرد و بر این اساس اقدام به خرید نمود. جنس انواع مختلف این پنل ها، از آلومینیوم می باشد که در برابر انواع شرایط جوی مختلف و تغییرات دمایی بسیار مناسب می باشند.

علاوه بر این ها، باید گفت که پنل های روکار و یا توکار ال ای دی گرد، فارغ از این که چند وات باشند، همگی دارای طول عمر بالا می باشند و می توان برای مدت زمان طولانی تر از آنها استفاده نمود.

در کنار این ها، باید به امکان و قابلیت نصب راحت تر و آسان تر آنها و همچنین نوردهی بالا این محصولات اشاره کرد که از قدرت نوردهی بسیار مناسبی برخوردار می باشند.

در نهایت به دیگر ویژگی انواع پنل های گرد باید اشاره نمود و آن هم نداشتن هر گونه مواد سمی است. به همین دلیل برای سلامتی چشم های انسان هیچ گونه ضرری ندارد.

تنوع وات در تولید این محصول و همچنین استفاده از آلومینیوم در تولید آن باعث شده است که این محصول مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

فروشنده پنل ال ای دی روکار و توکار گرد

فروشنده پنل ال ای دی روکار و توکار گرد برای خرید انواع پنل ال ای دی روکار و یا توکار گرد، راه ها و روش های مختلفی وجود دارد. از این رو، خریداران و مشتریان می توانند با استفاده از این راه ها، محصولات و جنس مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند.

یکی از بهترین و مناسب ترین راه های خرید این کالا، مراجعه به فروشنده پنل ال ای دی روکار و توکار می باشد. با مراجعه به به فروشنده این محصول می توان انواع پنل ها را به صورت عمده و کلی و با ارزان ترین قیمت خریداری کرد.

علاوه بر این برای خرید، می توانید از سایت فروش پنل های ال ای دی استفاده کنید و انواع مختلف آن را سفارش دهید. برای سفارش این کالا، تنها کافیست که در این سایت، ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت سفارش های ثبت شده را آماده کرده و به آدرس خریداران ارسال کنند.

خرید از سایت، مزیت های زیادی دارد که از جمله آن می توان به باکیفیت ترین و ارزان فیمت تر اشاره نمود.

برای خرید پنل 24 واتی ال ای سایت ها و فروشندگان بسیاری وجود دارند. با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر می توان اطمینان خاطر از خرید خود داشت.

آشنایی با مشخصات پنل گرد روکار 24 واتی ال ای دی

آشنایی با مشخصات پنل گرد روکار 24 واتی ال ای دی این پنل ها دارای مشخصات قابل توجه بسیاری هستند . از جمله این مشخصات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تنوع بسیار بالا در تولید این محصول به صورت لامپ های مهتابی و آفتابی و سه حالته
  • مصرف انرژی بسیار کم آن و رده انرژی A مثبت
  • روشنایی بسیار بالا

این سه دلیل اصلی در کنار مشخصات بسیار زیاد این محصول آن ها را در زمره بهترین و محبوب ترین محصولات روشنایی قرار داده است‌.

بهترین مدل های پنل گرد روکار 24 واتی ال ای دی

بهترین مدل های پنل گرد روکار 24 واتی ال ای دی پنل ال ای دارای مدل ۶ای مختلفی است که می توان از این مدل ها به انواع آفتابی و مهتابی و سه حالته اشاره کرد. روشنایی فوق العاده ای که در تولید این مهتابی ها وجود دارد آن ها را در زمره بهترین محصولات روشنایی در بازار قرار داده است. تنوع بسیار بالا در تولید این مدل ها انتخاب را برای خریداران آسوده کرده است و با هر نوع دیزاین و طراحی قابل ست کردن است.

دلایل محبوبیت پنل گرد روکار

دلایل محبوبیت پنل گرد روکار پنل گرد محبوبیت بسیاری در بین خریداران دارد‌ . چرا که هم از لحاظ مصرف انرژی دارای رده A مثبت است و بسیار کم مصرف و کم هزینه است. هم از لحاظ میزان تولید روشنایی با توجه به طراحی خاصی که در آن صورت گرفته است نور بسیار بالایی دارد. طراحی خاص و زیبای آن و میزان تولید روشنایی در کنار مصرف انرژی کمی که دارد این پنل ها را در زمره محبوب ترین محصول های روشنایی قرار داده است.

قیمت پنل ال ای دی روکار گرد 24 واتی

قیمت پنل ال ای دی روکار گرد 24 واتی پنل ال ای دی را می توان یکی از محصولات پرفروش در بازار دانست که شرکت ها و فروشنده های بسیاری در امر فروش آن فعالیت می کنند. برای استعلام قیمت می توان به این سایت ها و فروشگاه های معتبر مراجعه کرد و محصولی را خریداری کرد که هم اصل و هم دارای ضمانت و خدمات پس از فروش باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.