فروشنده بزرگ پنل ال ای دی توکار

پنل های دیواری که امروزه با دو طرح روکار و توکار تولید می شوند دارای طرفداران زیادی شده اند این پنل ها عمری در حدود ۱۰ سال دارند و باعث بهتر روشن شدن محیط خانه و یا ادارات میشوند.

نور پنل های سقفی LED، همیشه ثابت است و با گذشت زمان تغییر نمی کند باید گفت که این پنل ها ۹۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی می کنند و همین امر باعث شده تا روزانه به طرفداران این پنل ها افزوده شود.

فروشندگان بزرگ پنل ال ای دی توکار و روکار محصولات خود را به صورت های مختلف از جمله اینترنتی به فروش می‌رسانند و متقاضیان خرید می توانند با مراجعه به سایت خرید خود را ثبت و انجام دهند.

فروشنده بزرگ پنل ال ای دی توکار

نحوه ی کارکرد پنل ال ای دی

نحوه ی کارکرد پنل ال ای دی پنل های سقفی توکار و روکار که امروزه مورد استفاده خیلی از مصرف کنندگان قرار گرفته است بسیار پرطرفدارند تا جایی که بسیاری از ساختمان ها در هنگام ساخت فضایی برای این پنل ها تعبیه می‌کنند تا از این پنل‌ها استفاده شود.

باید دقت کنیم که استفاده از این پنل ال ای دی مقاوم باعث صرفه جویی در مصرف برق شده و هزینه‌های مصرفی برق را بسیار کاهش می دهد از طرفی عمر این پنل ها زیاد بوده و باعث صرفه جویی در مصرف هزینه های خرید لامپ های اضافی می گردد.

پنل های سقفی همگی دارای یک قاب و روکشی از جنس آلومینیوم سبک هستند

طراحی این روکش و تعبیه آن در لامپها برای متمرکز کردن نور و زیباتر کردن محیط می باشد تا هدر رفت نور را به حداقل ممکن و بهینگی انتشار نور را به حداکثر خود برساند.

ابعاد متنوع پنل ال ای دی توکار

ابعاد متنوع پنل ال ای دی توکار پنل های سقفی ابعاد مختلفی دارند و در اندازه های بزرگ و کوچک و متوسط تولید می‌شوند نوع کوچک این پنل ها در ابعادی مانند لامپ های هالوژنی و لامپهای ال ای دی می باشد و پنل های بزرگ در ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی متر تولید می‌شوند که مناسب برای محیط های بزرگتری مانند محیط های اداری می باشند.

باید دقت شود در هنگام خرید که چه نوع پنلی مدنظر شما عزیزان میباشد پنل های روکار و توکار در ابعاد متفاوت و مختلفی مانند مستطیلی و مربعی ساخته و در اختیار عزیزان قرار می گیرد ابعاد این پنل ها ۳۰ در ۳۰، ۶۰ در ۶۰، ۳۰ در ۶۰ و ۳۰ در ۱۲۰ سانتیمتر می باشد.

نوع دیگر این پنل ها به شکل دایره ای با ابعاد کوچکتر طراحی شده اند پنل ال ای دی گرد که مناسب برای منازل مسکونی و راهروها می باشد روش نصب این پنل ها تا حدی با لامپ های معمولی متفاوت است و در هنگام خرید باید ابعاد تعبیه شده در ساختمان را در نظر گرفت و بعد از آن اقدام به خرید پنل ال ای دی کرد.

بعد از خرید پنل مورد نظر در ابعاد و توان مناسب که بر اساس سایز ساختمان متفاوت است پنل را به همراه کاور و لامپ درون آن در محفظه مخصوصی که در سقف تعبیه شده است پیچ می کنند. پنل ها در سقف باید از یکدیگر فاصله استاندارد داشته باشد تا بهترین بازده روشنایی را داشته باشد.

مراکز خرید پنل ال ای دی توکار

مراکز خرید پنل ال ای دی توکار پنل ال ای دی توکار و روکار که امروزه بسیار پرطرفدار شده، در مراکز فروش این پنل به صورت های مختلف عرضه می گردد عزیزانی که تمایل به خرید این پنل را دارند می توانند به صورت های مختلف از جمله اینترنتی خرید خود را انجام دهند و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند زیرا خرید اینترنتی واسطه ها را حذف کرده و بسیار به صرفه بوده است.

در صورت استفاده از خرید تلفنی می توانید با استفاده از شماره های معتبر که در سایت قرار داده شده است، تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان خبره ما بهره برده و بر اساس متراژ و شرایط ساختمان خود بهترین نوع پنل را سفارش داده و خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.