فروشنده انواع پنل ال ای دی سقفی

پنل ال ای دی سقفی نوعی از وسایل روشنایی هستند که برای جایگزینی چراغ های سقف فلورسنت معمولی طراحی شده اند. آنها یکی از بهترین گزینه های روشنایی برای تنظیمات داخلی هستند. مدتی است که فناوری LED به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، اما چراغ های صفحه ای که از این فناوری استفاده می کنند در بازار بسیار جدید هستند و به دلیل ظاهر زیبا و ویژگی ها و طراحی نوآورانه در حال پیشرفت هستند که می توانید برای خرید انواع پنل به فروشنده معتبر آن مراجعه فرمایید.

فروشنده انواع پنل ال ای دی سقفی

راهنمای انتخاب بهترین پنل ال ای دی

راهنمای انتخاب بهترین پنل ال ای دی یکی از مهم ترین راهنمای انتخاب صحیح محصول این می باشد که جنس و رنگ آن را مورد بررسی قرار دهید تا با استفاده این بررسی بتوانید یک انتخاب صحیح و ارزشمندی را داشته باشید آلومینیوم بهترین جنس برای قاب است و برای قاب پشتی نیز استفاده می شود. خود LED ها معمولاً از آلومینیوم، آرسنید و گالیوم ساخته می شوند. ناخالصی ها برای ایجاد الکترون های آزاد و افزایش رسانایی مواد نیمه هادی اضافه می شوند. این نا خالصی ها همچنین می توانند رنگ نور را تعیین کنند، به همین دلیل است که می توان رنگ مورد نظر را بدون استفاده از فیلتر به دست آورد. چراغ های LED همچنین می توانند نور سفید تولید کنند.

مزایای استفاده از پنل ال ای دی ایرانی

مزایای استفاده از پنل ال ای دی ایرانی اولین مزایای استفاده از پنل ال ای دی اصل این بوده که نور ملایمی را از خود ساطع خواهد کرد چرا که صفحه راهنمای LED نوعی ماده نوری است که هنگام اتصال به منبع تغذیه، روشنایی روشن و یکدست را ارائه می دهد. صفحه راهنما و پخش کننده با هم کار می کنند تا نور یکنواخت و گسترده و نرم تولید شود. فناوری مورد استفاده در نورپردازی شروع سریع را ممکن می سازد. هیچ زمزمه، سوسو زدن یا تداخل RF وجود ندارد.

یکی دیگر از مزایای مهم محصول به کم مصرف بودن آن دلالت دارد نورپردازی LED در مقایسه با سایر وسایل روشنایی مانند لامپ های رشته ای و حتی چراغ های فلورسنت جمع و جور (CFL) انرژی بسیار کمتری مصرف می کند. مصرف برق یک لامپ LED حدود 6 وات تخمین زده می شود که می تواند کیفیت نور را مشابه لامپ هایی که حداقل دو برابر برق مصرف می کنند ، تولید کند.

پنل ال ای دی ایرانی به دلیل قابلیت استفاده بسیار طولانی شهرت دارد. متوسط لامپ LED می تواند تا 60000 ساعت استفاده شود، بسیار بیشتر از عمر تخمینی لامپ رشته ای 60 وات که فقط 500 ساعت است، و CFL ها که بین 6000 تا 15000 ساعت هستند و همچنین احتمال سوختگی آنها کمتر است. در حقیقت، طول عمر آنها نه با اندازه گیری تعداد واقعی ساعاتی که چراغ ها به کار خود ادامه می دهند ، بلکه با اندازه گیری تعداد ساعاتی که آنها در محدوده روشنایی رضایت بخش به کار خود ادامه می دهند ، محاسبه می شود. هنگامی که میزان لومینسانس 30 درصد کاهش می یابد، آن زمان است که لامپ ها باید تعویض شوند.

از جمله مزایای اصلی چراغ های LED می توان به قابلیت سفارشی سازی آنها اشاره کرد. به دلیل نازک بودن آنها – و حداقل در نوع دوم تابلو هایی که در بالا توضیح داده شد – به نحوی که LED ها در خود پنل تعبیه شده اند ، می توان آنها را تقریباً به هر شکل دلخواه شکل داد. اینها به آنها اجازه می دهد تا در مواردی که استفاده از نورهای معمولی رشته ای دشوار یا غیرممکن است استفاده شوند ، مانند نور پس زمینه برای نوارهای قالب دار.

قیمت خرید پنل ال ای دی سقفی

قیمت خرید پنل ال ای دی سقفی قیمت پنل ال ای دی از دیگر مزایای مهمی می باشد که سبب گردیده تا رضایت بسیار زیادی را برای تمامی مشتریان عزیز به همراه داشته باشد برای اینکه بتوانید از قیمت خرید مناسب این محصول بهرمن گردیده است طریق این سایت یک خرید بسیار با کیفیتی را به صورت متنوع از انواع گوناگون این پنل های سقفی برای خودتان به عمل آورید تا شاهد قیمت مناسب آن باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.