عرضه کننده پنل ال ای دی روکار گرد در تهران

عرضه کننده پنل ال ای دی روکار گرد در تهران، سایر مدل های توکار و معلق مربع و مستطیلی را نیز به فروش می رساند. شرکت های عرضه کننده بزرگ و معتبر را می توان شناسایی کرد و با قیمت مناسب و ارزان کالای روشنایی مورد نیاز خود را با وات معین و سایز دلخواه خریداری نمود.

این مرکز به عنوان عرضه کننده انواع پنل و فروش اینترنتی محصولات خود، در تلاش است تمام سفارش پنل ال ای دی روکار را با بسته بندی مناسب به دست خریدار محترم برساند.

عرضه کننده پنل ال ای دی روکار گرد در تهران

پنل ال ای دی روکار گرد چیست؟

پنل ال ای دی روکار گرد چیست؟

پنل های ال ای دی بر اساس اینکه در کدام قسمت از سقف قابلیت نصب شدن دارند به سه دسته قابل تقسیم اند:

  1. پنل ال ای دی روکار
  2. پنل ال ای دی توکار
  3. پنل معلق

اما اگر بخواهیم تقسیم بندی خود را بر اساس شکل ظاهری پنل داشته باشیم در آنصورت دسته بندی ها به قرار زیر خواهند بود:

  • پنل ال ای دی دایره ای یا گرد
  • پنل ال ای دی مربع
  • پنل ال ای دی مستطیلی

یکی از کاربردی ترین انواع پنل های ال ای دی که به جهت روشنایی فضای ساختمان از آن استفاده می شود، پنل ال ای دی گرد است که سطح مقطع آن دایره ای شکل بوده و در بسیاری از اماکن قابلیت نصب دارد.

پنل ال ای دی گرد دارای یکسری خصوصیات و ویژگی های مثبت است که به جهت آگاهی بیشتر، در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

  • تولید همزمان نورهای رنگی با طیف وسیع 16 میلیون رنگ
  • تولید حرارت کمتر نسبت به لامپ های رشته ای قدیمی
  • به کمک یک سیستم خنک کننده، حرارت قطعات پنل را می توان کاهش داد. (هر چه قدر پنل های ال ای دی در دمای پایین تری کار کنند طول عمرشان بیشتر خواهد بود.)
  • تولید نور یکنواخت و ملایم
  • امکان تولید نور برای فضاهای بزرگتر با توان های ثابت

تقسیم بندی توان های ورودی پنل ال ای دی روکار

پنل های ال ای دی روکار بر اساس توان های ورودی به چند دسته تقسیم می شوند:

  • پنل ال ای دی 3 وات
  • پنل ال ای دی 6 وات
  • پنل ال ای دی 7 وات
  • پنل ال ای دی 12 وات
  • پنل ال ای دی 24 وات
  • پنل ال ای دی 30 وات

معمولا هر چه توان الکتریکی بیشتر باشد، میزان نوری که به محیط تابیده می شود هم بیشتر است.

اینکه از هر پنل ال ای دی با توان مشخص در کجاها استفاده می شود سوال مهمی است که می خواهیم بدان پاسخ دهیم. معمولا توان انتخابی به ابعاد فضا بستگی دارد. هر چه قدر فضا بزرگتر باشد توان پنل ال ای دی مورد استفاده هم بیشتر است درحالیکه برای فضاهای کوچکتر مانند اتاق های خانه و ادارات، پنل هایی با توان کمتر بیشتر بکار می آیند.

توان پنل با قیمت هم رابطه دارد. معمولا پنل های LED توان بالا گران قیمت تر اند.

نحوه ساخت پنل ال ای دی روکار گرد

جزئیات نحوه ساخت پنل ال ای دی روکار گرد و دیگر مدل های توکار و روکار، نزد سازندگان و تولیدکنندگان این حوزه محفوظ است اما در مورد کلیت آن می توان به چند مورد کلی زیر اشاره نمود.

  • مثلا اینکه پنل های ال ای دی از کنار هم چیده شدن ال ای دی های کوچکتر و از قرار گرفتن شان در یک مدار الکترونیکی ساخته می شوند.
  • در ساخت برخی از پنل های ال ای دی جدیدتر، از یک سیستم هوشمند به منظور قطع و اتصال برق استفاده می گردد و در دیگر نمونه ها، شدت تابش نور پنل ال ای دی به کمک یک نوع سنسور سنجش، کم و زیاد می شود.
  • در تولید بعضی از پنل های ال ای دی، آلومینیوم بکار رفته است. بدنه آلومینیومی پنل می تواند حرارت بالای تولید شده توسط ال ای دی ها را به محیط انتقال داده و اینگونه با کاهش دما، موجب افزایش طول عمر ال ای دی شود.

عرضه بهترین پنل ال ای دی روکار گرد

بهترین پنل ال ای دی روکار و توکار (اعم از گرد، مربعی و مستطیلی)، آنهایی هستند که از قطعات باکیفیت و درجه یکی ساخته شده اند چرا که محصولات الکترونیکی بسیار حساس بوده و از کار افتادن قطعه کوچکی از آنها می تواند عملکرد کل دستگاه را مختل کند از همین روی تولیدکنندگان و سازندگان نسبت به این موضوع حساس و دقیق هستند تا مبادا جنسی نامرغوب را روانه بازار کنند.

در طرف مقابل عرضه کننده و فروشنده نیز همیشه تمایل دارد تا بهترین محصولات کارخانه ها و شرکت های را در اختیار داشته باشد تا با فروش کالایی باکیفیت برای خود اعتبار بدست آورد.

عرضه بهترین پنل ال ای دی روکار و توکار گرد از طریق کلیه مراکز پخش و دفاتر شرکت ها، انجام می گیرد.
اگر به عنوان یک خریدار بالاخص خریدار عمده قصد تهیه انواع پنل ال ای دی را دارید پیشنهاد می کنیم در انتخاب مرکز خرید خود دقت کنید تا بتوانید هم از تنوع بالای محصولات قابل عرضه بهره ببرید و هم با قیمتی مناسب خرید خود را انجام دهید.

اما سوال مهم و اساسی اینکه بهترین عرضه کننده های پنل ال ای دی کشور را چگونه می توان پیدا نمود؟

تهران پایتخت ایران است به همین دلیل بسیاری از دفاتر شرکت ها و کارخانه ها در آنجا واقع شده اند. از طرفی دیگر موقعیت جغرافیایی شهر تهران بسیار عالی است و در هر استانی که ساکن باشید می توانید خود را در کمترین زمان ممکن به تهران برسانید.

لذا با توجه به این دو مورد می توان به یقین گفت که اکثر فروشندگان و عرضه کننده های پنل ال ای در تهران حضور دارند.

اما مراجعه حضوری به تهران در کنار تمام مزیت هایی که دارد عیوبی نیز دارد:

  1. هدر رفت وقت و زمان
  2. صرف هزینه

اما آیا راه حلی وجود
ندارد که بتوان بدون هدر دادن زمان و هزینه، انواع پنل ال ای دی را براحنی خرید
کرد؟

هیچ کاری نیست که راه حلی برایش وجود نداشته باشد.

امروزه عصر عصر ارتباطات و تکنولوژی است و در سراسر دنیا عمده شرکت های بزرگ کارهای خود را از طریق بستر قدرتمند اینترنت انجام می دهند. در ایران نیز شرکت های دوراندیش و حرفه ای با داشتن سایت های اینترنتی و آنلاین، بصورت قدرتمند در حال تبلیغات هستند تا مشتریان خود را افزایش داده و در نتیجه فروش داخلی و خارجی خود را تقویت نمایند.

سایت آنلاین پیش رو از جمله سایت هایی است که به کمک آن می توانید با بهترین عرضه کنندگان پنل های ال ای دی ارتباط برقرار کرده و اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مشتریان عزیز ضمن استعلام قیمت و خرید عمده انواع پنل LED با کمترین قیمت، می توانند سایر دستگاه های اندازه گیری مورد نیاز را نیز تهیه نمایند. خرید اجناس مورد نیاز بصورت یکجا از طریق یک مجموعه، می تواند هم بصرفه باشد و هم سبب شود تا با پایین ترین قیمت محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید.

همان طور که می دانید امروزه در انواع لامپ ها و پنل ها فناوری های جدیدی به وجود آمده است، که بدون شک بی تاثیر بر کیفیت آنها نیست یکی از این پنل های نسل جدید، پنل ال ای دی می باشد که در نوع خود مزایای زیادی در مقایسه با پنل های دیگر دارد، از جمله ساز گاری با محیط زیست که عمده دلایل آن عدم استفاده از سرب در ساخت و تولید این پنل ها می باشد و دومین مزایای عمده پنل های ال ای دی، توان مصرفی کم آنها می باشد که همواره جز رده های انرژی Aو++Aمی باشند.

تفاوت پنل ال ای دی روکار و توکار

تفاوت پنل ال ای دی روکار و توکار پنل ها به صورت های مختلف در بازار به فروش می رسند این نوع پنل ها علاوه بر شکل ظاهری متفاوت که دارند می توانند از نظر ساختاری نیز متفاوت باشند، از جمله شکل ظاهری این نوع پنل ها می توان به مستطیلی، دایره ای، مربعی، شکل از آنها اشاره کرد اما عمده تفاوت آنها در ساختار آنها می باشد که به پنل روکار و توکار معروف هستند که در ادامه به معرفی مختصری از این دو پنل پرداخته می شود:

پنل ال ای دی روکار: پنل ها برای نصب نیاز به پیش زمینه در نصب آنها در فصای مورد نظر است، پنل های روکار از جمله پنل هایی می باشد که به هر قسمت از دیوار، سقف، نرده های فلزی و چوبی و استندها بدون محدودیت قابل نصب و استفاده می باشند که این عدم محدودیت در استفاده آنها یکی از مزایای ویژه پنل روکار می باشد.

پنل ال ای دی توکار:این نوع پنل ها برای نصب باید در داخل دیوار، سقف، یا هرمکان دیگر قرار گیرند، زیرا الزامات لازم برای نصب این نوع پنل ال ای دی، نصب آن هنگام ساخت کلی فضای مورد نظر است، به عنوان مثال در هنگام ساخت یک محل تحصیلی برای نصب پنل ال ای دی باید در مرحله ی سیم کشی برق ساختمان اقدام به نصب پنل ال ای دی توکار شود.

سفارش انواع پنل ال ای دی روکار گرد

سفارش انواع پنل ال ای دی روکار گرد همان طور که می دانید پنل ها از جمله پرکاربرد ترین وسیل های نور زا می باشند که علاوه بر طول عمر مفید، طیف رنگی متنوع، مصرف کم انرژی و زیبایی خارق العاده، فواید بیشمار دیگر نیز دارند، این پنل ها اغلب در راهرو لابی ها هتل ،مرکز تحصیلی، ورزشگاه ها، اتاق های کنفرانس ، و حتی خانه های مسکونی استفاده می شود، از این رو با توجه به استقبال ویژه خریداران از این نوع پنل در دهه اخیر، این مرکز به عنوان مراکز فروش انواع پنل روکار، معلق، توکار سعی در ارائه این محصول با کیفیت حداکثری به سفارش دهندگان محترم در سراسر ایران می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.