صادر کننده پنل ال ای دی60*60

منازل ما به ویژه در شب های تاریک و ظلمانی با نور و روشنایی لامپ ها، جلوه می یابند. در گذشته روشنایی تنها در لامپ های رشته ای و مهتابی خلاصه می شد اما با پیشرفت علم و تکنولوژی، تولیدکنندگان، موفق شدند لامپ کم مصرف و پنل ال ای دی رنگی کنونی را تولید کنند. یکی از این پنل ها، پنل ال ای دی60*60 می باشند که به علت قیمت مناسب و کیفیت بالای آن، صادرکننده این محصول به کشورهای دیگر نیز می باشیم.

صادر کننده پنل ال ای دی60*60

انواع مختلف پنل ال ای دی موجود در بازار

انواع مختلف پنل ال ای دی موجود در بازار در سالیان اخیر که کارشناسان هشدار دادند منابع انرژی رو به پایان است دست اندرکاران این حوزه، دست به کار شدند و با تولید پنل های کنونی که مصرف انرژی پایینی دارند در این مسیر گام برداشتند. برخی از انواع پنل ال ای دی توکار موجود در بازار عبارتند از:

• پنل ال ای دی 60* 60: این پنل را هم به صورت روکار و هم توکار استفاده می کنند. در تولید آن ازSMD استفاده می شود که سبب افزایش نور و عمر آن می شود. این محصول در توان های متفاوتی تولید می شوند.

• پنل ال ای دی 30* 30: پنل مذکور شبیه پنل 60* 60 می باشند و تفاوت آنها در طول ضلع آنها می باشد از این لامپ هم در سقف روکار و هم توکار استفاده می شود.

• پنل سقفی دور شیشه ای مربع و دایره: این پنل به صورت توکار نصب می شود و کاربرد آن جلوه بی نظیری به فضا می بخشند و با روشن کردن آن هاله ای از نور دور لامپ، دیده می شود و فضا را رمانتیک می کند.

• پنل سقفی توکار با قابلیت تغییر در سایز: به صورت دایره ای و توکار به کار برده می شود و در پشت خود گیره هایی دارند که می توانید برای سقف های غیر استاندارد از آن بهره بگیرید. این پنل ها در رنگ های آفتابی و مهتابی می باشند.

• پنل توکار سرامیکی: به شکل گرد و مربعی و از دو قسمت می باشند بخش داخلی که قطعات الکترونیکی در آن موجود می باشد و قسمت خارجی که بدنه سرامیکی آن می باشد و در دو نوع آفتابی و مهتابی موجودند و روی سقف های کاذب و توکار نصب می‌شوند.

روش صحیح نصب پنل ال ای دی

روش صحیح نصب پنل ال ای دی پنل توکاربه این ترتیب است که نیمی از پنل داخل دیوار و نیمی دیگر در بیرون بوده و از مزایای استفاده از آن، زیبایی و اشغال فضای کم می باشد. این چراغ ها در انواع مختلفی تولید می شوند و ما براساس نیاز و میزان نوری که در محیط نیازمندیم بهترین ها را بر می گزینیم. نصب پنل ال ای دی در سقف های مختلف امکانپذیر است که عبارتند از:

• سقف رابیتس: نوعی سقف کاذب می باشد و برای نصب پنل باید قبل از بستن رابیتس، مقدمات نصب آن فراهم شود و غلافی برای چراغ وصل شود.

• سقف کناف: این سقف از رابیتس سبکتر می باشد و قبل از اتمام کار کناف برای نصب پنل، باید لوله های برق، قرار داده شوند.

• سقف آجری: در این سقف، لوله برق را از بالای سقف جاگذاری می کنند و با توجه به اندازه و ابعاد پنل نصب می کنند.

• سقف فلزی: در این سقف با ابزار خاصی، با توجه به اندازه پنل برشکاری می شود.

• سقف mdf: این سقف نیز با ابزار خاصی مثل گردبر، برش داده می شود.

• سقف موزائیکی یا سرامیکی: باید مکان نصب چراغ پنل، مشخص شود تا نصاب قبل از وصل آن، برش کاری انجام دهد.

قیمت فروش پنل ال ای دی60*60

قیمت فروش پنل ال ای دی60*60 در فروشگاه مرکزی، پنل ال ای دی 60* 60 توسط فروشندگان ما در معرض فروش به مشتریان قرار دارد. این پنل ها که با بهترین تجهیزات و مواد اولیه توسط متخصصان ایرانی تولید شده اند بازار فروش خوبی دارند. به دلیل اینکه عرضه محصول که توسط همکاران ما انجام می گیرد بدون واسطه و در حجم عمده می باشد و مستقیم از کارخانه تولیدی به مرکز فروشگاهی ارسال می شود و به این ترتیب هزینه های اضافی حذف می شوند قیمت پنل ال ای دی باکیفیت بالا در فروشگاه ما، ارزان تر از همه جا می باشد.

شما می توانید برای خرید آن با قیمت مناسب به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی و یا به صورت اینترنتی به وب سایت ما مراجعه نمایید و این محصول را در حجم بالا از ما خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.