صادر کننده پنل ال ای دی مربع لوکس

پنل ال ای دی مربع دریچه انتشار نور در محیط با ویژگی نوردهی یکسان می باشد .صادرات پنل ال ای دی به علت دوست دار محیط زیست بودن این محصولات افزایش زیادیی داشته است این مزیت امتیاز بزرگی برای استفاده از آن در کشورهای مختلف است. این پنل ها تنوع بالایی دارند معروف ترین آن پنل ال ای دی لوکس می باشد که برای ایجاد جلوه ونمای عالی در ساختمان ها استفاده می شود.فروش پنل مربع از انواع دیگر بیشتر است.

صادر کننده پنل ال ای دی مربع لوکس

پنل ال ای دی مربع با طول عمر بالا

پنل ال ای دی مربع با طول عمر بالا با پیشرفت تکنولوژی در عرضه لامپ های روشنایی ،امروزه لامپ های جدیدی تولید شده اند تا جایگزین لامپ های فلورسنت باشند.

به این لامپ ها پنل ال ای دی می گویند. که خود این پنل ها به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند.

پنل ال ای دی مربع یکی اززیرمجموعه های پنل ال ای دی می باشد که با استفاده ازجدیدترین تکنولوژی‌ها این پنل ها طراحی و به بازار عرضه شده است. این پنل در شکل مربعی تولید می شود.

پنل مربعی به دو نوع تقسیم می شود یک نوع آن برای داخل ساختمان ها استفاده می شود و نوع دیگر آن برای بیرون ساختمان های مختلف کاربرد دارد.

این دو نمونه در عین اینکه با هم شبیه هستند ولی از نظرکار باهم فرق دارند.برای روشنایی بیشتر ساختمان ها یا به عنوان یکی از ابزارهای اصلی دکراسیون استفاده می شوند.

در زمان کنونی به علت کمبود انرژی مشتریان به دنبال محصولاتی کم مصرف هستنداین پنل ها این خصوصیت را دارا می باشند.

برای نصب کردن پنل ها نیاز به مهارت خاصی وجود ندارد وبه راحتی می توانید آن ها را در ساختمان های مختلفی نصب وراه اندازی کنید.

مشخصات فنی پنل ال ای دی مربع 18وات

مشخصات فنی پنل ال ای دی مربع 18وات پنل ال ای دی مربع را با موادی از جنس آلومینیوم می سازند. آلومینیوم مهمترین نقش پنل را برعهده دارد چون هم از منبع نور آن نگهداری می کند.و هم در دفع کردن حرارتی که از روشنایی پنل تولید شده نقش دارد.

کارکرد آن به این صورت می باشد که سه سطح را در برمی گیرد.هم از منبع اصلی پنل مراقبت می کند وهم نو را انتشار می دهد.واخرین سطح آن دیفیوز را وصل کرده است.

دیفیوز لایه خاجی پنل ها است که می توان آن را مشاهده کرد. به کمک این وسیله نور به طور کاملا یکسانی در محیط پخش می شود.است.

این پنل ها را به شکلی می سازند که جای کمی در هنگام نصب کردن اشغال کند و در کل ظریف هستند. آن ها در عین اینکه ظریف ساخته شده اند دچار شکستگی نمی شوند.

خیلی کمتر از لامپ های دیگر خراب می شوند.آسیب داخلی هم نمی بینند.پس مقاوم هستند. هنگام روشنایی هیچ نور مضری تولید نمی کنند.

با این کار باعث اسیب دیدگی چشم نمی شوند.موادی که در ساختشان به کار رفته را می توان دوباره به چرخه تولید بازگرداند.

فروش مستقیم پنل ال ای دی مربع

فروش مستقیم پنل ال ای دی مربع پنل ال ای دی جزء جدید ترین محصولات روشنایی می باشد.در ساخت آن تکنولوژی بالا به کار رفته وجایگزین مناسبی به جای لامپ های پر مصرف محسوب می شود. به علت در دسترس بودن تکنولوژی ساخت پنل های ال ای دی،تولید آن مقرون به صرفه است. این پنل ها را در جاهای مختلفی از قبیل مکان هایی که با دوربین مدار بسته حفاظت می شوند. می توان استفاده کرد. به علت ویژگی های منحصربه فرد پنل های ال ای دی مثل کم مصرف بودن انرژی و کیفت بالا وزیبایی چشم نواز و طرح های مدرن آن ها طرفداران زیادی این محصولات دارند. فروش از هر دو روش مستقیم وغیرمستقیم صورت می گیرد. شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش شرکت برای بهره مند شدن از خدمات پس از فروش اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید. در روش خرید مستقیم به علت اینکه واسطه ها حذف می شوند. قیمت ها پایین تر محاسبه می شود. روش دیگر برای خرید پنل ال ای دی استفاده از اینترنت است با مراجعه به سایت و استفاده از خدمات فروش آنلاینی که فروشنده برای مشتریان خود قرار داده است. می توانید پنل ال ای دی را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.