صادرات پنل سقفی ال ای دی روکار شیله

آیا با پنل سقفی ال ای دی روکار برند شیله آشنایی داریدِ؟ آیا می خواهید از شرایط صادرات این محصول آگاهی لازم را به دست بیاورید؟ حال اگر قصد دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید به شما توصیه می کنیم این متن را تا انتها و با دقت مطالعه نموده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

صادرات پنل سقفی ال ای دی روکار شیله

شاخصه های پنل ال ای دی روکار سقفی برند شیله

شاخصه های پنل ال ای دی روکار سقفی برند شیله		امروزه از فروشگاه های ساده تا فروشگاه های زنجیره ای عظیم، از منازل مسکونی تا ساختمان های تجاری و اداره ها همگی برای تامین روشنایی محیط خود از پنل های LED استفاده می کنند. پنل های LED در واقع ابزاری برای روشنایی و ایجاد شرایط نوری مناسب می باشند که از تکنولوژی متفاوتی نسبت به دیگر چراغ ها بهره می برند. این پنل ها با طراحی مدرنی که دارند جایگزین مناسبی برای چراغ های فلورسنت محسوب می شوند.

پنل ها معمولا دارای قاب آلومینیومی سبکی می باشند که از سه لایه تشکیل شده است:

  • لایه های داخلی شامل چیپ های LED
  • صفحه هدایت کننده نور و دیفیوز
  • صفحه منعکس کننده نور

دیفیوز دقیقا در مقابل صفحه هدایت کننده قرار گرفته است تا بتواند نور را به صورت یکسان و یکنواخت در سطح پنل پراکنده سازد. صفحه هدایت کننده طوری طراحی شده تا در هنگام اتصال به منبع تغذیه، نوری روشن و همگن ایجاد کند.

روش نصب این پنل ها به سه صورت می باشد:

  1. نصب پنل به صورت روکار
  2. نصب پنل به صورت توکار
  3. نصب پنل به صورت معلق

پنل های دایره ای شکل معمولا به صورت معلق و پنل های مربع یا مستطیلی به صورت روکار و توکار استفاده می شوند.

دلیل نام گذاری چراغ پنلی توکار این است که منبع روشنایی آنها به طور کامل در سقف قرار می گیرد و هیچ بخشی از آن قابل مشاهده نمی باشد. به همین دلیل از این سبک بیشتر در نور پردازی های دکوراسیون داخلی منازل و مکان های تجاری استفاده می شود.

در چراغ پنلی های روکار منبع روشنایی بر روی سقف قرار دارد، در نتیجه مقدار نور تابشی آن نیز افزایش می یابد. از مزایای استفاده از چراغ پنلی های روکار، نورپردازی یکسان و یکنواخت در محیط نصب شده می باشد. این چراغ ها در انواع مدل های هوشمند و قابل کنترل تولید می شوند و در حالت کلی این چراغ ها محیط را مدرن تر و خاص تر جلوه می دهند.

چراغ پنلی های برند شیله، با کیفیت عالی و بی نظیر خود، جایگاه خاصی در بازار مصرف لامپ های الکتریکی به خود اختصاص داده اند. انواع محصولات این برند با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ساخته شده اند و نسبت به لامپ های قدیمی مصرف انرژی کمتری دارند و در عین حال نوری که از لامپ های پنلی شیله تولید می شود نوری با روشنایی بیشتر و کیفیت بالاتر است.  

معرفی کلی پنل های ال ای دی برند شیله

معرفی کلی پنل های ال ای دی برند شیله	از آنجایی که انتخاب منبع نور در شب نقش مهمی در سلامت بینایی دارد، انتخاب این منبع نوری مناسب که بتواند نوری با کیفیت و استاندارد را تولید کند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت شیله انواع محصولات خود را با موفقیت وارد بازار مصرف نموده است. کافی است شما با این محصولات آشنایی کافی داشته باشید و بتوانید در مواقع لزوم هر یک از آنها را خریداری کنید.

در اینجا می خواهیم انواع پنل های ال ای دی برند شیله را به لحاظ شکل ظاهری و عملکرد آن مورد بررسی قرار دهیم. در این پنل ها جنس بدنه از پلی کربنات مرغوب بوده که در قسمت لامپ با شیشه ترکیب شده اند. انواع چراغ پنلی شیله به صورت دور ساده و دور شیشه ای طراحی شده اند و این شرکت سعی کرده است سلیقه مشتریان خود را به بهترین وجهی در تولید این چراغ ها به کار بگیرد. 

برای معرفی کلی پنل های ال ای دی برند شیله در اینجا می خواهیم با ویژگیهای مهم آنها آشنا شویم:

  • این پنل ها دارای ظاهری زیبا با ضخامت کم هستند.
  • در مقایسه با چراغ های قدیمی عمر طولانی تری دارند.
  • روشنایی آنها بدون پرش و حالت چشمک زن می باشد.
  • به دلیل عدم استفاده از گازهای فلورسنت با محیط زیست بسیار سازگار هستند.
  • نصب آن به آسانی به صورت توکار یا روکار انجام می شود.
  • رنگ نور این پنل ها در دو رنگ آفتابی با روشنایی زرد و مهتابی با روشنایی سفید رنگ طراحی شده است.

در مراکز تجاری، سالن های کنفرانس و سالن های عمومی اجتماعات می توانید انواع ال ای دی روکار سقفی برند شیله را که به محیط زیبایی خاصی می بخشند مشاهده نمایید.

چگونگی تولید پنل ال ای دی شیله

چگونگی تولید پنل ال ای دی شیله شرکت شیله توسط عده ای از متخصصان صنعت برق، به عنوان نماینده انحصاری شرکت گونسان الکتریک ترکیه از سال 1387 در ایران شروع به کار کرد. امکانات بی همتای آزمایشگاهی و رعایت استانداردهای بین المللی ضامن کیفیت تمام محصولاتی است که تحت نام این شرکت تولید می شوند.

از نکات ویژه این پنل ها، نداشتن گاز سمی و اشعه های مضر در ساخت آنها می باشد. متاسفانه در گذشته در تولید لامپ های کم مصرف از این گازهای سمی استفاده می شد که سبب آسیب های جبران ناپذیری به چشم و پوست انسان می شد.

در تولید محصولات این شرکت، زیبایی و ایمنی با هم در آمیخته است بنابراین می توانید با اطمینان آنها را خریداری کرده و استفاده نمایید. همچنین، هر پنل ال ای دی شیله، دارای گارانتی 7 روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری بوده و دارای 24 ماه ضمانت تعویض و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشند.

روش صادرات پنل سقفی ال ای دی روکار شیله

روش صادرات پنل سقفی ال ای دی روکار شیله محصولات شرکت شیله با کیفیت بسیار بالایی که دارند در بازارهای داخلی و خارجی متقاضیان زیادی دارند. این شرکت فعالیت های صادراتی محصولات خود را، به خصوص صادرات پنل سقفی ال ای دی از نوع روکار و توکار را از چند سال پیش شروع کرده است.

بازارهای هدف در کشورهای آسیای میانه و همجوار از سال های پیش آغاز گردیده و تا کنون محصولات متعددی شامل انواع لامپ های فوق کم مصرف، پروژکتورهای تخت ال ای دی و دیگر محصولات الکتریکی صادر کرده است.

برای اطلاع از روش صادرات پنل سقفی ال ای دی و دیگر محصولات شرکت شیله می توانید با کارشناسان متخصص در این حوزه ارتباط برقرار کنید.

مشاوران کارآزموده و باتجربه آماده پاسخگویی به همه سوالات شما بوده و در مسیر مورد نظر شما را راهنمایی می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.