صادرات پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات به افغانستان

پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات از نمونه تجهیزات نوری است که تولید آن در کشور در مقدار انبوه صورت گرفته و علاوه بر تامین نیاز بازار داخل عملیات صادرات آن به کشور های همسایه نظیر افغانستان و عراق نیز صورت می گیرد.

صادرات پنل ال ای دی روکار گرد 60 وات به افغانستان

دسته بندی انواع مدل های پنل ال ای دی روکار 60 وات

دسته بندی انواع مدل های پنل ال ای دی روکار 60 وات		مدل های مختلفی از پنل ال ای دی وجود دارد که با توجه به نوع نصب به سه گروه تقسیم می شوند. این گروه ها عبارتند از:

  • پنل ال ای دی توکار
  • پنل ال ای دی روکار
  • پنل ال ای دی معلق

منظور از نصب روکار آن است که بر روی سقف اجرا شده و تنها قسمت های داخلی در داخل آن قرار می گیرند. مدل های روکار خود به چندین مدل تقسیم می شوند که شامل موارد زیر می شوند:

  • پنل ال ای دی سه حالته با دو رنگ که از سه بخش تشکیل شده و با دو رنگ قابل تغییر طراحی شده است. تکنولوژی به کار رفته در ساخت این لامپ ها تراشه های اس ام دی هستند که طول عمر بالا و طراحی منحصر به فرد دارند. ویژگی دو رنگ بودن این پنل ها امکان استفاده از هر دو رنگ را به صورت همزمان یا به صورت جدا ممکن می سازد.
  • پنل Black Light که نور در پشت پنل قرار داشته و به صورت مستقیم از سطح پنل ساطع می شود. 
  • پنل Edge Light که نور را از کناره ها وارد نموده و از سطح آن خارج می سازد. این نوع از پنل های ال ای دی یکی از محبوب ترین نمونه های تولیدی می باشند.
  • پنل دایره ای که شکل مدور داشته و انواع بزرگ آن به صورت معلق نصب شده و ابعاد کوچک آن به صورت طراحی توکار یا روکار قابل نصب است.
  • پنل مستطیلی و مربعی که با استفاده از این اشکال هندسی تولید شده و پنل های آسمان نما نمونه ای از آن می باشند.

انواع پنل ال ای دی روکار 60 وات در مدل های بیان شده قابل ساخت می باشند. 

تاریخچه صادرات پنل های ال ای دی در ایران

تاریخچه صادرات پنل های ال ای دی در ایران	ایران یکی از کشور های تولید کننده انواع تجهیزات نوری و روشنایی می باشد که در زمینه صادرات نیز از جایگاه و تاریخچه ای بس طولانی و درخشان برخوردار است.

بسیاری از شرکت های داخلی در این زمینه موفق به تولید تجهیزاتی در این زمینه شده اند که قابل رقابت با نمونه های برتر جهانی از نظر طراحی و کیفیت ساخت می باشند. 

در حال حاضر نمونه تولیدات ایرانی در زمینه تجهیزات نوری و انواع پنل های ال ای دی به کشور های همسایه نظیر افغانستان، ترکیه و عراق صادر می شود.

هز یک از این کشور ها متقاضی خرید مقادیر متفاوتی از پنل ال ای دی می باشند و محصولات ایرانی به صورت کارتنی و در تعداد سفارش گرفته شده به مقاصد این کشور ها صادر می شوند.

صادرات پنل ال ای دی در ایران با ارزآوری قابل توجه همراه بوده است و ضمن ایجاد فرصت اشتغال برای نیرو های جوان داخل کشور سبب افزایش و رونق تولید ملی نیز شده است.

صادرات این تجهیزات در گروه صادرات غیر نفتی قرار گرفته و به نوعی اقتصاد کشور را از وابستگی به صنعت نفت بی نیاز می سازد. این مورد یکی از مهمترین مواردی است که توسط کارشناسان حوزه اقتصاد همواره مورد توجه قرار گرفته است.

بهترین مدل های صادراتی پنل ال ای دی روکار گرد

بهترین مدل های صادراتی پنل ال ای دی روکار گردپنل های گرد نوعی از پرکاربردترین پنل هستند که قابل نصب به صورت روکار بوده و در بهترین مدل های صادراتی به بازار دیگر کشور ها صادر می شوند.

صادرات پنل ال ای دی توسط کارخانجات معتبر و شرکت هایی صورت می گیرد که موفق به طی مراحل اداری و همچنین تولید محصولاتی با کیفیت برتر شده اند.

مد های صادراتی پنل ال ای دی همواره دارای یک سری خصوصیات مشترک هستند که به نوعی آنها را از دیگر ارقام مشابه متمایز ساخته است. این خصوصیات عبارتند از:

  • دارای استاندارد های لازم تولید هستند و مجوز های معین شده را نیز دارند.
  • در ساخت آنها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است به همین دلیل کیفیت تولیدی آنها بالاست.
  • در مدل های متنوع با طراحی های منحصر به فرد ساخته می شوند که در نوع خود بی نظیر بوده و سلایق مختلف در آن در نظر گرفته می شوند.
  • پنل ال ای دی مناسب محیط ها و مکان های مختلف طراحی شده اند بنابراین در زمان خرید می توان نمونه و مدل مورد نظر را به تناسب مکان استفاده خریداری کرد.
  • رضایت مشتری و مصرف کننده از مهمترین مواردی است که تمامی تولید کنندگان به آن توجه داشته و آن را سرلوحه و هدف فعالیت های خود قرار داده اند.
  • بهترین خدمات از جمله ضمانت نامه فروش و خدمات گارانتی از سوی طراحان و تولید کنندگان برتر که ارائه دهنده نمونه های صادراتی هستند برای خریداران در نظر گرفته می شود.

شرکت های صادراتی پنل ال ای دی روکار گرد

شرکت های صادراتی پنل ال ای دی روکار گردشرکت های صادراتی واحد هایی هستند که به صورت تخصصی در امر صادرات و فروش پنل ال ای دی به دیگر کشور ها تبحر دارند.

فعالیت این شرکت ها در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی است و به همین دلیل نمی توان برخی فعالیت های آنها را با یکدیگر مشابه دانست به دلیل آن که برخی از این شرکت ها دارای زیر مجموعه و فعالیت های گسترده در این زمینه می باشند.

شرکت های صادراتی دارای یکی از واحد های مهم یعنی واحد بازاریابی و فروش هستند که به معرفی نمونه تولیدات جدید به بازار کشور های دیگر و جلب مشتری می پردازند.

به این ترتیب بازاریابان با معرفی نمونه محصولات جدید با قابلیت های آن می توانند مشتریان جدیدی پیدا کرده و میزان فروش را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهند.

پنل ال ای دی از مجموعه تولیدات صنعت نور و روشنایی است که از طراحی منحصر به فرد برخوردار بوده و جزء جدید ترین های این صنعت به شمار می آید. 

معرفی این کالا در مدل ها و ابعاد گوناگون سبب جلب مشتری شده و از آن جا که این قبیل کالا ها با کیفیت بالا تولید می شوند به همین دلیل رضایت خاطر خریدار و مصرف کننده را به دنبال دارند.

کسانی که قصد صادرات این کالا را دارند و دارای تجربه های لازم در این زمینه نمی باشند می توانند با شرکت هایی که دارای سابقه درخشان و طولانی در این امر هستند مشاوره نمایند.

مشاوره با این شرکت ها راهی بسیار مفید برای جلوگیری از بروز خطر های احتمالی و جدی برای افراد تازه کار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.