صادرات عمده پنل LED گرد توکار هالوژنی

پنل های گرد LED به عنوان لامپ های نور صفحه تخت شناخته می شوند ، نوعی چراغ که از منبع نور LED استفاده می کند و سطح را ساطع می کند. دستگاه روشنایی داخلی با کیفیت بالا است که قاب بیرونی آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و با اسپری رنگ زیبا شده است پنل های LED نه تنها جلوه های نورپردازی زیبایی دارند،بلکه احساس زیبایی و راحتی را برای افراد به ارمغان می آورد.

مراکز زیادی در کشور وجود دارند که پنل LED گرد توکار را می فروشند ولی هیچ کدام نتوانسته اند کالایی با کیفیت و اصلی در خدمت مشتریان خود بگذارند اما مرکز فروش ما با صادرات عمده پنل LED گرد توکار هالوژنی با کیفیت بالا و با بهترین استاندارد های روز دنیا نیاز شما مشتریان عزیز را برطرف میکند که بتوانید با استفاده از این کالا زیبایی و روشنایی را به منازل و فروشگاه های خود بیاورید.

صادرات عمده پنل LED گرد توکار هالوژنی

بررسی کیفیت پنل LED گرد توکار هالوژنی

بررسی کیفیت پنل LED گرد توکار هالوژنی

برخی از مهمترین مزایای این کالا این است که هنگام روشن شدن هیچ گونه سوسویی نمی زنند ، بدون سر و صدا هستند و هیچگونه نور UV مضر را تولید و پخش نمی کنند، آنها دارای ضریب توان بالا و پوسیدگی نور بسیار کم هستند ، به این معنی که در طول زمان کیفیت آن ها کاهش نمی یابد، پنل های گرد LED در رنگ های مختلف تولید می شوند شما می توانید رنگ سفید تک رنگ را انتخاب کنید، یا می توانید پنل های دو رنگ ، قرمز ، آبی ، سبز و موارد دیگر را انتخاب کنید.

پنل های گرد طراحی و درخشندگی زیبایی و شگفت انگیزی دارند این عامل باعث می شود برای هر فضایی ایده آل باشند زیرا مکمل دکوراسیون خانه ها و محل کار هستند تا هاله ای از ظرافت و تجمل را ایجاد کنند، نصب و نگهداری آنها آسان است و عمدتا به دلیل طراحی خلاقانه آنها و فناوری های نوآورانه موجود در این پنل ها باعث شده عمر طولانی به این دستگاه ها بخشیده شود.

این پانل های گرد درخشان بیشتر از سایر منابع نوری می درخشند بنابراین جریان الکتریکی کمتری مصرف می کنند و کاربران را قادر می سازند تا در قبوض برق خود صرفه جویی کنند، به دلیل میزان خرابی پایین نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند و این عامل باعث می شود برای هر فضایی که نیاز به نور زیاد دارد ایده آل باشند، از آنجا که آنها دارای استاندارد های جهانی هستند با بالاترین کیفیت ساخته شده اند.

لامپ های گرد توکار هالو ژنی سقفی توکار انتخابی مطلوب و بهینه برای نصب در فضاهای بسته می باشند زیرا نور ساطع شده از لامپ های هالوژن ال ای دی توکار در مقایسه با مدل های قدیمی لامپ ها کاملاً متفاوت بوده و سایه ایجاد نمی کنند.

رنگ اکریلیک مورد استفاده شده برای صفحات سبک پنل LED گرد در برابر شکسته شدن و جهت مقابله با بسیاری از مواد شیمیایی خورنده بسیار مقاوم است و همچنین می توانند درجه حرارت، سرما و رطوبت را به طور چشم گیری تحمل کنند.

راهنمای خرید بهترین پنل LED گرد توکار هالوژنی

راهنمای خرید بهترین پنل LED گرد توکار هالوژنی

در هنگام خرید پنل LED باید به نکات زیر توجه کنیم:

لامپ های هالوژن سقفی از جمله بهترین منابع نوری برای نصب و نورپردازی در داخل سقف ها هستند که با داشتن طیف رنگی استاندارد از اقبال عمومی برخوردار هستند، پنل‌ها در دو رنگ آفتابی و مهتابی تولید می شوند به استثنای مدل‌های دو رنگ، اگر برای اولین بار پنل LED گرد توکار هالوژنی را خریداری می کنید حتما ترکیبی از رنگ آفتابی و مهتابی را انتخاب‌ نمایید.

پنل های ال ای دی توکار برای بخش هایی استفاده می‌شوند که از قبل به منظور جای گذاری پنل طراحی شده‌اند مانند سقف‌های پارکت،مشبک و… اما برای سقف‌های معمولی از این نوع پنل نمیشود استفاده کرد زیرا به دلیل ابعاد گرد و برامدگی پشت آن ها در دیوار معمولی قرار نمی گیرند.

ازجمله عوامل دیگر که باید در خرید این محصول دقت کرد 1. میزان وات پنل که رابطه مستقیم با مصرف برق دارد 2. میزان محافظت در برابر گرد و غبار و ضربه3. اندازه پنل که با توجه به نیاز خودمان انتخاب کنیم.

این پنل‌ها با توجه به نیاز مصرف کننده ها در ابعاد مختلف و به شکل دایره ساخته و تولید می‌شوند و دارای دو نوع قاب ساده و قاب دور شیشه‌ای هستند که مدل قاب شیشه ای طرفداران بیشتری دارد.

شرکت پخش پنل LED گرد توکار هالوژنی

شرکت پخش پنل LED گرد توکار هالوژنی

پنل LED هالوژنی بسیار پر کاربرد می باشد که نصب آنها آسان است و مدیریت آنها در دراز مدت بسیارراحت بوده و علاوه بر این هدایت نور و گرمای بسیار خوبی نیز دارند، این پنل ها بسیار مقرون به صرفه هستند و در طیف وسیعی از اندازه ها و رنگ ها مختلف وجود دارند که تنها تفاوت بین پنل های LED گرد و مستطیل یا مربع این است که شکل آنها متفاوت است و به غیر از این همه این پنل ها عملکردها و ویژگی های یکسانی دارند که مخصوصاً برای ایجاد روشنایی درجه یک با قدرت بسیار بالایی طراحی شده اند که منجربه کاهش مصرف برق می شوند.

شرکت ما در زمینه فروش و پخش پنل LED توانسته در ایران جزء بزرگ ترین شرکت های توزیع این کالای با کیفیت باشد و توانسته با کیفیت ترین و استاندارد ترین پنل LED گرد را تولید کند که حتی به دلیل استاندارد بالای این کالا باعث شده تا به بازار های فروش خارج از کشور صادر شود و شما مشتریان محترم می توانید در رابطه با خرید این کالا سفارشات خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید تا کارشناسان مربوطه ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

فروشگاه عرضه پنل LED گرد توکار هالوژنی

فروشگاه عرضه پنل LED گرد توکار هالوژنی

عرضه پنل LED گرد توکار درایران سالانه بیش از 40 هزار عدد می باشدکه تولید پنل LED صادراتی در اکثر کارخانه جات کشورمان به صورت حرفه ای انجام می شود که موجب می شود این کالا از ایران به دیگر کشور ها صادر شود و در کشورهای همسایه طرفداران زیادی بدست آورد،بازار فروش فروش پنل LED بسیار پر رونق می باشد و پس ازتولید این کالا به سرعت وارد بازار های کشور می شود که این محصول یکی از پرطرفدارترین نوع وسایل روشنایی در ایران است که دارای شکل، اندازه و رنگ متفاوت می باشندکه ما توانسته ایم بهترین و با کیفیت ترین پنل LED گرد را برای شما مشتریان محترم فراهم کنیم.

شما مشتریان محترم می توانید برای خرید این کالا همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.