صادرات انواع پنل ال ای دی جدید در بازار

پنل ال ای دی جدید نوعی ساطع کننده یا منعکس کننده نور می باشد. این محصول در بسیاری از صنایع استفاده می شود. این محصول در بسیاری از کشور های دنیا وجود دارد و از محبوبیت زیادی برخوردار است. این محصول بیشتر توسط معماران داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف برق این محصول بسیار ناچیز است.

صادرات انواع پنل ال ای دی جدید در بازار

آشنایی با انواع مدل های جدید پنل ال ای دی

آشنایی با انواع مدل های جدید پنل ال ای دی		ال ای دی یا همان LED به معنای دیود یا ساطع کننده نور می باشد که در مکان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

ال ای دی یک تکنولوژی جدید و به روز است که به دلیل کاراییهایی که دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است.

این محصول بسیار کم مصرف می باشد و به همین علت توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع ال ای دی ها قادر به این هستند که با مصرف انرژی بسیار پایین نور ملایم و یکنواختی را به فضای مورد نظر بدهند. 

از نظر هزینه به طور کلی پنل های ال ای دی ارزان تر از سیستم های روشنایی قدیمی در می آیند و به صرفه تر هستند.

پنل ها به دو نوع کلی پنل های بک لایت و پنل های اج لایت تقسیم می شوند که از نظر کارایی تقریبا در یک سطح قرار دارند. 

پنل های بک لایت نسبت به پنل های ال ای دی اج لایت از ۲۵ درصد نور بیشتر برخوردار هستند. این محصول عموما از جنس آلیمینیوم ساخته شده که وزن بسیار سبکی دارد و می توان ان را به راحتی در مکان مورد نظر نصب نمود.

ال ای دی ها معمولا به سقف وصل می شوند و نور را از بالا به پایی هدایت می کنند. استفاده از این محصول می تواند ظاهری خاص و زیبا به فضای مورد استفاده شما بدهد.

تولید پنل ال ای دی هم اکنون در ایران و بسیاری از کشور های جهان صورت می گیرد.

پنل های ال ای دی ویژگی های لازم را به عنوان یک منبع روشنایی دارا هستند و حتی در برخی مواقع بهتر از لامپ های قدیمی عمل می کنند. 

این محصول در مغازه های مختلف، پاساژها، هتلها،بیمارستانها و درمانگاه ها، فرودگاه ها و … استفاده می شود.

نحوه تولید پنل ال ای دی های صادراتی

نحوه تولید پنل ال ای دی های صادراتی	پنل های LED در بسیار از اماکن استفاده می شوند. ساخت پنل های LED هم اکنون مورد توجه بسیاری از کشور های جهان قرار گرفت است. در کشور ما هم چندین سال است که تولید این محصول در دستور کار قرار گرفته.

در ابتدا باید توجه داشت که پنل های LED صادراتی باید به بهترین شکل ممکن تولید شود و کیفیت بالایی داشته باشد. 

برای تولید این نوع پنل ها احتیاج به دو منبع تغذیه داریم. برای کنترل کردن ان هم معمولا از کنترل های مخصوصی استفاده می کنند. 

برای ساخت پنل های ال ایدی لازم است که کمی با سیم کشی و کار با انواع مدارها آشنا باشید و اگر هنوز پنل ال ای دی تولید نکرده اید بهتر است نمونه های کوچک ان را بسازید. 

امروزه ساخت پنل های led با دستگاه های پیشرفته و اتوماتیکی انجام می شود که به سرعت و به راحتی محصول مورد نظر را تولید می کنند. 

شما با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توانید شیوه کار این نوع دستگاه را مشاهده کنید و اگر قصد راه اندازی این صنعت را دارید بهتر است ‌که با یک فرد با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید. 

کشور های وارد کننده و صادر کننده پنل ال ای دی

کشور های وارد کننده و صادر کننده پنل ال ای دیهم اکنون ال ای دیها به علت مصرف کم برق و کارایی های فراوان در بسیاری از کشور های دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع پنل ها به راحتی می توانند حرارت را از درون خود خارج کنند و جلوی خرابی و از بین رفتن را بگیرند. 

این مدل پنل ها با نور بسیار بالا و عمر طولانی، همچنین مصرف برق بسیار کم می تواند بهترین گزینه برای استفاده کردن در شرکت و هتلها  و… باشد.

این محصول همچنین در مقایسه با لامپ های قدیمی دارای تنوع بیشتری هستند. عمر آنها نیز بیشتر از لامپ های قدیمی است و با نرم افزار های بسیاری سازگارند. 

هم اکنون کشور های پیشرفته و مدرن برای جلوگیری از هدر رفتن بیشتر منابع و صرفه جویی از پنل های led استفاده می کنند. 

کشور ما هم خوشبختانه از این دسته کشورها است که نوع پنل را مورد استفاده قرار می دهد. بخشی از پنل های مورد نیاز توسط خود کشور تولید می شود و بخشی نیز وارد می شود. 

کشور چین یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصول می‌باشد که محصولاتش را به ایران نیز صادر می کند. 

همچنین خود کشور ما هم به عنوان یک صادر کننده پنل ال ای دی در خاور میانه شناخته می شود که بخشی از تولیدات خود را به کشور های همسایه صادر می کند.

امیدواریم که با حمایت مسئولین این صنعت بیشتر شناخته شود و حجم صادرات کشورمان هر روزه افزایش پیدا کند. موفق و پیروز باشید.

شرکت صادراتی پنل ال ای دی جدید

شرکت صادراتی پنل ال ای دی جدید

هم اکنون در کشور‌ما ایران و همچنین بسیاری از کشور های جهان مراکز و فروشگاه هایی وجود دارند که اقدام  به توزیع و صادرات پنل ال ای دی می‌کنند. 

شما هنگام تهیه این محصول باید توجه داشته باشید که نمونه های بی کیفیت این محصول در بازار کشور موجود می باشد که می تواند در آینده برای شما مشکل ساز باشد پس حتما باید به کیفیت محصول انتخاب شده خودتان توجه ویژه ای داشته باشید. 

قیمت پنل ال ای دی شاید خنده دار بیاید ولی به عواملی همچون تورم، نوسانات بازار بورس و قیمت دلار بستگی دارد و در هر زمان قیمت خاصی دارد. 

شرکت ما مفتخر است که توانسته چندین سال بهترین و با کیفیت ترین نوع پنل ال ای دی را در بازار کشور پخش کند و رضایت مشتریان عزیز را تا حدود زیادی برآورده سازد. همچنین توانسته این محصول را به چندین کشور جهان صادر کند.

شما در این لحظه می‌توانید با سر زدن به سایت شرکت ما با انواع مختلف پنل ال ای دی آشنا شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. 

همچنین در این لحظه می توانید با تماس گرفتن با یکی از شماره های درون سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و مشورت های لازم در خصوص مناسبترین قیمت ال ای دی و نحوه تهیه آن را از آنها بگیرید.

امیدوارم از مطالب کمال استفاده ممکن را برده باشید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.