شرکت فروش پنل توکار دایره ای LED درجه یک

پنل های ال ای دی یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای روشنایی می باشد. پنل توکار دایره ای LED یکی از انواع این پنل هاست که به دلیل کارایی بالا و زیبایی خاصی که دارد طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی مایل به استفاده از آن ها هستند.

بنابراین شرکتهای زیادی هم تمایل دارند که در زمینه تولید و فروش آن ها کار کنند؛ و خوب البته صادرات این کالا را هم به کشورهای مختلف انجام می دهند.

شرکت فروش پنل توکار دایره ای LED درجه یک

بررسی ابعاد مختلف پنل توکار دایره ای LED

بررسی ابعاد مختلف پنل توکار دایره ای LED انواع پنل LED با توجه به ویژگی هایی که دارند گزینه بسیار مناسبی برای روشنایی داخلی ساختمانها هستند. برخی از ویژگی های این پنل ها از این قرار است: کیفیت نور خیلی خوب و طراحی های زیبا و متنوع، عمر مفید بالا و اینکه می توان طولانی مدت از آن ها استفاده کرد و همینطور مصرف برق بسیار پایین تر از لامپهای فلورسنت.

اجزای تشکیل دهنده این پنل ها از این قرار هستند: قاب های آلومینیومی که جزئی مهم و کاربردی در این پنل ها هستند به این دلیل که به مقدار زیادی جلوی هدر رفتن نور را می گیرند و بسیار سبک هستند. چیپ های LED و دیفیوزر و همچنین صفحه هدایت کننده نور دیگر اجزای داخلی این پنل ها هستند؛ و یکی دیگر از اجزای مهم این پنل ها، صفحه انتهایی آن هاست که نقش مهمی در دید کلی این نوع از چراغها دارد.البته هیت سینک هم جزئی مهم و ایمنی بخش این پنل ها می باشد.

فن آوری خاصی که در تولید این چراغها به کار رفته باعث شده تا هنگام روشن کردن آن ها خیلی سریع و بدون هیچ گونه لرزش یا حتی تولید اشعه روشن شوند. از آن جایی که این لامپها هیچ گونه اشعه ای تولید نمی کنند و همچنین از آن جایی که تمام موادی که این پنل ها با آن ها تولید می شوند قابل بازیافت هستند پس می توان گفت که این لامپها بسیار برای محیط زیست مفید و به صرفه هستند.

پنل LED درجه یک انواع مختلفی دارد و در طرحهای مختلفی در بازار ارائه شده است. یکی از این انواع پنل های مستطیل یا مربعی هستند و نوع دیگر آن ها پنل های دایره ای هستند که به صورت تو کار یا رو کار در مکانهای مختلفی مثل بیمارستان ها ، راهروها، درمانگاهها یا اتاق ها و…. قابل نصب هستند. همینطور پنل های edge light یا پنل های back light و همینطور پنل های سه حالته ی دو رنگ. که می توان بر اساس هدفی که از خرید داریم یکی از انواع آن ها را انتخاب و خریداری کرد.

یکی از نقاط قوت در ویژگیهای این پنل ها این است که به راحتی قابل تعمیر هستند و می توان آن ها را دوباره استفاده کرد. به این صورت که هم برد و هم بدنه آن ها قابل تعمیر هست.

راهنمای انتخاب بهترین پنل توکار دایره ای LED

راهنمای انتخاب بهترین پنل توکار دایره ای LED برای خرید پنل ال ای دی دایره ای درجه یک باید در نظر داشت که این نوع از پنل ها در دو مدل تو کار و رو کار تولید می شوند که برای اینکه مدل تو کار را بگیریم باید در هنگام ساخت ساختمان جای آن ها را در سقف آماده کرده باشیم اما در نوع رو کار لامپ دارای قابی است که درون آن قرار می گیرد.

پنل های دایره ای تو کار با برندها و کیفیت های مختلف تولید و همچنین از کشورهای دیگر وارد می شوند که برای خرید درست و با اطمینان باید بررسی کرد که برای این کار سایت های زیادی هستند که از طریق نمایندگی های انواع داخلی و خارجی این پنل ها ایجاد شده اند و هر کدام به بررسی ویژگیها و کیفیت پنل های خود پرداخته اند و حتی مدلهای کار خود را با بقیه مدلهای سایر برندها مقایسه کرده اند، بنابراین با مطالعه و بررسی این سایت ها می توان بهترین انتخاب را انجام داد.

همچنین می توان با مشاوران این نمایندگی ها مشورت کرد و با استفاده از نظرات آن ها به صورت حضوری استفاده کرد.

در خرید این پنل ها نکته ی دیگری که می توان در نظر گرفت توجه به نوع پنل است که آیا از نوع SMD است یا از نوع COB. که این مورد بستگی دارد به اینکه چه نوع نوری را بخواهیم داشته باشیم، نور متمرکز یا گسترده. پنل های SMD نور گسترده دارند و پنل های COB نور متمرکز و اینکه پنل های COB به دلیل نور متمرکز تری که دارند بیشتر کرم می شوند و نیاز به هیت سینک های قوی تری دارند و در نتیجه عمر آن ها کمی کمتر از مدل های SMD است.

پخش کنندگان بهترین پنل توکار دایره ای LED درجه یک

پخش کنندگان بهترین پنل توکار دایره ای LED درجه یک عرضه پنل LED همانطور که قبلا هم گفته شد به صورت غیر حضوری و همینطور حضوری صورت می گیرد که می توان با مراجعه به سایت های نمایندگی های آن ها یا مراجعه حضوری به نمایندگی ها خرید خود را انجام داد. تهران یکی از بهترین شهر ها برای مراجعه و پیدا کردن مراکز عمده فروشی این پنل ها هست که انواع برندهای داخلی یا خارجی را می توان به راحتی در آن جا پیدا کرد.

یکی از بهترین روشهای پخش پنل ال ای دی تو کار روش توزیع مستقیم است که به دلیل حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولیدی خیلی از نظر اقتصادی می تواند به صرفه تر باشد.

اکثر فروشندگان انواع رنگی و غیر رنگی این پنل ها را به فروش می رسانند و همینطور این پنل ها انواع SMD و COB دارند که اگر هدف شما پخش نور به صورت گسترده و غیر متمرکز باشد بهتر است از نوع SMD سفارش دهید و اگر هدف پخش نور متمرکز است خیلی بهتر است که نوع COB را سفارش دهید.

صادرات انواع پنل توکار دایره ای LED درجه یک

صادرات انواع پنل توکار دایره ای LED درجه یک صادر کننده پنل LED می تواند به راحتی این کالا را که در کشور به خوبی و با کیفیت بالا تولید می شود را به کشورهای همسایه و همچنین سایر کشورها صادر کند. از آن جایی که این کالا همانطور که گفته شد تمام قطعاتش قابل بازیافت است و نوری بدون تولید اشعه از آن ساطع می شود مورد توجه مشتریان زیادی قرار دارد و یکی از کالاهایی است که ارز آوری زیادی برای کشور دارد.

از آن جایی که کارشناسان و مهندسان خیلی خوبی در کشور وجود دارند و همچنین رعایت استانداردهای بالای جهانی در تولید این پنل ها توسط تولید کنندگان داخلی خوشبختانه این محصول بازار صادرات خوبی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.