شرکت توزیع پنل توکار دایره ای LED دیواری

پنل توکار دایره ای LED, به منظور ایجاد شرایط نوری بهتر تولید شده است که دارای قاب آلومینیومی با وزنی سبک، و دارای ۳لایه هستند و برای جلوگیری از به هدر رفتن روشنایی تنظیم شده اند. و لایه های داخلی شامل دیفیوزر، چیپ های ال ای دی، صفحه هدایت کننده ی نور است . پنل‌های LED معمولاً توسط هیت‌سینک تجهیز می‌شوند تا ایمنی را تضمین نمایند.

بخش مهم دیگر در پنل، صفحه ی انتهایی پنل است که بر روی دید کلی چراغ‌های روشنایی موثر است.هم چنین، صفحه منعکس‌کننده نور دقیقاً در پشت صفحه هدایت‌کننده نور جای گرفته است.

شرکت توزیع پنل توکار دایره ای LED دیواری

ویژگی کیفی پنل توکار دایره ای LED

ویژگی کیفی پنل توکار دایره ای LED ویژگی پنل عبارتند از: مصرف انرژی بسیار کم پنل، کیفیت نور عالی آن، انعطاف پذیری در طراحی ال ای دی، طول عمر بالای پنل، دوستدار محیط زیست و نداشتن جیوه در آن، طیف رنگی مختلف و افت نوری کم و… از ویژگی های پنل هستند و طبق سلیقه ی افراد انواع مختلفی دارند که در این موضوع از پنل توکار دیواری صحبت به میان می آید. بطور کلی دارای دو ابعاد بزرگ و ابعاد کوچک تقسیم میشود .که درصورت انتخاب پنل بزرگ به صورت دایره ای، باید آن را به صورت معلق نصب نمود، و درصورت انتخاب پنل بصورت ابعاد کوچک، بصورت تو کار نصب شود.

پنل توکار در رنگ ها وطیف های سه گانه اند، که عبارتند از: آفتابی، مهتابی و طبیعی.برای نگه داری پنل ها باید آنها را در جای خشک و سرد و مرطوب نگه داری نمود یا در مکان هایی که احتمال نشت آب یا ریزش آب وجود دارد، نصب نشود. این محصول را در مجاورت اشیاء قابل اشتعال مانند کاغذ یا پارچه نگذارید. از تماس دست با محصول در زمان روشن بودن و یا اندک زمانی پس از خاموشی به سبب حرارت بالا خودداری کنید.

.دیفیوزر در مقابل صفحه هدایت‌کننده ی نور قرار گرفته و کار آن توزیع نور به طور یکنواخت و مساوی در سطح پنل است.در زمان نصب، تعویض و تمیز کردن محصول، جریان برق را قطع کنید. اطمینان حاصل نمایید که نصب یا تعویض این محصول در گستره ولتاژ مناسب اتفاق افتاده است. این محصول را با تجهیزات کنترل‌ کننده نور به کار نبرید.

2نکته طلایی در انتخاب پنل توکار دایره ای LED

2نکته طلایی در انتخاب پنل توکار دایره ای LED دو نکته ی طلایی در انتخاب پنل توکار این است که باید بدانیم کدام پنل برای محیطمان مناسب تر است و اگر سقف بلندی دارد، از پنل با ابعاد کوچک یا ضعیف تر انتخاب نکنیم، بلکه از پنل های با ابعاد بزرگتر و با کیفیت تر استفاده کنیم. هرچه پنل با کیفیت تر باشد، لزوما بازدهی نور بیشتری دارد و مقاوم تر است.

نکته ی دیگر این است که از پنلی استفاده شود که بسته به محیط باشد، مثلا اگر برای محیط کوچک نیاز داریم، نباید از پنل خیلی بزرگ استفاده کرد باید متناسب با مکان مورد نظر باشد.

مراکز تولید پنل توکار دایره ای LED

مراکز تولید پنل توکار دایره ای LED تولید پنل LED، امروزه با مارک های متنوع و خصوصیت های خود، تولید و عرضه میشود و متناسب با نیاز مشتریان است.در بازار، در توزیع پنل توکار، با مدلهای بروز و جدیدی از این محصول آشنا خواهید شد که جلوه ی خاص و شیکی دارد و مورد قبول همگان است. توزیع این پنل ها هم بصورت حضوری است که میتوان در بازار، بصورت حضوری تماشا کرد و بهترین گزینه را انتخاب کرد یا به فروشگاه ها و کارخانه ها ی توزیع رفت و خریداری نمود و هم بصورت غیر حضوری یا سفارش آنلاین است که میتوان در سایت های معتبر، تمامی پنل های موجود را دید و پنل مورد نظر را انتخاب و بعد آن را سفارش داد.

امروزه تمامی توزیع کنندگان، کارخانجات و … در توزیع این محصول تمامی تلاش خود را، براین میدارند تا محصولی با کیفیت به ارمغان بیاورند و هدف اصلی آنها جلب رضایت مشتری است که از کار آنها رضایت داشته باشند. مشتریان میتوانند با خیال راحت خریدهایشان را انجام دهند و انتظار بر این است تولید کنندگان محصول با کیفیت و با ضمانتی را ارائه دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.