سفارش فروش پنل توکار دایره ای LED اعلا

امروزه تولید و توزیع پنل توکار دایره ای LED به دلیل کم مصرف بودنش و هم چنین طاهر زیبا و جذابیت آن بسیار زیاد می باشد. توزیع کننده پنل LED اعلا را به صورت مستقیم عرضه ی بازار می کند تا با قیمت معقولی در اختیار متقاضیان قرار گیرد. این نوع پنل ها امروزه جزء پر فروش ترین انواع پنل های توکار می باشد و مشتریان زیادی دارد. پنل‌ های دایره‌ای با ابعاد بزرگ به طور معمول به صورت معلق نصب می‌ گردند. پنل‌ های دایره‌ای با ابعاد کوچک به صورت توکار و روکار در بسیاری از مکان‌ ها از جمله اتاق خواب، راهرو ها، بیمارستان‌ ها، راه پله‌ ها و غیره می‌ باشد.

سفارش فروش پنل توکار دایره ای LED اعلا

حقایقی جالب درباره پنل توکار دایره ای LED

حقایقی جالب درباره پنل توکار دایره ای LED بیشتر در مورد پنل های توکار دایره ای بدانیم:

  • طراحی

پنل‌ های LED دارای یک قاب آلومینیومی سبک بوه که از سه لایه تشکیل شده و وجود این قاب به عنوان یکی از اجزای تشکیل دهنده آن مانع از هدر رفت نور و انرژی گرمایی می شود. لایه داخلی متشکل است از: چیپ‌های LED، صفحه هدایت‌ کننده نور و دیفیوزر

دیفیوزر مقابل صفحه هدایت‌ کننده نور قرار می گیرد و وظیفه اش توزیع نور به طور یکنواخت در سطح پنل می‌باشد. جایگاه صفحه منعکس‌ کننده ی نور در پشت صفحه هدایت‌ کننده نور می باشد. بخش دیگر در پنل، صفحه انتهایی آن می باشد که روی دید کلی چراغ‌ های روشنایی اثر گذار است. پنل‌ های LED با مجهز شدن توسط هیت‌ سینک ایمنی مورد نیاز را تامین می کنند.

  • کیفیت نور

صفحه هدایت‌ کننده LED نوعی ماده نوری، طراحی شده می باشد تا به هنگام اتصال شدنش به منبع تغذیه، نور یکپارچه ای را ارائه دهد. صفحه ی هدایت‌ کننده و دیفیوزر با هم دیگر نور یکنواخت را تولید می کنند. تکنولوژی بکار رفته در روشنایی پنل‌ ها، روشن شدن آنی و بدون هیچگونه لرزش نور، تابش اشعه فرا بنفش و… را برای پنل ها ایجاد می کند.

  • مواد و رنگ

قاب پنل که در پشت پنل می باشد از آلومینیوم تولید می شود و چیپ‌ های LED از آلومینیوم، آرسنید و گالیوم تشکیل می شوند. ناخالصی برای ایجاد الکترون‌ های آزاد و افزایش هدایت مواد نیمه‌ هادی اضافه می شود. این ناخالصی‌ ها قابلیت تعیین رنگ چیپ‌ ها را نیز دارند. چیپ‌ های LED نیز توانایی ایجاد رنگ سفید را دارند.

  • بهره‌وری انرژی

روشنایی LED در مقایسه با سایر منابع روشنایی (فلورسنت، لامپ های رشته ای، لامپهای کم مصرف و …) از مصرف انرژی کمتری برخوردار می باشد.

  • طول عمر

روشنایی LED از عمری طولانی برخوردار است به طور مثال میانگین مدت زمان استفاده از لامپ‌های LED در حدود 60 هزار ساعت می باشد، در حالی که میانگین مصرف لامپ‌ های 60 وات رشته‌ای در حدود 1500 ساعت و لامپ‌ های CFL بین 6000 تا 15000 ساعت است.

برای نحوه ی محاسبه طول عمر چراغ‌ ها نیاز به میزان ساعت‌ های عملکرد لامپ نیست، بلکه این محاسبه بر اساس مقدار ساعتی که چراغ در محدوده‌ ی درصد روشنایی مطلوب بوده، انجام می گردد. زمانی که درصد روشنایی به کمتر از ۳۰ درصد برسد، باید لامپ تعویض گردد. اگر هشت ساعت از پنل LED استفاده شود انتظار طول عمری به قدمت 17 سال را داریم و همین موضوع یعنی دارا بودن عمر طولانی و دوام برای تهیه و توزیع نور و روشنایی اهمیت ویژه ای در سیستم های روشنایی دارد.

  • پنل LED دوستدار سازگار با محیط زیست

تکنولوژی سبز به کاربرده شده در پنل‌ های LED سبب تأمین روشنایی می شود. پنل‌ های LED اشعه‌ای از خود ساطع نمی‌ کنند و در فرآیند تولیدشان هیچ نوع آلودگی ایجاد نمی‌ شود. همه ی مواد استفاده شده در تولید پنل‌ها قابل بازیافتند و همین مورد باعث توسعه پایدار اقتصادی می گردد.

  • طیف رنگی متنوع

در نور توسط پنل ها ناخالصی های افزوده شده سبب تعیین رنگ می شوند. به همین سبب در چراغ های پنل ال ای دی ، طیف رنگی روشنایی مورد نظر بدون استفاده از فیلتر ایجاد می شود.

  • پنل های LED فوق العاده باریک با اتلاف حرارت خوب

نور چراغ های این پنل بسیار نازک، ساده و شیک می باشد و می توان نورش را با توجه به شرایط مختلف تنظیم کرد و چشم بیننده را در برابر نور خیره کننده و ناخوشایند محافظت کند. پنل های ال ای دی با مجهز شدن به یک سیستم حرارتی و با دارا بودن قاب آلومینیومی (که هدایت حرارتی بالایی دارد) اتلاف حرارتی خوبی داشته که همین امر سبب بالا رفتن طول عمر چراغ می شود.

  • پنل LED سفارشی

مزیت اصلی چراغ های پنل ال ای دی سفارشی سازی آنهاست و چون LED ها باریک و نیز در پنل خود ثابت هستند این قابلیت را دارند که به هر شکل دلخواهی ساخته شوند. این قابلیت اجازه ی استفاده از آن ها برای مصارفی که در آن استفاده از لامپ های رشته ای سنتی دشوار و یا غیر ممکن بود استفاده شوند.

بررسی میزان مصرف انرژی پنل توکار دایره ای LED

بررسی میزان مصرف انرژی پنل توکار دایره ای LED

  • امکان کنترل روشنایی فضاها با استفاده از پنل LED

یکی از مزایای چراغ های پنل LED این است که روشنایی آنها را می توان توسط انواع برنامه های پویا کنترل نمود. به عنوان مثال در روشنایی و CCT از یک کنترل کننده خارجی مثل کنترل از راه دور PWM یا DMX512 می توان استفاده نمود. تنظیم نور خروجی در پنل های ال ای دی و رنگ نور چراغ پنل می تواند با توجه به نیاز و یا شرایط مختلف تنظیم شود. نوری که صدمه ای به چشم نمی زند و بینایی را در برابر اشعه و تابش خیره کننده و ناخوشایند نور محافظت می کند.

  • امکان سفارشی سازی چراغ های پنل LED مزیت اصلی چراغ های پنل ال ای دی سفارشی سازی آنهاست.

از آنجا که LED ها باریک و در پنل خود ثابت هستند توانایی تولید و ساخت به شکل دلخواه را دارا می باشند. عملکرد مناسب این پنل ها به هنگام نوسانات برق و یا وجود ولتاژ های کم و ناپایدار برق در برخی مناطق باعث شده تا این پنل ها از محبوبیت خوبی برخوردار شوند.

  • استفاده از این چراغ ها خطرات افزایش حرارت را مانند لامپ های رشته ای ندارد.

پنل ال ای دی برای استفاده در مناطقی با نگهداری تجهیزات روشنایی دشوار، ایده آل باشد و هم چنین اکریلیک مورد استفاده برای تولیدشان ، آنها را در برابر حوادث ناگهانی و بسیاری از مواد شیمیایی خورنده مقاوم کرده است. پنل های LED در برابر حرارت سرد و گرم و نیز رطوبت مقاوم بوده و همین مزیت سبب دوام آن ها برای نصب و راه اندازی در مکان هایی که تعمیر و نگهداریشان مشکل است، می شود.

توزیع کننده بهترین پنل توکار دایره ای LED اعلا

توزیع کننده بهترین پنل توکار دایره ای LED اعلا عرضه پنل LED توکار دایره ای رنگی به صورت مستقیم توسط توزیع کننده صورت می گیرد. این نوع پنل ها امروزه جزء پرفروش ترین انواع پنل های توکار بوده و به دلیل آنکه کم مصرف هستند، مشتریان زیادی تمایل به خرید آنها دارند. پنل های توکار دایره ای رنگی علاوه بر زیبایی ظاهری، همچنین قیمت مناسبی دارند.

از رایج ترین و بهترین روش ها برای پخش پنل LED گرد توکار می توان به روش پخش مستقیم اشاره کرد که در این روش تمامی هزینه های اضافی حذف می شود و از این رو قیمت محصول مورد نظر به صورت قابل توجهی کاهش می یابد؛ زیرا در پخش مستقیم هیچ واسطه ای در زمان خرید و فروش وجود ندارد و پنل ها به صورت مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده عرضه و پخش می شود.

فروش انبوه پنل توکار دایره ای LED اعلا

فروش انبوه پنل توکار دایره ای LED اعلا پنل ال ای دی رو کار سقفی یکی از انواع پنل های سقفی می باشد که در داخل ساختمان و روی سقف نصب می شود. این پنل ها در ابعاد مختلفی در بازار وجود دارند و می توانند نیاز صنعت برق و روشنایی را به یکی از زیباترین چراغ های روشنایی را تامین کنند. پنل LED عمده را می توان از فروشگاه هایی که بی واسطه قدام به عرضه ی این محصول در ابعاد مختلف با قیمت مناسب می کنند، تهیه نمود و خریداران از سراسر کشور می توانند این پنل را برای خود سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.