سفارش خرید پنل LED گرد توکار

پنل LED گرد توکار تحول عظیمی در صنعت روشنایی بوجود آورده است و مشکل کمبود ارتفاع در مکانهایی که ارتفاع زیاد لامپ ها باعث می شود که نتوان از نورپردازی استفاده کرد را حل کرده است.

از این رو در جوامع امروزی و در ساخت و ساز آپارتمانها و فروشگاه های مدرن از این پنل LED باکیفیت استفاده می شود.

سفارش خرید پنل LED گرد توکار

مقایسه پنل LED گرد توکار و روکار

مقایسه پنل LED گرد توکار و روکار پنل های LED طرح گرد در کل دارای دونوع توکار و روکار هستند. این پنل ها در مکانهای مختلفی که لازم باشد مورد استفاده قرار میگیرند.

پنل های LED روکار همانطور که از نامشان مشخص است روی سطح و درجای نصب میشود که قابل دید باشند و بدون برش و ساخت جایگاه نصب تمام قطعات بیرون از محفظه جایگزاری باشد برخلاف پنل های توکار است.

پنل های LED توکار توسط گیره به جایگاهی در سقف که برای آن تعبیه کرده ایم وارد می شود و تمام قطعات و پشتی پنل درون سقف قرار میگیرد و قابل مشاهده نیست.

این پنل ها در رنگ های نور داخلی آفتابی و مهتابی و رنگ های نور بیرونی مهتابی و آفتابی و آبی و صورتی موجود می باشد. که بستگی به سلیقه مشتری دارد.

این پنل ها برای نور پردازی های داخلی و خارجی ساختمان ها – بیمارستان ها – ساختمان های اداری و غیره استفاده می شود و شکل ظاهری بسیار زیبایی به محیط ما می دهد.

این پنل های در اندازه های مختلف و در ولتاژهای مختلف به بازار عرضه شده اند که بسیار تحول عظیمی در روشنایی ایجاد کرده اند.

شباهتی که وجود دارد این است که پنل LED گرد توکار و روکار هردو با تشخیص حرکت راداری یک سیستم روشنایی ایده آل در فضاها و شرایطی است که صرفه جویی در انرژی نور مورد نیاز است. این دستگاه دارای رادار است که هنگامی که حرکت را تشخیص دهد به طور خودکار واکنش نشان میدهد و روشنایی ایچاد میکند. متعاقباً ، پس از مدتی که هیچ حرکتی تشخیص داده نمی شود ، نور دوباره خاموش می شود.

این نوع نورپردازی در فضاهای داخلی استفاده می شود. زاویه باز 120 درجه وسیع آن اجازه می دهد تا نور به طور همگن توزیع شود و دیفیوزر مات کننده آن هرگونه تابش احتمالی را که ممکن است ایجاد شود حذف می کند. آنها معمولاً در اتاق نشیمن ، اتاق خواب یا آشپزخانه استفاده می شوند ، در اینجا در فروشگاه آنلاین ما این پنل LED گرد را در رنگ های مختلف می توانید انتخاب کنید.

پنل LED گرد توکار گزینه مناسب سقف کاذب

پنل LED گرد توکار گزینه مناسب سقف کاذب شما برای انتخاب بهترین گزینه روشنایی برای استفاده در سقف منزل و یا محل کار خود نیاز به تحقیق درباره انواع روشنایی هارا دارید. که پنل LED گرد توکار بهترین گزینه از لحاظ عملکرد و زیبایی به شمار میرود و به شما این امکان را میدهد تا مکانی زیبایی را بهوجود بیاورید.

فروش مستقیم پنل LED گرد توکار که دارای رادار حرکتی است بعنوان چراغ سقفی برای راهروها ، حیاط ، انبار و مکانهایی که نیاز به صرفه جویی در هزینه و مقرون به صرفه است جایگزین چراغ های معمولی سقفی در دیواره ها میشود. فروش پنل توکار از حیص با دوام بودن و قدرت انتقال روشنایی بسیار برای شما مفید خواهد بود.

در زمان استفاده در سقف کاذب سنسور حرکتی مایکروویو ، سوئیچ خودکار ، فقط اجازه می دهد تا چراغ روشن شود وقتی افراد از آن دور می شوند ، خاموش می شود بدون اینکه حرکتی تشخیص داده شود ، هوشمندانه و عملی تر است.

این پنل بسیار ایده آل برای برنامه های داخلی مانند راهرو ، کابینت ، راه پله ، اتاق زیر شیروانی ، زیرزمین ، انبار ، حمام ، توالت ، اتاق کودک و غیره. برنامه های تجاری شامل مغازه ها ، ادارات ، انبارها ، کارگاه ها ، راه های کابلی ، پستهای فرعی و بایگانی است.

فروشنده انواع پنل LED گرد توکار

فروشنده انواع پنل LED گرد توکار شما می توانید برای سفارش پنل LED از فروشگاه اینترنتی ما که با تمام ایمنی و اطمینان ارائه می دهیم ، این محصول را خریداری کنید. و اطمینان داشته باشید که از کیفیت و مرقوبیت بالایی برخوردار است.

پنل های LED مدل های بسیار گوناگونی دارد که برای روشنایی منازل شما ایفای نقش میکنند. فروش پنل های LED گرد توکار به صورت اینترنتی فراهم شده است که شما خوبان بدون نیاز به مراجعه حضوری این محصول با کیفیت را خریداری کنید . بهترین برندهای داخلی نیز به صورت گسترده به شما عزیزان ارائه می شوند.

سفارشات پنل LED گرد توکار ثبت شده در کمترین زمان به دست شما عزیزان در جای جای کشور میرسد . جهت ارسال محصولات ما در اولین فرصت برای ارسال هرچه زودتر به مشتریان استفاده میشود تا شما از سلامت کالا مطلع شوید و اطمینان خاطر کسب کنید . به دلیل کیفیت بسیار بالا به بسیاری از کشورها نیز در تناژ بالا صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.