سایت خرید مولتی متر ژاپنی ارزان قیمت

سایت خرید مولتی متر ژاپنی ارزان قیمت و با مشخصات کامل در اختیار خریداران قرار می دهد و به عبارتی در این سایت مولتی مترهای ژاپنی اصل، دقیق و پایدار به قیمت ارزان رونمایی شده است.

مولتی متر ژاپنی در بازار

کشور ژاپن در تولید تجهیزات و ماشین آلات بسیار حرفه ای عمل می کند. یکی دیگر از دستگاه های که بازار ژاپن به خوبی آن را تولید کرده است مولتی متر ژاپنی است.
با وارد شدن این دستگاه بار دیگر نام کشور ژاپن در ذهن ها زنده شد.

مولتی متر ژاپنی ابزاری بسیار دقیق برای اندازه گیری است که در ایران بسیار کمیاب است و برای دریافت مولتی متر ژاپنی باید آن را سفارش داد. از ویژگی های که مولتی متر ژاپنی را بسیار باارزش کرده است.
• دقت زیاد اندازه گیری
• اندازه گیری جریان ها ( متناوب و ساده )
• مصرف باتری بسیار ناچیز
• عدم تاثیر هر گونه پارازیت بر روی مولتی متر ژاپنی

بیشتر بدانید

اگر می خواهید در مورد مولتی متر ژاپنی بیشتر بدانید می توانید به سایت محصولات این کشور مراجعه کرده و کاتالوگ مربوط به دستگاه را مطالعه کنید.

مولتی متر ژاپنی

مولتی مترهای هیوکی ساخت ژاپن

مولتی متر هیوکی در عامه استفاده کنندگان به آن لقب سالار مولتی مترهای جهان را داده اند و به سبب ویژگی های گفته شده در ساخت مولتی مترهای ژاپنی نام گرفته است.
امروزه متاسفانه در بازار به نام مولتی متر هیوکی ساخت ژاپن برخی دستگاه های غیر اصل وجود دارد که برای تشخیص اصل بودن مولتی متر هیوکی ساخت ژاپن با ما همراه باشید.
1 . پراب یا سیم اتصال این برند خاکستری رنگ بوده و نرم و کاملا انعطاف پذیر است و روکش این سیم از پلاستیک است.
2 . سوزن های پراب اصلی برند هیوکی به رنگ طلایی می باشند.
3 . پشت دستگاه حتما ساخت ژاپن حک شده است.
4 . معمولا قیمت اصل آن بالاتر از سایر دستگاه ها است.

بیشتر بدانید 1

هر دستگاه مولتی متر دارای یک پراب اصلی است که آن هم در خرید دست اول به همراه مولتی متر وجود دارد.

بیشتر بدانید 2

در حال حاضر دستگاه های مولتی متر در ابزار ایران ساخت تایوان هستند که ممکن است حتی برچسب ژاپن را هم خورده باشد.

مولتی متر ژاپنی

نشانه های امنیتی در خرید مولتی متر

اگر فروشندگان مولتی متر یا تولید کنندگان مسولیت پذیر باشند می بایست گواهی نامه استاندارد محصولات خود را دریافت کنند. این گواهی نامه امنیت محصول و کار تولید کننده را تایید می کند.
نشان استاندارد در خرید مولتی متر یعنی بعد از گذراندن آزمایشات وارد عرصه پخش شده است و این کالا در چرخه مراحل تولید موفق بوده است. معمولا از دیگر نشانه های امنیتی مولتی مترهای ساخته شده گواهی نامه های است که اعتبار محصولات را بالا می برد و البته لوگوی نشان امنیتی که بعد از تست دستگاه به صورت برچسب روی محصول زده می شود. علاوه بر نشانه های گفته شده سعی کنید دستگاه مولتی متر را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

مولتی متر ژاپنی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.