ساخت و تولید انواع وات متر با کیفیت

ساخت و تولید انواع وات متر با کیفیت در حال حاضر در کشور توسط متخصصین در حال انجام است.

نام هایی از قبیل ولتاژ، آمپر، توان و … را همه ی ما بار ها شنیده ایم. این اسامی و مقدار آن ها از مهم ترین مسائل در دنیای برق و الکترونیک است که توجه به آن ها به کارکرد درست وسایل برقی و یا تولید ابزار الکترونیکی پیشرفته کمک زیادی می کند.
شاید برایتان جالب باشد که هر یک از این موارد چگونه اندازه گیری می شوند. در این مطلب ما به بررسی یکی از ابزار های مورد نیاز برای این کار یعنی وات متر می پردازیم.

معرفی انواع وات متر

پیش از معرفی این دستگاه بهتر است بیان کنیم که وات در واقع واحد اندازه گیری توان یک دستگاه الکتریکی می باشد. با این وجود مشخص است که دستگاه وات متر وسیله ای است برای اندازه گیری توان الکتریکی یک دستگاه.
وات متر ها در انواع مختلف دیجیتال و آنالوگ در بازار وجود دارند که طبیعتا نوع آنالوگ آن قدیمی تر از دیجیتال می باشد. وات متر های دیجیتال این قابلیت را دارند که در هر لحظه ولتاژ و جریان مدار را اندازه گیری و سپس توان الکتریکی آن را نشان بدهند. معمولا وات متر های دیجیتال را در ابعاد و توان های مختلف اندازه گیری می کنند.

انواع وات متر

ویژگی های وات متر

با این که گفته شد وات متر ها دستگاه هایی جهت اندازه گیری توان مصرفی در یک دستگاه یا مدار هستند، اما باید این نکته را هم اضافه کنیم که قابلیت های دیگری هم در این دستگاه ها وجود دارند.
وات متر ها معمولا قابلیت اندازه گیری مقاومت و تست دیود و خازن را هم دارند.وات متر ها را هم می توانید در دو نوع رو میزی و جیبی در بازار پیدا کنید.

تولید انواع وات متر در بازار

در حال حاضر وات متر ها را می توانید در دو نوع تولید داخل و یا وارداتی از بازار تهیه و خریداری کنید. لازم به ذکر است که وات متر های تولید داخل از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی آن برابری می کند و می تواند انتخاب مطمئنی برای خرید به شمار برود.

انواع وات متر

قیمت خرید وات متر

همانطور که گفته شد وات متر ها انواع گوناگون و قابلیت های متنوعی دارند. بنابرین طبیعی است که از قیمت های مختلفی هم برخوردار باشند.

اگر بخواهیم عوامل تأثیر گذار بر قیمت وات مترها را نام ببریم، به شرح زیر می باشند:

  • نوع ساختار وات متر (جیبی، رومیزی)
  • دیجیتالی یا آنالوگ بودن محصول
  • قابلیت های مختلف دستگاه
  • تولید داخل و یا وارداتی بودن دستگاه

انواع وات متر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.