خرید پنل گرد روکار 12 واتی ال ای دی با کیفیت

پنل گرد روکار 12 واتی ال ای دی با نصب آسان و کیفیت نور عالی می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای لامپ های پر مصرف باشد. این محصول با کیفیت علاوه بر تامین نور کافی برای روشنایی محیط، از طول عمر بالایی نیز برخوردار است. مجموعه ما بستری مناسب و امن برای خرید این محصول و سایر محصولات با کیفیت در این حوزه را فراهم آورده است.خرید پنل گرد روکار 12 واتی ال ای دی با کیفیت

جزییات و مشخصات پنل روکار گرد 12 واتی ال ای دی

جزییات و مشخصات پنل روکار گرد 12 واتی ال ای دی

پنل های گرد 12 واتی از سری خانواده پنل های روکار هستند که نه تنها نوری مطلوب برای استفاده در انواع سطوح  تولید می کنند بلکه کیفیت و کمیت نور آن ها نیز در طول عمر محصول تغییر نکرده و این نشان از ضریب قابلیت اطمینان بالای آن ها دارد.

این پنل ها دارای جنس بدنه آلومینیم با رنگ با کیفیت هستند و قابلیت نصب آسان و سریعی دارند.

پنل گرد روکار 12 واتی ال ای دی همان گونه که از نامش پیداست با توان 12 وات با ساختار ال ای دی بوده که به راحتی روی انواع سطوح قابل نصب است. نور این پنل به صورت تابش غیر مستقیم سبب روشنایی یکنواخت محیط شده و از خستگی چشم جلوگیری می کند. به دلیل یکنواخت بودن نور متصاعد شده، حداقل سایه در محیط ایجاد می شود که این خود موجب افزایش کیفیت دید محیطی افراد خواهد بود. این محصول شار نوری حدود 1000 لومن تولید می کند که به راحتی برای تامین نیاز روشنایی یک محیط بزرگ کافی خواهد بود. مشخصات عمومی این محصول به این شرح است:

  • توان: 12 وات
  • فرکانس عملکرد: 50 هرتز
  • والتاژ محصول: 220 ولت
  • روش نصب: روکار
  • تنوع رنگ نور: دارد

انواع مختلف پنل LED

انواع مختلف پنل LED

پنل های ال ای دی از لحاظ شکل و ظاهر عموماً به دو دسته کلی زیر تقسیم بندی می شوند:

  • پنل های مربعی: پنل های مربعی از سایز 30*30 و 60*60 و یا مستطیلی 30*60 و 30*120 و حتی بزرگتر تشکیل می شوند.
  • پنل های گرد: پنل های سقفی گرد نیز بسته به نیاز دارای قطر های 30 سانتی متر یا 50 سانتیمنر و بیشتر هستند. پنل گرد روکار 12 واتی ال ای دی از همین خانواده است.

پنل های ال ای دی جهت ایجاد المان های دکوراتیو در سقف نیز مورد استفاده قرار می گیرند. پنل هایی با طرح آسمان که عموماً از نوع مربع هستند پای خود را به نمای اتاق های منازل، ادارات و فروشگاه ها باز کرده اند. 

انواع رنگ نور

پنل های ال ای دی در سه رنگ نور زیر تولید می شوند:

  • نور آفتابی
  • نور مهتابی
  • نور سفید یخی

انواع مختلف ساختار پنل

دسته بندی دیگری که می توان برای پنل های مختلف ال ای دی متصور بود از لحاظ ساختار و نحوه تابش نور است که دو دسته عمده زیر را شامل می شود:

  • پنل ال ای دی با منبع نور در دور پنل:  به این نوع از پنل ها، پنل نوری اسلیم یا (Edge- Light) نیز گفته می شوذ و ساختار آن به این صورت است که منبع نور مانند یک قاب روی خط محیطی پنل قرار گرفته و نور را به سمت سطح پنل می تاباند و نور پس از برخورد به سطح پنل، به سمت محیط منعکس می شود.
  • پنل های ای دی با منبع نور در پشت: که به آن پنل (Back-Light) نیز گفته می شود. در این نوع پنل ها نور به صورت عمود و مستقیم از منبع نور به محیط تابیده می شود. 

پنل های ال ای دی صرف نظر از شکل و ساختار، از تکنولوژی تقریبا یکسانی مبتنی بر چیپ های SMD بهره می برند اما تفاوت هایی نیز دارند. پنل های اسلیم همانطور که از اسمشان پیداست، ضخامت کمتری نسبت به پنل های بک لیت دارند که همین سبب می شود تا بیشتر مورد توجه طراحان داخلی ساختمان ها قرار بگیرند. اما همین ضخامت کمتر سبب تمرکز بیشتر حرارت در بدنه آن شده و راندمان آن ها را نسبت به پنل های بک لیت پایین تر می آورد.

مزیت‌ های منحصر به فرد پنل ال ای دی

مزیت‌ های منحصر به فرد پنل ال ای دی

بشر همواره به دنبال استفاده از منابع کم هزینه تر و در عین حال با کیفیت تر برای رفع نیاز های اساسی خود بوده است. نور و به طور کلی منابع روشنایی در زندگی شهری به عنوان یکی از نیاز های اساسی انسان محسوب می شوند.

این نوع نگرش از مهندسی ارزش، یعنی بازدهی بیشتر در ازای هزینه کمتر، در تکنولوژی پنل های ال ای دی نمود روشنی دارد. این پنل ها با مصرف کمترین میزان انرژی می توانند نوری به مراتب با کیفیت تر نسبت به سیستم های روشنایی پر مصرف قدیمی به ما عرضه کنند. همین برتری سبب شده است که خرید پنل ال ای دی در دستور کار انواع مصرف کنندگان اعم از مسکونی، اداری و تجاری قرار بگیرد.

نور یکنواخت و بدون ایجاد سایه و تولید گرمای کمتر که خود نشان از نرخ تبدیل بالای انرژی الکتریکی به نور است از دیگر مزیت های منحصر به فرد پنل ال ای دی به حساب می آید.

تولید گرمای کمتر خود به خود سبب آسیب کمتر به ساختار داخلی پنل شده و طول عمر بیشتری را برای آن به ارمغان خواهد آورد. این سیستم های روشنایی طول عمری با میانگین حدود 60 هزار ساعت به معنی چیزی در حدود 40 برابر طول عمر لامپ های رشته ای، در شرایط نوری قابل قبول دارند.

تمامی انرژی الکتریکی مصرفی پنل های ال ای دی به امواج الکترومغناطیس در محدوده و طیف نور قابل روئیت قرار می گیرد و کمترین امواج نامرئی در محدوده های فرابنفش و یا فرو سرخ مضر برای سلامتی انسان را تولید می کنند این در حالی ست که  لامپ های رشته ای و فلورسنت اینگونه نیستند و بخش زیادی از توان مصرفی آن ها صرف تولید امواج در این دو محدوده نامرئی و مضر می شود.

قیمت خرید پنل ال ای دی گرد روکار 12 واتی

قیمت خرید پنل ال ای دی گرد روکار 12 واتی شما عزیزان برای اطلاع از قیمت، و خرید پنل ال ای دی گرد و سایر انواع پنل های ال ای دی، می توانید به وبسایت ما مراجعه بفرمایید. ما در بخش فروش وبسایت، شرایط خرید امن و راحت انواع محصولات با کیفیت را فراهم آورده ایم. همچنین سعی کرده ایم این محصولات با کیفیت را با قیمتی مناسب و پایین تر از مابقی فروشندگان در دسترس مشتریان عزیز قرار دهیم.

چراکه این محصول تولید شده در کارگاه های پیشرفته خود شرکت بوده و محصول بدون واسطه به مشتری عرضه می شود.

مصرف کنندگان محترم از سراسر ایران می توانند به راحتی خرید خود را از وبسایت انجام داده و در اسرع وقت در محل دلخواه آن را تحویل بگرند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.